abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138261406
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:45 schreef aijumu het volgende:

[..]

Aardappels zijn helemaal niet zo goed voor je om dagelijks te eten. Wederom elke toko is verschillend in zijn prijzen, goed zoeken welke het beste is, is van belang.
Ik had Chinese thee in een Chinese supermarkt gekocht, gewoon 2 euro duurder dan via internet bestellen bij een Nederlandse theewinkel ;) Doe ik ook niet meer
pi_138261439
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:43 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Toko's zijn doorgaans vreselijk duur.

En je vergeet dat je voor een gezond voedingspatroon als vegetariër juist veel aardappels moet eten. Rijst bevat onvoldoende voedingsstoffen.
Hou eens op met onzin over voeding te verkondigen wil je.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Forum Admin vrijdag 28 maart 2014 @ 13:49:07 #153
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_138261442
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Studenten = armoede??

Serieus? Je bent op weg naar een academische status en een dik salaris, dus mag zeker niet zeiken.

Heb met een betastudie altijd gewerkt, 10-20 uur per week.

Studenten zijn niet zielig, zeker niet vereleken met bijstanders.
Een betastudie, daar noem je ook wat op. Tegenwoordig zijn het kutjes die alfa of gamma studies volgen en verwachten direct na afstuderen een startsalaris van 4000 netto te vangen. :D

Tegenwoordig studeren mensen inderdaad om het geld. Niet voor niets dat er zoveel academici werkeloos thuis zitten. Of erger nog, van die zogenaamde ''academici'' die een hbo MER of management/marketing studie gevolgd hebben. Dan wel boos zijn als ze geen baan aangeboden krijgen _O-

Academici uiteraard in aanhalingstekens omdat ze dat niet zijn natuurlijk, al denken ze zelf van wel.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_138261445
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:28 schreef Uccie het volgende:

[..]

Maar dan heb je ook fulltime opvang nodig, dus dat halveert dat bedrag van 2x minimumloon zowat.
[modus Halcon en Scorpie aan]

Je moet creatief denken. Kinderopvang is nergens voor nodig. Buren, vriendjes, familie kunnen die opvang prima verzorgen en dat kost dan geen drol.
Denk in oplossingen ipv in problemen.

[modus Halcon en Scorpie uit]
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:49:37 #155
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138261463
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:43 schreef Straatcommando. het volgende:

Verhaal werkt ook andere kanten op, er zijn zoveel mensen in de bijstand waarvan je het niet kan zien, zoals het hoort. Dat zijn gewoon mensen zoals jij en ik die nu even niets anders kunnen dan hun hand ophouden.. en dat idee lijkt me al straf genoeg.
Klopt, ik zit dan niet in de bijstand maar heb een vergelijkbaar inkomen en niemand die mij niet goed kent weet dat.
De meeste hebben zelfs het idee dat ik het heel goed doe, maar je moet gewoon handig worden.

Zo doe ik mee aan een groepje die aan kledingruil doet, ik breng een zak kleding van de kinderen die te klein is en ik krijg een zak kleding in hun maat terug, in goede staat.
En een ander ruilgroepje, zo heb ik vandaag een oud fietsje kunnen ruilen tegen een lading wasmiddel.
Een ander oud fietsje kunnen ruilen tegen wat lekkers voor pasen voor de kinderen en wat knutselspullen voor de kinderen.

En zo zoek je dus oplossingen voor zaken die je nodig hebt.

O wacht, nee, dat kan niet, ik denk niet in oplossingen ik denk in problemen heb ik eerder geleerd in dit topic. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_138261471
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Hou eens op met onzin te verkondigen wil je.
Hear hear.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138261481
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:47 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik had Chinese thee in een Chinese supermarkt gekocht, gewoon 2 euro duurder dan via internet bestellen bij een Nederlandse theewinkel ;) Doe ik ook niet meer
Dat kan zeker, goed zoeken naar de juiste winkels is gewoon belangrijk.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:50:39 #158
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_138261495
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:49 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Je moet creatief denken. Kinderopvang is nergens voor nodig. Buren, vriendjes, familie kunnen die opvang prima verzorgen en dat kost dan geen drol.

Ik ben het anders met een hoop dingen eens die Halcon en Scorpie zeggen.
Kinderopvang is het enige waar ik denk ik redelijk afwijk. Directe familie ok, maar "vreemden" zouden niet gratis of el cheapo voor je kinderen moeten opdraaien.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_138261496
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:49 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Hou eens op het zielig te doen.
pi_138261500
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:31 schreef aijumu het volgende:

[..]

Avondmaal had ik het over dom mens, echt :')
Ach, jij eet aardappels als lunch?
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:51:06 #161
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138261510
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:46 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Tja, daar kan ik heel kort over zijn. Meesten lenen maximaal bij en de gelukkigen hebben een bijbaantje. De extreem gelukkigen hebben papa en mama die ze zo nu en dan eens wat toestopt. De meesten maken schulden, al is het maar door het bijlenen. Zit je ook nog opgescheept met een huisjesmelker als huisbaas die een schofterig bedrag vraagt voor een klein pishokje ergens 5 hoog achter.

Maar da's offtopic.
Ik mag niet eens lenen van de bank, omdat ik een te laag en wisselend inkomen heb. _O-
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_138261534
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:50 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ach, jij eet aardappels als lunch?
Wel soms Rijst, of een zakje Yum-Yum Duck O+
pi_138261542
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:49 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Een betastudie, daar noem je ook wat op. Tegenwoordig zijn het kutjes die alfa of gamma studies volgen en verwachten direct na afstuderen een startsalaris van 4000 netto te vangen. :D
Ja demense zijn het gevoel voor verhoudingen een btje kwijt. voor 125 k riant en vrij wonen in de Randstad en zo weinig mogelijk studeren en 4000/maand vangen. :')

Westerse decadentie.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Forum Admin vrijdag 28 maart 2014 @ 13:54:01 #164
pi_138261583
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:51 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik mag niet eens lenen van de bank, omdat ik een te laag en wisselend inkomen heb. _O-
Kan jij niet bij de stadsbank van jouw regio aankloppen dan? Ik ben daar verder niet bekend mee maar heb daar wel eens wat over gehoord.

En dat zegt eigenlijk ook wel weer veel. Veel mensen zitten in een situatie waar ze wel uit willen komen, maar niet weten hoe.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_138261598
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:38 schreef RAVW het volgende:

[..]

Nee het minimum loon heeft niet de zelfde rechten ..
want ik krijg geen vrijstelling van gemeente belastingen , riool belastingen en dat soort dingen
Terwijl je in de bijstand daar wel vrijstelling voor krijgt

Dus van die 100 Euro die je meer krijgt ,gaat er al 50 euro op naar de belasting , dus dan houd je nog maar 50 over en huur en zorg toeslag is ook minder dus die 100 euro verschil met de bijstand ben je zo als werkende kwijt .

Hier krijg je ook geen vrijstellingen in de bijstand. Alleen in de schuldhulpverlening en dat geldt voor een heleboel gemeentes.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:54:59 #166
211040 Uccie
pi_138261604
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:51 schreef aijumu het volgende:

[..]

Wel soms Rijst, of een zakje Yum-Yum Duck O+
Heel Azië leeft op die witte korrels, dus zo ongezond zal het niet zijn.
  Forum Admin vrijdag 28 maart 2014 @ 13:55:06 #167
pi_138261609
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja demense zijn het gevoel voor verhoudingen een btje kwijt. voor 125 k riant en vrij wonen in de Randstad en zo weinig mogelijk studeren en 4000/maand vangen. :')

Westerse decadentie.
En elitair dat ze doen jong. Ik maak ze van dichtbij mee, verschrikkelijk. Die zijn er echt heilig van overtuigd dat ze veel geld gaan verdienen ómdat ze een papiertje hebben. Right. :D

Als je nou een waardevol papiertje had, okee.. maar anders kom je gewoon dit topic terecht als zijnde ''luie flikker'' hoor. En eerlijk gezegd ben je dat dan ook wel een beetje :') met je pretstudie.
pi_138261619
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:54 schreef Uccie het volgende:

[..]

Haha daarom zijn ze ook 1,50 lang :)
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:56:18 #169
211040 Uccie
pi_138261638
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:55 schreef macca728 het volgende:

[..]

Haha daarom zijn ze ook 1,50 :)
}:| niets mis met wat kleiner dan 1.80m zijn.
pi_138261643
quote:

[..]

Is het ook niet, als basis, en rijst heb je ook nog eens in alle vormen en maten :)
  Forum Admin vrijdag 28 maart 2014 @ 13:57:01 #171
pi_138261654
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:56 schreef aijumu het volgende:

[..]

Is het ook niet, als basis, en rijst heb je ook nog eens in alle vormen en maten :)
Gevarieerd eten. Da's gezond.
pi_138261663
quote:

[..]

In megagezond Colombia krijg je bij een "standaardlunch" zowel aardappelen als rijst als yuca/banaan.

pi_138261689
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:57 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Notenrijst, witte rijst, meer granen rijst, basmati rijst, en zo kunnen we nog even doorgaan ;)
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:58:34 #174
211040 Uccie
pi_138261699
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

In megagezond Colombia krijg je bij een "standaardlunch" zowel aardappelen als rijst als yuca/banaan.
In Azië eet je rijst, 's ochtends, 's middags en 's avonds...ok noodles ofzo kan ook nog.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:59:14 #175
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138261714
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:54 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Kan jij niet bij de stadsbank van jouw regio aankloppen dan? Ik ben daar verder niet bekend mee maar heb daar wel eens wat over gehoord.

En dat zegt eigenlijk ook wel weer veel. Veel mensen zitten in een situatie waar ze wel uit willen komen, maar niet weten hoe.
Ik val iedere keer tussen wal en schip.
Ik wil een omscholing doen maar kan het zelf niet betalen en voor een studiefinanciering kom ik niet in aanmerking.
Dus een persoonlijke lening om te studeren, kan ook niet.
Toen wilde ik voor 4 jaar naar Denemarken gaan omdat je daar gratis kan studeren, dat laat mijn ex niet toe ivm de kinderen.

Ik ben te laag geschoold voor MBO/HBO werk, ik heb te veel ervaring/ben te oud/ te duur voor ongeschoold werk .

Ik heb gesolliciteerd om te werken bij de post, maar voor een aantal uurtjes ( 6 tot 9 uur), kreeg vandaag telefoon, ze vroegen naar mijn situatie, maar omdat ik zelfstandig werk willen ze me niet aannemen, toen ik naar de verklaring vroeg was zijn uitleg. Daar beginnen we gewoon niet aan. :')

En nee, geen een bank wil me iets lenen nu.

En als je de situatie hier uitlegt krijg je te horen dat je alleen in problemen denkt en dat je niet voldoende doet.
pi_138261715
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:56 schreef Uccie het volgende:

[..]

}:| niets mis met wat kleiner dan 1.80m zijn.
O+

Vrouwen langer dan 1,80 vind ik ook niet mooi want slungelig/onvrouwelijk.

pi_138261726
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:57 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Aldus het voedingscentrum
pi_138261736
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:55 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

En elitair dat ze doen jong. Ik maak ze van dichtbij mee, verschrikkelijk. Die zijn er echt heilig van overtuigd dat ze veel geld gaan verdienen ómdat ze een papiertje hebben. Right. :D

Als je nou een waardevol papiertje had, okee.. maar anders kom je gewoon dit topic terecht als zijnde ''luie flikker'' hoor. En eerlijk gezegd ben je dat dan ook wel een beetje :') met je pretstudie.
Haha ja ik vind het wel grappig om te zien. Zo verwend, naief en wereldvreemd. Komen ze wel op terug na de eerste sollicitaties waar ze dan inderdaad minimaal 5k eisen en keihard worden uitgelachen :D
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  Forum Admin vrijdag 28 maart 2014 @ 14:00:34 #179
pi_138261746
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:58 schreef aijumu het volgende:

[..]

Notenrijst, witte rijst, meer granen rijst, basmati rijst, en zo kunnen we nog even doorgaan ;)
Oh ja, ik vind dat je gelijk hebt hoor. Rijst is prima voer, maar alleen rijst word je op een gegeven moment wel gek van. Ik wel tenminste.. maar da's best wel subjectief :@

Met gevarieerd eten bedoelde ik uiteraard rijst/aardappelen etc. :P
pi_138261750
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:49 schreef snakelady het volgende:

[..]

Klopt, ik zit dan niet in de bijstand maar heb een vergelijkbaar inkomen en niemand die mij niet goed kent weet dat.
De meeste hebben zelfs het idee dat ik het heel goed doe, maar je moet gewoon handig worden.

Zo doe ik mee aan een groepje die aan kledingruil doet, ik breng een zak kleding van de kinderen die te klein is en ik krijg een zak kleding in hun maat terug, in goede staat.
En een ander ruilgroepje, zo heb ik vandaag een oud fietsje kunnen ruilen tegen een lading wasmiddel.
Een ander oud fietsje kunnen ruilen tegen wat lekkers voor pasen voor de kinderen en wat knutselspullen voor de kinderen.

En zo zoek je dus oplossingen voor zaken die je nodig hebt.

O wacht, nee, dat kan niet, ik denk niet in oplossingen ik denk in problemen heb ik eerder geleerd in dit topic. :P
Creativiteit dat vind ik mooi.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_138261767
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:40 schreef aijumu het volgende:

[..]

Ik snap niet wat er gezond is aan ontbijtgranen, en in veel gevallen hangt het aan elkaar vast van de suikers.
Ijzer en vit. B12.. wat een ander dus uit vlees haalt. In bijvoorbeeld havermoutpap of muesli zit daar meer van in dan in bruin brood.
Vit. D moet je dan weer uit bakolie, boter of visolie halen.

Vlees bevat meer dan alleen eiwitten. Een echte vegetariër heeft een geheel aangepast voedingspatroon om de voedingsstoffen uit vlees toch voldoende binnen te krijgen. Simpelweg weg laten van vlees en vis of het vervangen door een ei of kaas (duur!) geeft op den duur gezondheidsklachten door een chronisch tekort aan bepaalde voedingsstoffen.

Wat jij doet; rijst met bonen en wortel, is roofbouw op je lijf en vreselijk ongezond.
pi_138261768
5k netto. dat haal ik niet eens.

vrijdag 28 maart 2014 @ 14:01:54 #183
211040 Uccie
pi_138261776
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:59 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik val iedere keer tussen wal en schip.
Ik wil een omscholing doen maar kan het zelf niet betalen en voor een studiefinanciering kom ik niet in aanmerking.
Dus een persoonlijke lening om te studeren, kan ook niet.
Toen wilde ik voor 4 jaar naar Denemarken gaan omdat je daar gratis kan studeren, dat laat mijn ex niet toe ivm de kinderen.

Ik ben te laag geschoold voor MBO/HBO werk, ik heb te veel ervaring/ben te oud/ te duur voor ongeschoold werk .

Ik heb gesolliciteerd om te werken bij de post, maar voor een aantal uurtjes ( 6 tot 9 uur), kreeg vandaag telefoon, ze vroegen naar mijn situatie, maar omdat ik zelfstandig werk willen ze me niet aannemen, toen ik naar de verklaring vroeg was zijn uitleg. Daar beginnen we gewoon niet aan. :')

En nee, geen een bank wil me iets lenen nu.

En als je de situatie hier uitlegt krijg je te horen dat je alleen in problemen denkt en dat je niet voldoende doet.
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat jij echt wel oplossingen zoekt.
pi_138261793
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:00 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Oh ja, ik vind dat je gelijk hebt hoor. Rijst is prima voer, maar alleen rijst word je op een gegeven moment wel gek van. Ik wel tenminste.. maar da's best wel subjectief :@

Met gevarieerd eten bedoelde ik uiteraard rijst/aardappelen etc. :P
En pasta kost ook geen drol, groente ook niet, vlees weer wel wat, het is alles eromheen, de snacks, het snoepgoed, de frisdrank wat het duur en ook nog eens ongezond maakt.
pi_138261833
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:41 schreef macca728 het volgende:

[..]

Maar ik zie ook genoeg rijken met flinke penzen :)
De gemiddelde VVD-er is vet dik. Maar dat heet dan 'Bourgondiër' en niet 'Tokkie'.

vrijdag 28 maart 2014 @ 14:05:30 #186
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138261854
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:02 schreef aijumu het volgende:

[..]

En pasta kost ook geen drol, groente ook niet, vlees weer wel wat, het is alles eromheen, de snacks, het snoepgoed, de frisdrank wat het duur en ook nog eens ongezond maakt.
Vis is ook duur maar zo ontzettend gezond en eigenlijk zou iedereen en zeker opgroeiende kinderen dit minimaal 1x in de week moeten eten.
Nu gooi ik zeker een keer in de week tonijn uit blik door een pastasalade of koop bij de lidl vis uit de vriezer.
Maar het is nog steeds vrij prijzig.
  Moderator vrijdag 28 maart 2014 @ 14:07:23 #187
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_138261896
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:05 schreef snakelady het volgende:

[..]

Vis is ook duur maar zo ontzettend gezond en eigenlijk zou iedereen en zeker opgroeiende kinderen dit minimaal 1x in de week moeten eten.
Nu gooi ik zeker een keer in de week tonijn uit blik door een pastasalade of koop bij de lidl vis uit de vriezer.
Ik krijg meer en meer respect voor je.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_138261898
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:05 schreef snakelady het volgende:

[..]

Vis is ook duur maar zo ontzettend gezond en eigenlijk zou iedereen en zeker opgroeiende kinderen dit minimaal 1x in de weke eten.
Nu gooi ik zeker een keer in de week tonijn uit blik door een pastasalade of koop bij de lidl vis uit de vriezen.
En dat terwijl de koolvis al onder de kostprijs verkocht word, visolie is dan weer niet duur, even serieus :@
pi_138261903
Conclusie blijft dat de gemiddelde uitkeringstrekker een domme luiaard is.
pi_138261924
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:43 schreef ssebass het volgende:
Hoe schalen jullie de levenstandaard van studenten in?

Moeten studeren wat in theorie 40 uur per week is (voor enkele studies is dit ook zo) en krijgen 250(?) euro per maand. Daar moet alles van betaald worden. Eten, huur, zorgkosten etc. Dus er is nog een laag onder armoede.
Studenten komen in aanmerking voor vele extraatjes en kortingen. Denk aan vervoer, verzekeringen e.d. Zij hebben geen gezin en wonen doorgaans of thuis of op een kamer. Zij kunnen bijverdienen met kleine baantjes (horeca e.d.) zonder op hun stufi te worden gekort en de ouders zijn wettelijk verplicht hen financieel te blijven ondersteunen.
pi_138261972
Waar het mij nogmaals omdraait is dat je met weinig veel kunt, maar heb ook het lef om te onderhandelen. heb de durf om zelfs in een kringloop te vragen of er een betere prijs te krijgen valt.
pi_138261998
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:45 schreef aijumu het volgende:

[..]

Aardappels zijn helemaal niet zo goed voor je om dagelijks te eten. Wederom elke toko is verschillend in zijn prijzen, goed zoeken welke het beste is, is van belang.
Niet iedereen woont in de Randstad... dus niet iedereen heeft de keuze uit veel verschillende markten en toko's in de omgeving.
pi_138262041
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:10 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Niet iedereen woont in de Randstad... dus niet iedereen heeft de keuze uit veel verschillende markten en toko's in de omgeving.
En wie zegt dat ik in de randstad woon?
pi_138262042
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Hou eens op met onzin over voeding te verkondigen wil je.
Onzin? Ik onderbouw het met een officiële link. Jij roept maar wat.
pi_138262115
quote:

[..]

Die eten dan ook vlees en vis.
pi_138262171
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:55 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Yep. Ik ken er ook zo eentje, is nu bezig met een hbo communicatie. Toen hij daaraan begon vroeg ik hem of hij wel had nagedacht of daar ook werk in te vinden was (is er niet). Zegt die knul: "Mijn moeder werkt bij Akzo (als secretaresse in de onderste laag) dus die regelt voor mij wel een baan."..

8)7
pi_138262205
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:12 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Onzin? Ik onderbouw het met een officiële link. Jij roept maar wat.
Je hebt de link er niet bij gepost.
Maar ik ben niet te beroerd het even door google te gooien en kom dan uit op...

*O* Tromgeroffel *O*

http://www.voedingscentru(...)egetarisch-eten.aspx

Zegt genoeg.
Je weet dat het voedingscentrum de propaganda uitlaatklep van de voedingsindustrie is?
pi_138262248
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:01 schreef El_Matador het volgende:
5k netto. dat haal ik niet eens.
Jij doet dan ook je best niet genoeg.
pi_138262250
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

*O* Tromgeroffel *O*

Zegt genoeg.
Je weet dat het voedingscentrum het propaganda uitlaatklep van de voedingsindustrie is?
quote:
GoodBite (merknaam)
Tivall (merknaam)
Tofu (tahoe)
Valess (merknaam
Vegetarische Slager/Vleeschmakers (merknaam)
Vivera (merknaam)
Dit stukje in de tekst zou al genoeg moeten zeggen, dat het volledig niet onafhankelijk is.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 14:20:37 #200
211040 Uccie
pi_138262251
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

*O* Tromgeroffel *O*

Zegt genoeg.
Je weet dat het voedingscentrum het propaganda uitlaatklep van de voedingsindustrie is?
Het onafhankelijke voedingsbureau van Unilever :')
Gek dat die eet bewust stempel alleen op hun producten zitten....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')