SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Lekker jonge succes met de bcg-matrix en je waardepropositiecanvas en je PBS, WBS en strokenplanning!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:12 schreef fathank het volgende:
Geen op update want mobiel en zo dalijk examen.
Volgens mij niet eens, maar dat theater is überhaupt altijd wel een experience. Vanavond maar eens naar 300 gaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:13 schreef fathank het volgende:
Is tushinski Imax?
Heb em in Eindhoven Imax gezien. Dat geluid.
Geen idee wat je zegt. Ik heb rijexamenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lekker jonge succes met de bcg-matrix en je waardepropositiecanvas en je PBS, WBS en strokenplanning!
hhaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol niet huilen brah, je bent toch een man
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen idee wat je zegt. Ik heb rijexamen
Thanks brahquote:
Ah, dan les je toch meestal met zo'n grote pick-up?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Thanks brah
Wel E achter B. Mn gewone B heb ik al bijna 10 jaar.
BMW X1 hier. Rij zelf wel een pick-upquote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ah, dan les je toch meestal met zo'n grote pick-up?
Stelt geen kut voor het rijden an sich. Rij 3x per week met een trailer achter de auto. Alleen het spiegelen en knipperen is weer ff wennen. Uitzwaai controleren etc. Moet met een dichte aanhanger van6+ meter rijden, dat is wel wat anders dan een open enkelasser van 2.5 meterquote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
E achter B, dan leer je dat je een bocht iets ruimer moet aansnijden? Pittig (als je een kut hebt).
Ja, oke true.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Stelt geen kut voor het rijden an sich. Rij 3x per week met een trailer achter de auto. Alleen het spiegelen en knipperen is weer ff wennen. Uitzwaai controleren etc. Moet met een dichte aanhanger van6+ meter rijden, dat is wel wat anders dan een open enkelasser van 2.5 meter
Ik droomde dat ik met jou en JB ging trainen. Ik was eerder dan jullie klaar met omkleden dus ik wachtte ff, beetje praten etc. Toen waren jullie klaar maar moest ik m'n flesje nog even vullen met water en begonnen jullie al. Dus zonder op mij te wachten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:10 schreef Ethanolic het volgende:
Ok, vanavond naar Cpt Murica. Met een Cpt Morgan Colaatje.
Stop met creatine en posten in de gym, die 2 gaan niet goed samen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik met jou en JB ging trainen. Ik was eerder dan jullie klaar met omkleden dus ik wachtte ff, beetje praten etc. Toen waren jullie klaar maar moest ik m'n flesje nog even vullen met water en begonnen jullie al. Dus zonder op mij te wachten.
Toen heb ik hier gepost wat voor rare streek ik dat vond en dat je je Dré-beats open en bloot in de kleedkamer had laten liggen waarop jij antwoorde dat JB en jij helemaal niet in de gym waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |