Hahahah ja sukkeltjes zijn datquote:Op vrijdag 28 maart 2014 01:11 schreef Tim86 het volgende:
lol, tegen een kerel met SIF Alves, TOTY Ramos, IF Carvajal, IF Isco, SIF Pedro, IF Navas, IF Costa en Neymar komt op 0-1 tegen mij..hele veld over ssh'en. 20 minuten later was het 6-1 voor mij, ragequit![]()
Blijven de mooiste
Haha, wie weet! Misschien scandeer ik wel af en toe wat Feyenoord.. Of is dat teveel on topic?quote:
Doe niet zo moeilijk en zet die shit gewoon terug. Hij heeft wel een punt, nooit is het een probleem geweest en nu opeens komt er hier eentje met de scepter zwaaien, omdat ie thuis niks te zeggen heeft bij z'n vrouwtje.quote:
Je bent langzaam.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk en zet die shit gewoon terug. Hij heeft wel een punt, nooit is het een probleem geweest en nu opeens komt er hier eentje met de scepter zwaaien, omdat ie thuis niks te zeggen heeft bij z'n vrouwtje.
Jammer, het was hier toch een doodse zooiquote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:45 schreef Tim86 het volgende:
Beste GAM SC'ers. Bedankt voor jullie hartelijke ontvangst en wellicht tot in de toekomst. Vanaf nu gaan we weer terug naar onze eigen reeks
groetjes
Jullie zijn ook welkom bij ons hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jammer, het was hier toch een doodse zooi
Ik kon dat toch ook helemaal niet doorhebben als dit topic in MyActive blijftquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je bent langzaam.
GAM / [FIFA 14: FUT] #508 There's only one Zhano _O_
Wel een onverwacht hartelijke ontvangst van jullie kantquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jammer, het was hier toch een doodse zooi
We zijn de kwaadste niet..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wel een onverwacht hartelijke ontvangst van jullie kant
Droomvrouw is het niet?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:52 schreef badboynova het volgende:
Poit roept tiet, en wie post er als eerste
Dat zijn toch alle rooie vrouwenquote:
Wij zijn ook best aardigquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wel een onverwacht hartelijke ontvangst van jullie kant
Tier en Bietenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:43 schreef Poit het volgende:
[..]
We zijn de kwaadste niet..
Mits bier en tieten.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:52 schreef badboynova het volgende:
Poit roept tiet, en wie post er als eerste
Yupquote:
Dit idd , BIER EN TIETEN LALALAALAL , BIER EN TIETEN LA LA LA LA LALALALAA!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:43 schreef Poit het volgende:
[..]
We zijn de kwaadste niet..
Mits bier en tieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |