maar wat ik me afvraag, in NL staat het tegenwoordig bol van de covers, en deze wordt dan door (bijna) niemand opgepikt...
Maar mischien heb ik nog te vroeg mijn muil opengetrokken
quote:dat kan natuurlijk ook,
Op maandag 14 oktober 2002 14:58 schreef DanceV het volgende:
Het nummer Moonlight Shadow, is toch best een lekkere track. Misschien dat de mensen tijd nodig hebben, Cybart.
Mijn gokje is dat, je, je 'muil' iets te snel open hebt gedaan
ik ga iig vanavond al die nieuwe voor het eerst draaien en kijken hoe men reageert
Groove Coverage - Beat Just Goes.mp3
Groove Coverage aka DJ Novus - Are U Ready (Extended Mix).mp3
quote:Ik heb hem afgelopen zaterdag gedraaid, ging wel redelijk
Op maandag 14 oktober 2002 16:54 schreef Cybart het volgende:[..]
dat kan natuurlijk ook,
ik ga iig vanavond al die nieuwe voor het eerst draaien en kijken hoe men reageert
De Rocco remix viel me wat tegen, ben niet blij met de manier waarop die vocals erin verwerkt zijn, en de productie is niet helemaal lekker, dat hebben ze wel eens beter gedaan!
Twee andere remixen komen eind van de maand uit, de Axel Konrad en de Plastic Men remixen, al voegen deze weinig toe aan de gewone versie, beide mixen zijn ook van dezelfde producer als het origineel, Axel Konrad dus.
Voor meer Axel Konrad, check dus alle releases van Groove Coverage, Axel Konrad (Ruff cuts), DJ Valium (Bring the beat back, Do it again, Go right for, The omen III (cover ook ja)) en Headquarter (Succesful enter, Pumpin'), en daarnaast nog een heel stel remixen.
Niet alle producties zijn even sterk.. ook van 'Moonlight shadow' vind ik de Rocco remix toch een stukje beter! Maar 'God is a girl' is door mij in ieder geval goedgekeurd, heel lekker cheesy
En ook ik verbaas me er heel erg over dat 'Moonlight shadow' niet hoog in de charts gekomen is hier, terwijl dat b.v. Nightflyer 'Voyage voyage' wel gelukt is... 'Moonlight shadow' is absoluut veel catchier, maarja.. ik volg wel vaker niet waarom dingen wel/niet in de charts staan
vanavond sloeg god is a girl wel aan...
er was alleen geen fuck te doen nog, is pas volgende week weer druk
God is a Girl roelt echt big-time
heb nu een paar keer de video gezien op Viva (duits clipstation) en damn ik ben echt heeeeeeelemaal weg van het nummer nu...
kom op NL, dit mag best een hit worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |