quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:48 schreef fluffy2 het volgende:
Foto? Dan kunnen we oordelen of er iets raars met je aan de hand is. Hoe moeten we dit nu beoordelen op een stuk tekst.
Dit ja, stuur de foto desnoods via PM als je 'm niet hier wil posten. Maar alleen aan de hand van de tekst valt er niks te zeggen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:48 schreef fluffy2 het volgende:
Foto? Dan kunnen we oordelen of er iets raars met je aan de hand is. Hoe moeten we dit nu beoordelen op een stuk tekst.
Dit, gewoon geen neuk geven en shinen als een baasquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat boeit het in godsnaam wat een wildvreemde eventueel denkt?
Dan kan er eigenlijk ook wel een slotje op want hier kan toch niemand wat mee? Misschien heeft TS inderdaad een raar hoofd, of misschien helemaal niet en heeft ie het zichzelf aangepraat, maar dat weet niemand zo dus hoe moet er dan advies gegeven worden?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:06 schreef zarGon het volgende:
en geen foto's (door)sturen, zo'n foto kan overal belanden
haha nee was ik zeker niet van plan!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:06 schreef zarGon het volgende:
en geen foto's (door)sturen, zo'n foto kan overal belanden
Maar je kan zelf ook zien of er iets van je gezicht/hoofd anders is dan bij andere. En als dat niet zo is dan vinden ze je misschien heel erg knap? En denken de mensen van ''WTF, ZO KNAP?''.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:13 schreef MRichardsCity het volgende:
[..]
haha nee was ik zeker niet van plan!
hahahaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:18 schreef DroogDok het volgende:
Geen wonder dat ze naar je voorhoofd kijken:
[ afbeelding ]
Ik kots ook niet bijna als ik iemand met een apart hoofd zie, maar ik kijk automatisch wel even zo van: oke.....quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:19 schreef MRichardsCity het volgende:
Jullie nemen mij tekst te letterlijk, met raar kijken bedoel ik niet dat ze kijken en bijna kotsen ofzo,
ik zei toch jullie nemen mijn tekst te letterlijk, en nu doe je het weer -__-quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:22 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik kots ook niet bijna als ik iemand met een apart hoofd zie, maar ik kijk automatisch wel even zo van: oke.....
Ja leg dan even uit hoe we het wel moeten zien.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:25 schreef MRichardsCity het volgende:
[..]
ik zei toch jullie nemen mijn tekst te letterlijk, en nu doe je het weer -__-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |