Godver nu moet ik ook schijten.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:26 schreef Toefjes het volgende:
Complete chaos nu. En dat komt door die meid die HEMA brood lekker vindt.
quote:
Ik wilde net vragen of die knaap nieuw is en zich wil bewijzen ofzoquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:27 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik er achter ben waarom 'men' ineens zo streng is
trieste gastquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:27 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:26 schreef Reemi het volgende:
kijk eens naar de OP en wie hem het laatst gewijzigd heeft
WILLEN WE MEER OF MINDER FUTTERS IN DE OP!quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:26 schreef Reemi het volgende:
kijk eens naar de OP en wie hem het laatst gewijzigd heeft
Ah, meneertje het n00bmodje voelt de intense behoefte om zijn e-pener even aan de menigte te laten zien. Even sabbelen en meneer is ongetwijfeld content. Morgen is het weer een dag als zovelen in de FUT SC.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:27 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop