Volgens mij moet dat wel lukken. Weet jij hoe de A9 rijd 'smiddags vanaf de A2 gezien? Is dat file?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Okee, maandag it isred je het om rond 17:45 / 18:00 hier te zijn? En nog gekke wensen of allergieėn waar ik rekening mee moet houden voor het eten?
tot amstelveen moet dat goed te doen zijn, meestal loopt het daarna pas vast dacht ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat wel lukken. Weet jij hoe de A9 rijd 'smiddags vanaf de A2 gezien? Is dat file?
Euhm jaGeen tomaat/komkommer/sla/paprika/spinazie/andijvie
ik noem komkommer 'saai'quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm jaGeen tomaat/komkommer/sla/paprika/spinazie/andijvie
goeie vraag, dat sobersoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:49 schreef Etcetera het volgende:
speculaaasie!
god waar was dat ook al weer van
Oh dat scheeltquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
tot amstelveen moet dat goed te doen zijn, meestal loopt het daarna pas vast dacht ik.
Hahaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik noem komkommer 'saai''even een stukje saai eten'
lust het wel maar het smaakt verder niet echt naar iets ofzo.
ook al zonder schil geprobeerd?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:53 schreef Puala het volgende:
Haha![]()
Er zit blijkbaar toch iets in waar ik op reageer
Dacht ik wel al, maar je weet het niet.quote:
sollicitasies denk ikquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:56 schreef TradeMarkie het volgende:
hebben jullie nog leuke weekendplannen?
heb je al mooie vacatures gespot?quote:
1 in Groningen die me wel wat lijkt en 1 in Almere waarvan ik zeker weet dat ik het kan maar het is in Almerequote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
heb je al mooie vacatures gespot?
Ik heb zo'n beetje alle mogelijke opties al geprobeerd. Rauwe tomaat, tomaten ketchup, gepelde tomaat, geroosterde tomaat etc. MAar het gaat gewoon niet. Ja het gaat wel, alleen ik kan na 1,5 uur sprinten naar het toilet en daar blijf ik dan voor een uurtjequote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dacht ik wel al, maar je weet het niet.
En dat het bereid is? Dus paprika mee in de pan in plaats van rauw? Vast ook wel al he
Hoe handle je peper eigenlijk
Morgen wat rommelen in huis en bij mijn moeders kijken hoe het gaat met het bestraten van hun tuinquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:56 schreef TradeMarkie het volgende:
hebben jullie nog leuke weekendplannen?
vanavond tennissen, morgen lunchen aan het strand, zondag een rondje fietsenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Morgen wat rommelen in huis en bij mijn moeders kijken hoe het gaat met het bestraten van hun tuinEn zondag een gasfornuis ophalen bij een fokster
![]()
Jij plannen?
Dagelijks heen en weer naar Almere lijkt me niet te doen nee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
1 in Groningen die me wel wat lijkt en 1 in Almere waarvan ik zeker weet dat ik het kan maar het is in Almere
1 uur en 20 minuten. Valt mee, moet ik zeggen. En ik reis nu elke dag ook zo'n anderhalf uur. Het verschil is dat ik nu niet hoef op te letten en zelfs kan slapen als ik moe benquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dagelijks heen en weer naar Almere lijkt me niet te doen nee.
Gefrituurde tomaat eens proberenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje alle mogelijke opties al geprobeerd. Rauwe tomaat, tomaten ketchup, gepelde tomaat, geroosterde tomaat etc. MAar het gaat gewoon niet. Ja het gaat wel, alleen ik kan na 1,5 uur sprinten naar het toilet en daar blijf ik dan voor een uurtje![]()
Euhm, het is heel stom. Maar Paprika chips is mijn grote liefde en dat gaat dus wel weer goed
in de ideale situatie, zonder oponthoud.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
1 uur en 20 minuten. Valt mee, moet ik zeggen. En ik reis nu elke dag ook zo'n anderhalf uur. Het verschil is dat ik nu niet hoef op te letten en zelfs kan slapen als ik moe ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |