Dat weet ik wel vrij zekerquote:Op zondag 30 maart 2014 17:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik denk dat je hiervoor de wetten van Kirchhoff nodig hebt.
Is voor mij alweer een jaar geleden en mijn kennis wat dat betreft is verwaterd, maar anders had ik een poging gedaan het zelf even uit te rekenenquote:
Ah, wat tof, nog nooit van gehoord, maar leuke zondagse kost!quote:
Psychologie zeker?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:44 schreef SiIk het volgende:
Ik vind mijn studie alfa, maar valt wel onder de natuurwetenschappen, en krijg als ik klaar ben ook gewoon een Bsc/Msc. Nu wat?
TB?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:44 schreef SiIk het volgende:
Ik vind mijn studie alfa, maar valt wel onder de natuurwetenschappen, en krijg als ik klaar ben ook gewoon een Bsc/Msc. Nu wat?
Wat?quote:
Nou ja, is van de TUD en de EUR, dus een twijfelgeval.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 13:47 schreef Valid het volgende:
Typisch. Een topic voor studenten die een bèta-studie doen waarin vooral veel gediscussieerd wordt over welke studie wel of net niet bèta genoeg is.
quote:Op maandag 31 maart 2014 13:48 schreef Rezania het volgende:
[..]Terechte klacht.
Meer bèta, minder gezeik.
noobquote:Op maandag 31 maart 2014 14:14 schreef Rezania het volgende:
Mijn calculus dan maar? Moest de massa van een bak water berekenen, kwam op nul uit zonder tijd over om de fout te vinden.![]()
Zo kut als dat gebeurt.
9 opgaven, 40 deelvragen.quote:
weggaan als je te weinig tijd hebtquote:Op maandag 31 maart 2014 14:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
9 opgaven, 40 deelvragen.De docent gaf op het einde ook een half uur extra omdat er nog zo veel mensen bezig waren, maar ik was toen net weg.
quote:Op maandag 31 maart 2014 14:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
weggaan als je te weinig tijd hebt
huilenquote:Op maandag 31 maart 2014 14:39 schreef Rezania het volgende:
[..]Het was het einde van de drie uur, en ik had twee keuzen; of nog naar een gigantisch integraal kijken of gewoon weggaan, methode was toch wel goed. Wat zou jij doen?
Mocht je hierdoor zakken dan is dit reden genoeg om een éxtra herkansing aan te vragen bij de examencommissie.. Dit mag namelijk niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
9 opgaven, 40 deelvragen.De docent gaf op het einde ook een half uur extra omdat er nog zo veel mensen bezig waren, maar ik was toen net weg.
Heb ik niet dan.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
witte week is een week vrij voor je tentamens
Nee, heb het wel zo goed gemaakt dat ik een mooie voldoende ga maken. Maar dit is zeker wel iets wat terug gaat komen bij de evaluatie ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Mocht je hierdoor zakken dan is dit reden genoeg om een éxtra herkansing aan te vragen bij de examencommissie.. Dit mag namelijk niet.(Ik zou alleen niet zo ver gaan om het tentamen ongeldig te laten verklaren, anders fuck je de anderen)
Ja dat voeren ze nu bij steeds meer studies in, of uit eigenlijk. ik heb nu een week "vrij", oftewel de tijd om 7 weken colleges in te halenquote:Op maandag 31 maart 2014 14:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb ik niet dan.
[ afbeelding ]
Gelijk door bij ons.
Je kan ook gewoon naar colleges gaan hè.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ja dat voeren ze nu bij steeds meer studies in, of uit eigenlijk. ik heb nu een week "vrij", oftewel de tijd om 7 weken colleges in te halen
zo makkelijk is het nietquote:Op maandag 31 maart 2014 14:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon naar colleges gaan hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |