Dude, je woont in Delft.quote:
6 weken chillen en 4 weken nolife studeren vs. 10 weken een 9-5 bestaan... dan is de keuze snel gemaakt lijkt me.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, je woont in Delft._! Je bent gewoon een luilak.
Uiteindelijk ben je evenveel tijd kwijt en loop je ook nog eens het risico dat je niet genoeg tijd op het einde hebt. Dan weet ik het wel hoor.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
6 weken chillen en 4 weken nolife studeren vs. 10 weken een 9-5 bestaan... dan is de keuze snel gemaakt lijkt me.
nominaal lopenquote:Op maandag 31 maart 2014 14:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben je evenveel tijd kwijt en loop je ook nog eens het risico dat je niet genoeg tijd op het einde hebt. Dan weet ik het wel hoor.
hospiteren moet in 99,999999% van de gevallenquote:Op maandag 31 maart 2014 14:59 schreef Rezania het volgende:
Het is of duur, of je moet hospiteren. Jippie.
Mijn ouders betalen mijn collegegeld, boeken en zorgpremie al. Denk niet dat ik nog meer van ze krijg.quote:
Nee hoor, valt wel mee als ik kamernet mag geloven.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
hospiteren moet in 99,999999% van de gevallen
Oh ok, zou kunnen in Leiden. Hier is het bijna altijd hospiteren, behalve misschien als je buitenlander bent en via de TU in een flat vol buitenlanders wordt geplaatst.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn ouders betalen mijn collegegeld, boeken en zorgpremie al. Denk niet dat ik nog meer van ze krijg.
En wie heeft er nou zin om te werken?
[..]
Nee hoor, valt wel mee als ik kamernet mag geloven.
Heb wel alleen voor Leiden gekeken ja. Wil niet in Delft wonen, dat is lelijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh ok, zou kunnen in Leiden. Hier is het bijna altijd hospiteren, behalve misschien als je buitenlander bent en via de TU in een flat vol buitenlanders wordt geplaatst.
Welk vak?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:03 schreef OllieWilliams het volgende:
man man zowaar scheikunde bij dit vak.
#YOLOquote:Op maandag 31 maart 2014 14:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon naar colleges gaan hè.
Centrum is wel leuk om te wonen denk ik, maar daar kom je bijna alleen maar als je bij DSC of Virgiel zit...quote:Op maandag 31 maart 2014 15:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb wel alleen voor Leiden gekeken ja. Wil niet in Delft wonen, dat is lelijk.
[..]
Welk vak?
Wat voor scheikunde moet daar ooit in voorkomen? Behalve iets dat boem doet dan.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Centrum is wel leuk om te wonen denk ik, maar daar kom je bijna alleen maar als je bij DSC of Virgiel zit...
Power & Propulsion
dat dusquote:Op maandag 31 maart 2014 15:12 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Wat voor scheikunde moet daar ooit in voorkomen? Behalve iets dat boem doet dan.
Volgens mij is hoe iets boem doet nog wel VWO stof.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:12 schreef OllieWilliams het volgende:
Is nog altijd meer scheikunde dan ik tot nu toe gehad heb, met uitzondering van wat polymeren etc
Helaas wel ja. Zou het niet erg vinden wat meer en complexere scheikunde te hebbenquote:Op maandag 31 maart 2014 15:14 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Volgens mij is hoe iets boem doet nog wel VWO stof.
Paar extra vakken kun je sowieso altijd wel doen. Ik zou bijvoorbeeld eens kijken naar vakken als Organische Chemie 1 & 2, dan heb je echt een hele goede basis al te pakken.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:20 schreef OllieWilliams het volgende:
Weet ook nog niet wat voor minor ik volgend jaar in het eerste semester wil gaan doen
Het corps.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Centrum is wel leuk om te wonen denk ik, maar daar kom je bijna alleen maar als je bij DSC of Virgiel zit...
Scheikunde zo van 'Boem, jonguh!'quote:Power & Propulsion
Kloptquote:Op maandag 31 maart 2014 15:34 schreef Rezania het volgende:
Je kan natuurlijk ook een natuurkundeminor gaan doen.
[ afbeelding ]
Maar wanneer moet je kiezen dan?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:35 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Kloptvind alle natuurwetenschappen erg interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |