Na DaSo 2 heb ik hier nog Thief en Dishonored GOTY liggen en daarna ga ik weer verder met O&Squote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:37 schreef robin007bond het volgende:
Ben erg benieuwd of StateOfMinds nog voorbij O&S gaat komen.
Oeh.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Na DaSo 2 heb ik hier nog Thief en Dishonored GOTY liggen en daarna ga ik weer verder met O&S
Hmm. Ik vind eindbazen juist heel leuk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:24 schreef AQuila360 het volgende:
Als ik nu DS weer zou gaan spelen zou ik gewoon de eindbazen altijd in co-op doen. Ben nooit echt fan van eindbaas gevechten en ook in DS vind ik ze niet echt leuk.
Ik vind ze nooit leuk in geen enkel spel! Vooral die spellen niet waar je veel vrijheid krijgt en zelfs een kant uit kunt dus stealth of meer actie of noem maar op en dan bij de eindbaas sta je ineens toch weer in een kleine afgesloten ruimte met trail en error hem proberen te killen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm. Ik vind eindbazen juist heel leuk.
Maar als je het niet leuk vindt moet je ze maar gewoon in co-op doen inderdaad.
Hmm.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind ze nooit leuk in geen enkel spel! Vooral die spellen niet waar je veel vrijheid krijgt en zelfs een kant uit kunt dus stealth of meer actie of noem maar op en dan bij de eindbaas sta je ineens toch weer in een kleine afgesloten ruimte met trail en error hem proberen te killen.
Dus co-op alleen was ik bij DS de 1e run veel te hogo kwa level volgens mij want kreeg nooit meer een summon te zien.
Bayonetta heeft inderdaad heerlijke bossfights jaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:00 schreef 2dope het volgende:
Ik vind bosses/bossfights ook één van de tofste elementen van Souls-games, of eigenlijk überhaupt games.
Bosses in games als Devil May Cry of Bayonetta
Wat ik wel irritant vind is dat bij sommige moeilijke bosses je vaak eerst een tyfuseind moet sjauwen voor je überhaupt bij de boss area bent.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:51 schreef robin007bond het volgende:
O&S verslagen met twee andere mensen.
5 of zo. De eerste 4 zelf geprobeerd, de laatste keer twee mensen summoned.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoeveel pogingen?
Ik vond het in in deel 1 altijd zonde van mijn Humanities, maar wellicht moet ik er daar toch maar eens een paar van opofferen.
En ik weet eigenlijk pas sinds kort ( ) dat je ook weer Human kunt worden door andere spelers te helpen als White Summon. Tenminste, zo is dat in deel 2 dus ik vermoed dat dat in deel 1 ook zo is. In deel 1 deed ik daar niet aan.
Was te hoog op een begeven moment geloof ik, maargoed hopelijk ooit nog een keer.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.
Het heeft wel wat juist. Ze vergen ook allemaal een speciale tactiek. Jammer dat je geen maten kon vinden om co-op te doen.
Ik hoop het ook voor je. Wellicht had je gewoon pech.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Was te hoog op een begeven moment geloof ik, maargoed hopelijk ooit nog een keer.
Trouwens de bazen opzich vind ik altijd heel tof alleen het gevecht er tegen niet! O&S en het verhaal daarbij zijn ook heel tof!
kk gaytje.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:06 schreef RickoKun het volgende:
O&S was de eerste keer dat ik een andere speler erbij riep
Ja dag, het hoort gewoon bij de ervaring. Het voelt echt alsof anderen je struggles delen. Daarnaast zijn sommige dingen haast niet te ontdekken zonder je in te lezen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
kk gaytje.
Ik heb eerste playthrough DaSo en DaSo II überhaupt niet online gespeeld. Begrijp de lol niet helemaal als ieder detail van de game je voorgekauwd wordt d.m.v. messages. "Enemy around the corner". "Secret wall here". "key down here".
Je kan natuurlijk kiezen om ze niet te lezen, maar t0x.
Dat het erbij hoort vind ik onzin. Ik vind het leipe van Souls dat je zelf shit moet uitzoeken door trial&error en dat je via NPC dialogue + item descriptions naar de juiste richting 'gehint' wordt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja dag, het hoort gewoon bij de ervaring. Het voelt echt alsof anderen je struggles delen. Daarnaast zijn sommige dingen haast niet te ontdekken zonder je in te lezen.
Hmm, je argumenten snap ik wel. Het heeft wel wat om alles zelf te ontdekken inderdaad.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat het erbij hoort vind ik onzin. Ik vind het leipe van Souls dat je zelf shit moet uitzoeken door trial&error en dat je via NPC dialogue + item descriptions naar de juiste richting 'gehint' wordt.
Dat laatste ben ik zeker met je eens, ik heb sommige dingen ook gewoon opgezocht omdat ik er klaar mee was Maar toen ik voor 't eerst online ging merkte ik dat letterlijk iedere verrassing/event/enemy/secret gewoon wordt aangekondigd. Daardoor wordt m.i. een groot deel van de verraderlijkheid/spanning weggenomen. Ik kan me toch niet weerhouden om die messages te lezen.
Ik was vroegah altijd wel fan van puzzlegames zoals Monkey Island of Broken Sword. Dan zat je ook vaak uren te kutten om verder te komen, of met zo'n WAAR DE FUCK MOET IK HEEN-gevoel. Die charme slash frustratie zie ik soms ook (weliswaar in mindere mate en op een andere manier) in souls games.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, je argumenten snap ik wel. Het heeft wel wat om alles zelf te ontdekken inderdaad.
Toch heft From het er niet voor niets ingedaan, dus waarschijnlijk is het wel hoe ze daar willen dat je de game speelt.
Na een playthrough. Tsja. Dat kost wel erg veel tijd. Als ik alle tijd op aarde had speelde ik tot NG+7, maar helaas.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik was vroegah altijd wel fan van puzzlegames zoals Monkey Island of Broken Sword. Dan zat je ook vaak uren te kutten om verder te komen, of met zo'n WAAR DE FUCK MOET IK HEEN-gevoel. Die charme slash frustratie zie ik soms ook (weliswaar in mindere mate en op een andere manier) in souls games.
Overigens zal ik de laatste zijn om te zeggen 'zo hoor je die game te spelen'. Ik vind online mode/invaden ook wel vet, maar liever na een playthrough op eigen houtje. Om vervolgens in NG+ alles zwaar te exploiten met guides ernaast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |