Ik kijk het wel even aan, als ik merk dat het niet weggaat ga ik actie ondernemen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:38 schreef mvdejong het volgende:
Je begint mogelijk licht bijziend (of verziend) te worden. Terwijl je er nog wel in slaagt om alles in focus te krijgen, moeten je ogen er hard voor werken, en mogelijk knijp je daarbij (onbewust) ook je ogen wat toe. Je hebt dan nog niet door dat je aan een bril of lenzen toe bent, maar je ogen hebben wel te lijden onder de inspanning.
Het kan geen kwaad om even je ogen te laten controleren.
Momenteel een beetje ja. Geen idee of het daaraan ligt.quote:
Kan ook zijn van het inspannen om alles in focus te krijgen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:48 schreef Atmosphere72 het volgende:
[..]
Momenteel een beetje ja. Geen idee of het daaraan ligt.
Dat zou kunnen ja...quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:49 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Kan ook zijn van het inspannen om alles in focus te krijgen.
Ik kan het me echt niet voorstellen dat ik ooit met een bril zou kunnen lopen, dan nog liever lenzen.quote:
Denk dat iedereen die een bril heeft hier het eigenlijk wel zeker weetquote:
Nou ja kan ook natuurlijk, genoeg keuze tegenwoordig.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:50 schreef Atmosphere72 het volgende:
[..]
Ik kan het me echt niet voorstellen dat ik ooit met een zou kunnen lopen, dan nog liever lenzen.
nou ik weet nog wel dat de eerste dagen ik enorm misselijk werd en hoofdpijn kreeg, want dan gaan je ogen dubbel compenserenquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:50 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Denk dat iedereen die een bril heeft hier het eigenlijk wel zeker weetAls het daar echt aan ligt is het trouwens een verademing om een bril op te hebben, je merkt gelijk dat je ogen ontspannen.
Ja oke, de eerste dagen is ff vervelend. Hoewel ik wel gelijk merkte dat ik m'n ogen gewoon relaxt open kon houden in plaats van te moeten knijpen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nou ik weet nog wel dat de eerste dagen ik enorm misselijk werd en hoofdpijn kreeg, want dan gaan je ogen dubbel compenseren
gewoon opticien binnenlopen en je weet in 5 minuten of je een bril moet hebben
ja hangt ook wel van de sterkte af natuurlijk, als je zonder bril niets ziet moet het wel een verlossing zijnquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:53 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja oke, de eerste dagen is ff vervelend. Hoewel ik wel gelijk merkte dat ik m'n ogen gewoon relaxt open kon houden in plaats van te moeten knijpen.
Je gaat er niet dood van hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:50 schreef Atmosphere72 het volgende:
[..]
Ik kan het me echt niet voorstellen dat ik ooit met een bril zou kunnen lopen, dan nog liever lenzen.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:50 schreef Atmosphere72 het volgende:
[..]
Ik kan het me echt niet voorstellen dat ik ooit met een bril zou kunnen lopen, dan nog liever lenzen.
Ja ga ik doen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:30 schreef computergirl het volgende:
En als je echt ijdel bent kan je je altijd nog laten laseren.
Ga je eerst maar eens laten opmeten bij een opticien ts. Is gratis en je bent niet verplicht om gelijk een bril of lenzen aan te schaffen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |