Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:SPOILER: in memoriam2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:31 schreef Zhano het volgende:
Haal die anderen er maar uit Reemi, die heb ik al tijden niet gezien hier
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:31 schreef Zhano het volgende:
Haal die anderen er maar uit Reemi, die heb ik al tijden niet gezien hier
Plausibel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:31 schreef Reemi het volgende:
Huidige "stamgasten" maar gewoon weghalen? Geen spoor van te bekennen.
Hart had toen die lange sprint toch, of het was Neuerquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:31 schreef Revontulet het volgende:
Welke keeper heeft het meeste pees? Dan kan ik die lekker snel laten uitkomen.
ibarbo. Groot en snelquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:31 schreef Revontulet het volgende:
Welke keeper heeft het meeste pees? Dan kan ik die lekker snel laten uitkomen.
Admiraal_anaal heeft ons doorverwezen, tja dan moet je dat maar doen toch?quote:
Normaal doen hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit ook een enge vrouw trouwens.
Klinkt wel als iemand die hoog in de ranken zit ja.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:33 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Admiraal_anaal heeft ons doorverwezen, tja dan moet je dat maar doen toch?
Nee. Gewoon nee.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klinkt wel als iemand die hoog in de ranken zit ja.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klinkt wel als iemand die hoog in de ranken zit ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop