quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:16 schreef lorrie03 het volgende:
ik word echt helemaal debiel van de steamlocks
En het valt allemaal best wel meequote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:16 schreef lorrie03 het volgende:
ik word echt helemaal debiel van de steamlocks
Ja als je de hele dag dat zit te loeren is het best verveldenquote:
Ik was even Paul aan het uitzwaaienquote:
Ik zat net te denken...hij was toch van de orgies en partnerruil? Met zo'n slangetje in zijn pener...nooit meer seksquote:
Nee best sneu, sex is wel het laatste waar je aan denkt. Maar de oorzaak en oplossing kan nog komenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zat net te denken...hij was toch van de orgies en partnerruil? Met zo'n slangetje in zijn pener...nooit meer seks
Meestal maken ze voor een permanente afvoer een gaatje in de buik waar dan een kraantje in komt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zat net te denken...hij was toch van de orgies en partnerruil? Met zo'n slangetje in zijn pener...nooit meer seks
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Meestal maken ze voor een permanente afvoer een gaatje in de buik waar dan een kraantje in komt.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat gaatje zat er al.
Moeten we je nou alles leren.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat gaatje zat er al.
Moeten we je nou alles leren.
Teefjes.quote:
Ik dacht Engels en Nederlands.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:41 schreef mootie het volgende:
Van verschillende delen van het varken, dacht ik.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:02 schreef Inodder het volgende:
Wie verteld mij het grote verschil tussen bacon en ontbijtspek?
En die filet komt niet van de buik?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:24 schreef Baconbus het volgende:
Bacon is afkomstig van de varkensfilet. Ontbijtspek is mager buikspek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |