Geeft niks!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:31 schreef wonderer het volgende:
Ik wilde eerste "zal ik je dan es helemaal kapotneuken" doen als TTToch maar niet.
Ik ben ook 35+, maar geen hetero.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:38 schreef Luigi het volgende:
Oh ik heb gewoon geaccepteerd dat ik een heel heteronormatief 35+ buikje heb. Ben er zo klaar mee, dat soort dingen.
Heb je ook een buikje dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook 35+, maar geen hetero.
Hoe werkt dat dan voor mij?
quote:
Heb jij recentelijk onder mijn shirt gekeken dan?quote:
Ik heb ook geen moeite met een buikje, maar ik vreet me momenteel dusdanig tegen de klippen omhoog dat ik straks ook van die witte shirts met rechthoekige foto moet gaan dragen. En dat wil ik niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:38 schreef Luigi het volgende:
Oh ik heb gewoon geaccepteerd dat ik een heel heteronormatief 35+ buikje heb. Ben er zo klaar mee, dat soort dingen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb jij recentelijk onder mijn shirt gekeken dan?
WW is toch voornamelijk portiebeheersing?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:46 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik heb ook geen moeite met een buikje, maar ik vreet me momenteel dusdanig tegen de klippen omhoog dat ik straks ook van die witte shirts met rechthoekige foto moet gaan dragen. En dat wil ik niet.
Ik ben hier al 2 keer eerder enorm mee afgevallen (als in 18 kilo, dit keer hoef ik er maar 5). Het werkt echt heel fijn. Alleen moet je daarna natuurlijk niet 3 zakken chips op een avond eten (zoals gisteravond). Gaat echt nergens over, en dit is een goeie stok achter de deur. Gecombineerd met hardlopen gieren de kilo's eraf. En je mag eten wat je wil (zelfs junkfood) alleen maar in zekere mate.
Dat ja. Je mag een bepaald aantal "Pro Points"quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:47 schreef wonderer het volgende:
WW is toch voornamelijk portiebeheersing?
quote:
Ik ben echt wel net iets groter geschapen dan dat hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:48 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Hier een recente foto van Ang3l..
[ afbeelding ]
Op zich werkt dat wel ja. Volhouden als je "stopt" is denk ik nog het moeilijkst.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:51 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Dat ja. Je mag een bepaald aantal "Pro Points". per dag. En een punt bestaat uit een combinatie van eiwitten, voedingsvezels, vetten, etc. Al die info op het etiket van een voedingsmiddel. En op een dag mag ik nu 39 punten. En die kan ik opmaken aan 6000 komkommers, of 1 Big Mac menu, zeg maar. En als je je dus kunt beheersen kun je van veel lekkere dingen een klein beetje eten, zeg maar. Ik heb net 10 punten opgemaakt aan een sandwich pack van Albert Heijn.
Maar gebruik je dan WW als een soort houvast? Stok achter de deur?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:51 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Dat ja. Je mag een bepaald aantal "Pro Points". per dag. En een punt bestaat uit een combinatie van eiwitten, voedingsvezels, vetten, etc. Al die info op het etiket van een voedingsmiddel. En op een dag mag ik nu 39 punten. En die kan ik opmaken aan 6000 komkommers, of 1 Big Mac menu, zeg maar. En als je je dus kunt beheersen kun je van veel lekkere dingen een klein beetje eten, zeg maar. Ik heb net 10 punten opgemaakt aan een sandwich pack van Albert Heijn.
Ik ben blij dat je die spycam nog niet gevonden hebt in je badkamerquote:
Ja dat is het hele eieren eten. Die crash dieten zijn allemaal (ja al-le-maal) stuk voor stuk bagger en korte termijn denken. Het zijn dieten die je nooit en te nimmer heel lang vol kan houden, en zodra je dan weer normaal of iig meer gaat eten dan die domme dieten voorschrijven (een maand alleen soep, of helemaal geen koolhydraten meer, of alleen tibetaanse yalkmelk die een keer is overgegeven), dan vliegen de kilo's er gewoonweg weer aan en vaak nog harder dan dat ze er af gingen. Zo werkt een lichaam nou eenmaal. Da's inmiddels common knowledge, al vinden veel mensen op korte termijn resultaat zien nog steeds belangrijker. Tja.Dan maar een jojo he.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op zich werkt dat wel ja. Volhouden als je "stopt" is denk ik nog het moeilijkst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |