...en dat 2x tegen het kantelenquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:27 schreef Holenbeer het volgende:
hij doelt op 2 gaten van verschillende diameters onder elkaar die samen 1 gat vormen. Het onderste gat is dan zo groot dat je een bout met kop erdoor kan steken, het bovenste gat is zo klein dat alleen de bout erdoor kan en de kop achter het mdf blijft haken.
Je drukt dan de plaat mbv het grote gat tegen de muur over de bout + kop heen en doet vervolgens de plaat naar beneden zodat de kop van de bout de plaat tegen de muur houdt.
Ik denk dat hij het kussen verlijmt aan het mdf en dan de stof op de achterkant vastniet dus dan gaat dat niet .quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:00 schreef voederbietel het volgende:
Kun je de plaat niet gewoon vastschroeven en het kussen vastzetten met klittenband? Kun je het kussen ook nog wassen af en toe.
Dat is wel een briljant idee! Die kan ik er natuurlijk vrij simpel in laten verzinken.. Natuurlijk de vraag hoe ik dat op de muur kan bevestigen.. Ik ga eens opzoek naar hoe ik dat kan klaar spelenquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:30 schreef Atmoz het volgende:
Je zou het ook met magneten (4 stuks per paneel ofzo) kunnen maken.
Valt mee in de prijs, die magneetjes uit China.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:58 schreef Atmoz het volgende:
Met die magneten werk ik wel vaker.
Zo duur zijn die toch niet?
En er zit een gat in waardoor je ze makkelijk kunt monteren met een schroefje
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:14 schreef lesley het volgende:
Hier is een uiterst eenvoudige oplossing voor:
[ afbeelding ]
Het is een kwestie van twee mdf latjes en een zaagtafel waarbij het blad schuin kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |