Ruimte maken voor de echte mannen.quote:
O sorry.quote:
Dat klopt. Maar ik vind het niet leuk dat je dat met anderen moet delen in dit topic.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O sorry.
Ik hoorde dat het al weer 11 jaar was toch?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik vind het niet leuk dat je dat met anderen moet delen in dit topic.
Nee, ik bedoel eigenlijk. Leave DS2 alone!!quote:
Ewa mooiboy, selfie in de trein V2.0?quote:
Ben alweer thuisquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ewa mooiboy, selfie in de trein V2.0?
Ik zeg plausibel. Van Marcel moet Ds2 mentaal toch kunnen winnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:24 schreef Toefjes het volgende:
Nou, als we het gevecht van gisteren konden winnen, kunnen we DS2 ook best aan een vrouw helpen. Beetje steunen die jongen.
Jij let toch ook altijd op de kleintjes. (en dit keer bedoel ik niet de meisjes die je volgt)quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] niet even 100 meer bieden
Als ik daarop zou letten had ik wel een plaatje gepost met Little.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij let toch ook altijd op de kleintjes. (en dit keer bedoel ik niet de meisjes die je volgt)
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit gaat in mijn sig.
Maar toen ik even in dit topic ging kijken was het mij niet duidelijk dat dit ook een SC-topic was, dus sorry jongensWas wel erg gezellig met z'n allen.
Ja, Litmanen. Je kunt zelf wel raden of hij positief of negatief over IF Drogba was.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Iemand hier al met IF Drogba aan het spelen geweest?
Over Yilmaz was ik wel positiefquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, Litmanen. Je kunt zelf wel raden of hij positief of negatief over IF Drogba was.
Leuke smiley, zo met die duimen omhoog.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Over Yilmaz was ik wel positief![]()
Drogba was wel oke maar is en blijft kut om een goed team met hem te maken
Dankjequote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuke smiley, zo met die duimen omhoog.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, Litmanen. Je kunt zelf wel raden of hij positief of negatief over IF Drogba was.
http://www.futhead.com/14/squads/8927521/quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Hmm ik ga maar iets anders proberen.
Was wel Oke is niet echt positief.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/squads/8927521/
Ik had alleen een andere keeper geloof ik.
Ja ik ging 2 om 1 met dat team dus het was niet bar slecht ofzoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Was wel Oke is niet echt positief.
[ afbeelding ]
eerst deze maar maken voor die cup.
Ik ga eens even kieken wat ik er van kan bakken want met die bontkraagjes is het wel een iets minder team.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik ging 2 om 1 met dat team dus het was niet bar slecht ofzo
Yilmaz was ook wel echt goed. Amrabat daarin tegenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ga eens even kieken wat ik er van kan bakken want met die bontkraagjes is het wel een iets minder team.
Jij tast diep in de buidelquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Was wel Oke is niet echt positief.
[ afbeelding ]
eerst deze maar maken voor die cup.
In ieder geval een goede RB en LM.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Bundescup, speelt goed genoeg om 4 wedstrijdjes op rij mee te winnen.
Heb er 3k aan uitgegeven, de rest had ik al of had ik als untradeable in pakjes.
Hoef alleen maar Javi Martinez te kopenquote:
Ah, dat valt meequote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoef alleen maar Javi Martinez te kopen
Yo.quote:
Mak en Choupo kunnen ook zo mee in een gold teamquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:23 schreef DutchSL het volgende:
Ik kan dit maken met de spelers die ik al heb.
Reus-Choupo-Mak
Ignjovski-Flum-Gundogan
Park - Subotic - Santana - Pispool
SIF Leno
Flum kan volgens mij zo mee in een gold team, dus moet Alaba, Farfan en een vervanger voor Ignjovki kopen om die cup te spelen.
Choupo ook ja, daarom ook geen spits bij mijn vervangersquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Yo.
[..]
Mak en Choupo kunnen ook zo mee in een gold teamMaxim vind ik ook een betere CAM dan De Bruyne en Draxler.
Verrek, ik had ook gewoon mijn silvers kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Yo.
[..]
Mak en Choupo kunnen ook zo mee in een gold teamMaxim vind ik ook een betere CAM dan De Bruyne en Draxler.
Ik heb Leitner bij mijn silverteam. Ook echt een allround CM.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Choupo ook ja, daarom ook geen spits bij mijn vervangers
Maxim CAM ja, maar moet een allround CM hebben. Boateng of Gentner ga ik daar neerzetten.
Als DS2 nou gewoon naar Duitsland gaat zitten we niet eens meer in de top 10.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |