Mijn zwarte lust het ook niet, die lust alleen kipfilet. Die rooie lust het wel, maar die lust alles, komkommer, spruiten, sla, tomaatquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:15 schreef Disana het volgende:
Mijn kater Robje de Rooie Moos lust geen kaas. Ik vind dat zo raar voor een kat.
Ik weet dat niet meer, wel dat ze alles jatten als je niet keekquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:15 schreef Disana het volgende:
Mijn kater Robje de Rooie Moos lust geen kaas. Ik vind dat zo raar voor een kat.
Rare beesten zijn het ook. Najib ging er ook altijd met de komkommer vandoor.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zwarte lust het ook niet, die lust alleen kipfilet. Die rooie lust het wel, maar die lust alles, komkommer, spruiten, sla, tomaat
Ja, maar dat is dan weer wel normaal. Voor een kat.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet dat niet meer, wel dat ze alles jatten als je niet keek
Lijkt mijn hond wel dat was echt een vuilnisbak. Komkommer augurk sla allesquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zwarte lust het ook niet, die lust alleen kipfilet. Die rooie lust het wel, maar die lust alles, komkommer, spruiten, sla, tomaat
Dat is waar soms was het meer een spelletje en aten ze niks.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan weer wel normaal. Voor een kat.
Jatten om het jattenquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is waar soms was het meer een spelletje en aten ze niks.
Ja even met die poot iets van de schaal jassen en dan vies en arrogant er naar kijken als het op de vloer ligt. En dan heupwiegend weg lopenquote:
quote:
http://catsareassholes.tumblr.com/quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja even met die poot iets van de schaal jassen en dan vies en arrogant er naar kijken als het op de vloer ligt. En dan heupwiegend weg lopen
Die is engquote:
Ik ga soms toch voor de honden kantquote:
De fotoquote:
Welkequote:Op donderdag 27 maart 2014 23:39 schreef chufi het volgende:
Ga ik net ff mn favo TV serie kijken ... Is ie alweer afgelopen .. Het werd net spannend .. Weer een week wachten
Oh ok. Ik zit helemaal in West wing nu. Bijna serie drie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Spaans ken je niet .. (of niet ens kijken )
Ik doe niet aan die download series ..quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok. Ik zit helemaal in West wing nu. Bijna serie drie.
Hebben ze internetquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:42 schreef chufi het volgende:
Welkom Turkije met je internet ...![]()
![]()
![]()
Ben er nog nooit geweest maar nu nog minder
Ik alleen maar zoveel mooisquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe niet aan die download series ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |