quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:05 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ben jij een van de busleiders? Op z'n Schuimpjes
Hoeveel uren heb je afgelopen periode gewerkt?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:48 schreef Broccolitaartje het volgende:
Hee Mujentas of Schuimpjes (of allebei),
Kunnen jullie misschien uitleggen waarom er op mijn loonstrookje bij "gewerkt" 1 uur staat en bij "TVT" 55 uur, terwijl ik een 24 uren contract heb?
En heeft dat nog (nadelige) gevolgen?
Waaromquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:30 schreef Schuimpjes het volgende:
3 uur op kassa gestaan. Wat een geestdodend werk zeg. Morgen weer 6:30 beginnen
Ik heb hier anders voor elke week van de periode een standaardplanning. Aan het einde komt iedereen op contract uitquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:45 schreef mujentas het volgende:
[..]
Soms heeft de planningmaker enig inzicht wanneer hij de planning maakt. Bovendien kan je niet iedereen standaard roosteren, omdat veel parttimers geen vaste tijden/dagen hebben. Dus je moet altijd nog handmatig alles nalopen en invullen.
57,75quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:50 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hoeveel uren heb je afgelopen periode gewerkt?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat gesjoemel met tvt ook niet helemaal snap, maar ik heb er nog nooit mee te maken gehadquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:48 schreef Broccolitaartje het volgende:
Hee Mujentas of Schuimpjes (of allebei),
Kunnen jullie misschien uitleggen waarom er op mijn loonstrookje bij "gewerkt" 1 uur staat en bij "TVT" 55 uur, terwijl ik een 24 uren contract heb?
En heeft dat nog (nadelige) gevolgen?
Dan hebben ze dus alles op 1,75 uur uitbetaald. Normaalgesproken zouden ze 24 uur op gewerkt moeten boeken en de rest op TVT. Maar volgens mij heeft dit geen nadelige gevolgen voor je.quote:
Ja, moet van de SMM. Altijd 2 TL's die sluiten (1 VKK en 1 VA).quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:51 schreef exelletor het volgende:
[..]
En je hebt per se een TL nodig achter de counter?
Je hebt ook nog regelmatig mensen die opeens niet kunnen en dan diensten ruilen, dan moet je alsnog opletten dat niemand boven contract uitkomt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:50 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik heb hier anders voor elke week van de periode een standaardplanning. Aan het einde komt iedereen op contract uit. Alleen vrije dagen en vakanties moet ik zelf even oplossen. 10 minuten werk.
En de domeinnaam is betaald door ondergetekendequote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
en om je uren te berekenen http://ah-urentool.nl/dev/index3.php (nog niet helemaal af)
Is trouwens door mujentas en mij gemaakt
(tip: gebruik tab, en dan kan je gewoon cijfers typen. Dan hoef je niet zoveel te klikken.)
You're the bestquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:54 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En de domeinnaam is betaald door ondergetekende
Boven contract is niet erg. Boven de 12 uur wel, want onze vulploeg in de avond draait op uren waarover toeslag te krijgen is. Maar iemand met een 4 uurs contract mag best 2x invallen en daardoor 8 uur werken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je hebt ook nog regelmatig mensen die opeens niet kunnen en dan diensten ruilen, dan moet je alsnog opletten dat niemand boven contract uitkomt.
Ik dacht dat je gestopt was en een andere studie uit aan het zoeken wasquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:54 schreef SLP_ het volgende:
Bleeeeegh, dag ging zó langzaam. Heb een aantal diensten van anderen overgenomen ivm tentamenweek, maar ik heb er een beetje spijt van aangezien ik zelf ook tentamens heb en nog niets geleerd hebEn ik ben sinds oktober niet meer naar school gegaan dus zit helemaal niet meer in de stof
Dan heb ik tijdens het werk toch telkens de gedachte van ''zat ik nu maar thuis dan kon ik leren
''.
Mag wat kosten zo.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:53 schreef Schuimpjes het volgende:
Ja, moet van de SMM. Altijd 2 TL's die sluiten (1 VKK en 1 VA).
Ja, ben onofficieel gestopt, maar sta nog wel ingeschreven aangezien ik zonder stufi m'n huur niet kan betalenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:55 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gestopt was en een andere studie uit aan het zoeken was
Toeslaguren tellen sinds dit jaar niet meer mee bij het berekenen van de contracturen. Wanneer je dus een 12 uur contract hebt en altijd 12 uur op zondag werkt (en niets anders) krijg je dus 96 uur betaald.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dacht dat het in de CAO stond o.i.d.. Of iig dat het niet mocht.
Schuimpjeeeeesss? Jij bent goed met die CAO doorzoeken toch?![]()
Gewerkt = 1 uquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:52 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dan hebben ze dus alles op 1,75 uur uitbetaald. Normaalgesproken zouden ze 24 uur op gewerkt moeten boeken en de rest op TVT. Maar volgens mij heeft dit geen nadelige gevolgen voor je.
Het enige wat ik mij kan bedenken is dat het wellicht wel gevolgen kan hebben voor je All-in loon maar dat weet ik niet 100% zeker. Wat zijn de " uren " die je krijgt voor WUK, Vakantie en ADV-uren en vakantiegeld?
Ik zag dat wij flink wat van die sisi/pepsi krijgen. Ik weet echt niet waar we die zooi kwijt moeten. De paasmolens en die krattenpresentatie nemen al een hoop ruimte in beslagquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:57 schreef exelletor het volgende:
De taakbericht over de acties volgende week. Het helpt echt om die leveringen over twee/drie dagen te verspreiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |