Zhano en ondergetekende staan ook hogerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had gisteren 98 posts en toch had Lindgren. meerIk stond wel in de top 100.
Niet perse, maar ik was wel een beetje de grens aan het opzoeken. Ik heb dus zelfs ongestraft tetten gepost, hihihiquote:
Hoezo? Dat mag in bepaalde delen gewoon hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:24 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Niet perse, maar ik was wel een beetje de grens aan het opzoeken. Ik heb dus zelfs ongestraft tetten gepost, hihihi
Waar kan je dat zien?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zhano en ondergetekende staan ook hoger
Hebben jullie dan ook in andere delen van het forum gepost?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zhano en ondergetekende staan ook hoger
Verder alleen in die SCquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hebben jullie dan ook in andere delen van het forum gepost?
Dan eis ik een hertelling want het is onmogelijk dat iemand uit deze reeks meer heeft gepost dan ik.quote:
Tel het anders zelf gewoon even naquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan eis ik een hertelling want het is onmogelijk dat iemand uit deze reeks meer heeft gepost dan ik.
Daar heb ik nu geen tijd voor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tel het anders zelf gewoon even na
Niet zo miepen dan.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan eis ik een hertelling want het is onmogelijk dat iemand uit deze reeks meer heeft gepost dan ik.
En jij was in slaap gevallen na het eten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit kan nooit kloppen. Jij was er alleen 's avonds.
O ja, toen werd er ineens heel veel gepost.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En jij was in slaap gevallen na het eten.
Je hebt immers grote zaken te verrichten bij de vrouwenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O ja, toen werd er ineens heel veel gepost.
Ik ga vandaag niet weer zoveel posten.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hebt immers grote zaken te verrichten bij de vrouwen
Al 11 jaar niet toch.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er is niks veranderd sinds een paar dagen geleden.
Achteraan aansluiten jochiequote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had gisteren 98 posts en toch had Lindgren. meerIk stond wel in de top 100.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |