Sure, na pagina's vol off topic, elke avond weer.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ho ho, rectificatie graag, ik ben hier al, was een grapje (misschien en flauwe) maar ik ben hier.
Ik ben vele avonden hier.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Sure, na pagina's vol off topic, elke avond weer.
Stel een volgende keer zelf iets eerder voor om naar de SC te verhuizen... Het is hier net zo gezellig...quote:
Nou niet de gebeten hond gaan spelen hequote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:01 schreef Punkman het volgende:
En dit is nu precies de reden waarom mensen hier niet willen komen.
Praat je hier, krijg je nog op je donder ook.
Ben altijd een van de eersten die hier komt als het te offtopic gaat, maar ja, krijg je zulke reacties weer.
Maar jij weet toch ook dat ik vaak naar hier ga ?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:00 schreef Inodder het volgende:
[..]
Stel een volgende keer zelf iets eerder voor om naar de SC te verhuizen... Het is hier net zo gezellig...
Als een vaste COS ganger dat initieert gaan mensen makkeljker mee als wanneer ik bijvoorbeeld daar kom "zeuren"
Ach meid toch. Kusje erop?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:01 schreef Punkman het volgende:
Ben altijd een van de eersten die hier komt als het te offtopic gaat, maar ja, krijg je zulke reacties weer.
Maar dat weet iedereen ook best... er nu over zeuren is ook zinloos...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:02 schreef mootie het volgende:
Blijkbaar is zeuren of posts hier quoten de enige manier.
Een pagina of 5 over dumpsterdiven en persoonlijke verhalen, in de Cos.![]()
Het is toch geen rocket science om te bedenken dat het daar niet hoort?
Yepquote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar jij weet toch ook dat ik vaak naar hier ga ?
Ik vroeg 2 uur geleden al in de Cos of de discussie niet ergens anders kon.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:01 schreef Punkman het volgende:
Volgende x zal ik als rebellenleider het goede voorbeeld geven.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar dat weet iedereen ook best... er nu over zeuren is ook zinloos...
Heb zelf in het verleden ook veel de COS lopen bevuilen.... er moet gewoon iemand het initiatief nemen en met een groepje opstappen.... Als je hier in je eentje zit... tja wat doe je dan...
Nou was die toevallig wel waar, maar goed.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vroeg 2 uur geleden al in de Cos of de discussie niet ergens anders kon.
Toen was je antwoord reuzegrappig, hihi Nicoline had het er net over on stream.
Dus even geen slachtoffer spelen please.
Om 2 uur lagen ze al een tijdje te slapen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nou was die toevallig wel waar, maar goed.
Toppers!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Volgende x zal ik als rebellenleider het goede voorbeeld geven.![]()
![]()
jij zei ik vroeg 2 uur geleden, niet om 2 uurquote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Om 2 uur lagen ze al een tijdje te slapen.
Oh pardon, om 2 uur vroeg ik dat inderdaad.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
jij zei ik vroeg 2 uur geleden, niet om 2 uur
Ergens heeft hij wel een heel heel heel klein puntje natuurlijk....quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vroeg 2 uur geleden al in de Cos of de discussie niet ergens anders kon.
Toen was je antwoord reuzegrappig, hihi Nicoline had het er net over on stream.
Dus even geen slachtoffer spelen please.
Nou dan heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh pardon, om 2 uur vroeg ik dat inderdaad.
Ik kopieer dingen gewoon naar hier, om off topic daar te voorkomen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ergens heeft hij wel een heel heel heel klein puntje natuurlijk....
Er zijn er die volhardener in de COS blijven hangen...
Nu hij hier komt spreek jij ook vrijuit, en krijgt ie je mening te horen... In de COS had je terughoudender opgesteld om niet ook een Offtopic discussie te gaan voeren.
Zoals je ziet deed ik dat ook al ja...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kopieer dingen gewoon naar hier, om off topic daar te voorkomen.
'Ja maar jij doet ook off topic als je tegen ons zegt dat we off topic zijn!!!'
In Andreaatjes trap ik niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
IK lieg niet, maak het alleen mooier dan het is !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |