abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 18:24:38 #1
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_6248595
zo, de huidige single is geloof ik flink aan het floppen in NL
(terwijl hij in duistland toch wel in de top 3 stond)
pratend hier over de cover (jaja) "Moonlight Shadow"
Maar gelukkig is er al weer een nieuwe opkomst,
"God Is A Girl"
erg lekker, en ook dus in de Rocco (ja daar is ie weer) Remix (incl breakbeat )

maar wat ik me afvraag, in NL staat het tegenwoordig bol van de covers, en deze wordt dan door (bijna) niemand opgepikt...
Maar mischien heb ik nog te vroeg mijn muil opengetrokken

pi_6248655
Ik vind Moonlight Shadow wel een mooie cover!!! Ik draai het liedje iedere dag en in de kroeg hoor ik hem ook regelmatig! Toppiej
.
pi_6248746
Het mooie van Moonlight Shadow van Mike Oldfield was de zang. Juist de gebrekkige zang bij Groove Coverage en de standaardbeats, laten het erg goedkoop en simpel klinken...
  maandag 14 oktober 2002 @ 14:58:03 #4
22706 DanceV
Clubbing to Death Kamayarin
pi_6274411
Het nummer Moonlight Shadow, is toch best een lekkere track. Misschien dat de mensen tijd nodig hebben, Cybart.
Mijn gokje is dat, je, je 'muil' iets te snel open hebt gedaan
[i]You LoOk SeXy girl.[/i]
  maandag 14 oktober 2002 @ 16:54:01 #5
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_6276505
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 14:58 schreef DanceV het volgende:
Het nummer Moonlight Shadow, is toch best een lekkere track. Misschien dat de mensen tijd nodig hebben, Cybart.
Mijn gokje is dat, je, je 'muil' iets te snel open hebt gedaan
dat kan natuurlijk ook,

ik ga iig vanavond al die nieuwe voor het eerst draaien en kijken hoe men reageert

pi_6276944
Groove Coverage kwam ik dus op et spoor via moonlight shadow
maar deze 2 nummers vind ik persoonlijker lekkerder :

Groove Coverage - Beat Just Goes.mp3
Groove Coverage aka DJ Novus - Are U Ready (Extended Mix).mp3

Op een doordeweekse zaterdagmiddag......
pi_6277129
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 16:54 schreef Cybart het volgende:

[..]

dat kan natuurlijk ook,

ik ga iig vanavond al die nieuwe voor het eerst draaien en kijken hoe men reageert

Ik heb hem afgelopen zaterdag gedraaid, ging wel redelijk
Hij is heel erg cheesy, maar nu in ieder geval met originele vocalen (geschreven door Lou Bega, kent u hem nog?), en de melodie mag er zeker wel wezen!

De Rocco remix viel me wat tegen, ben niet blij met de manier waarop die vocals erin verwerkt zijn, en de productie is niet helemaal lekker, dat hebben ze wel eens beter gedaan!
Twee andere remixen komen eind van de maand uit, de Axel Konrad en de Plastic Men remixen, al voegen deze weinig toe aan de gewone versie, beide mixen zijn ook van dezelfde producer als het origineel, Axel Konrad dus.

Voor meer Axel Konrad, check dus alle releases van Groove Coverage, Axel Konrad (Ruff cuts), DJ Valium (Bring the beat back, Do it again, Go right for, The omen III (cover ook ja)) en Headquarter (Succesful enter, Pumpin'), en daarnaast nog een heel stel remixen.

Niet alle producties zijn even sterk.. ook van 'Moonlight shadow' vind ik de Rocco remix toch een stukje beter! Maar 'God is a girl' is door mij in ieder geval goedgekeurd, heel lekker cheesy

En ook ik verbaas me er heel erg over dat 'Moonlight shadow' niet hoog in de charts gekomen is hier, terwijl dat b.v. Nightflyer 'Voyage voyage' wel gelukt is... 'Moonlight shadow' is absoluut veel catchier, maarja.. ik volg wel vaker niet waarom dingen wel/niet in de charts staan

maandag 14 oktober 2002 @ 22:50:07 #8
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_6283660
moonlight shadow was in "mijn" disco wel een van de grootste zomerhits,

vanavond sloeg god is a girl wel aan...

er was alleen geen fuck te doen nog, is pas volgende week weer druk

maandag 18 november 2002 @ 10:49:30 #9
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_6862897
[schop]

God is a Girl roelt echt big-time

heb nu een paar keer de video gezien op Viva (duits clipstation) en damn ik ben echt heeeeeeelemaal weg van het nummer nu...

kom op NL, dit mag best een hit worden

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')