ze hangen allemaal aan elkaar ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:20 schreef gianni61 het volgende:
825 euro voor 6 keuringen is nog geen 150 per keuring.
als ze allemaal bij elkaar hangen en hij ze allemaal na elkaar doet kan dat waarschijnlijk goedkoper, maar op zich lijkt het me geen belachelijke prijs
Inderdaad, een EBI omvat meer san alleen keuren van de toestellen. Dus goedkoper? Nee, echt niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:20 schreef gianni61 het volgende:
825 euro voor 6 keuringen is nog geen 150 per keuring.
als ze allemaal bij elkaar hangen en hij ze allemaal na elkaar doet kan dat waarschijnlijk goedkoper, maar op zich lijkt het me geen belachelijke prijs
idd het zijn 100kw ketels. Hoe ik aan 110 kwam weet ik niet. 't is al weer even geleden dat ze geplaatst zijn ;-) maar goed, dat doet er verder niet toequote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:37 schreef cvboer het volgende:
Beter je huiswerk doen. Een nefit topline heeft een maximum vermogen van 98,4 kw. Het zal wel een cascade opstelling zijn.
Er komt ook nog een scope 7a keuring bij voor 420exquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Inderdaad, een EBI omvat meer san alleen keuren van de toestellen. Dus goedkoper? Nee, echt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |