Via de primal bonfire in black gulch.quote:
Ah daarom startte ik daar. Heb het spel al paar maanden niet gespeeld en ben maar naar de hub bonfire toe gegaanquote:
Dat je daar startte is denk ik toeval? Ik heb de dlc ook maar begon gewoon in Majulaquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:01 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ah daarom startte ik daar. Heb het spel al paar maanden niet gespeeld en ben maar naar de hub bonfire toe gegaan
Waar in de main game is dat ergens?quote:
Ik gok op een 60% - 70% van de gametijd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waar in de main game is dat ergens?
Ben zelf nog pas ergens in het begin van de game (Forrest of Fallen Giant/Heide's Tower of Flame).
Oh, dan duurt dat nog wel 'eventjes' voordat ik zover ben. Eerst nog 150.000 keer dood gaanquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik gok op een 60% - 70% van de gametijd.
Dat was 't bij mij wel, hoewel je in theorie volgens mij ook meteen die kant op kan gaanquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik gok op een 60% - 70% van de gametijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt, behalve 'toegang' krijgen tot de black gulch en de area boss verslaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:33 schreef StateOfMind het volgende:
In DaSo 1 kon je pas gebruik maken van de Artorias DLC nadat je een aantal zaken had vrijgespeeld/in werking gezet had (Dusk of Oolacile redden, De Lord Vessel vrijspelen enzo).
Moet je voor de DaSo 2 DLC ook eerst wat handelingen doen/dingen vrijspelen om de boel in gang te zetten?
Of is het een kwestie van kopen, downloaden en bij de Black Gulch kun je de DLC gewoon enteren?Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Die mening deel ik niet (over DaSo II) hoewel ik deel één wel interessanter vond. Ik zit op NG+ en moet zeggen dat er idd nog wel redelijk wat uitdaging zit in de dlc (tank build). Ik ben nog niet heel ver (eerste bonfire) maar die Sanctum Knights zijn in groepjes redelijk irritant, vooral als je er zoals gewoonlijk ff snel doorheen probeert te rushenquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb een char in NG+++ en de DLC is redelijk pittig voor een Hexer (ik heb niet echt een CQC build gemaakt helaas).
Tot nu toe vind ik het niet heel spannend allemaal (net als heel DaSo2 overigens, 1 grote teleurstelling). Ik speel het nu echt voor de ideeën die de designers hadden (gebieden + lore), maar echt boeiende gameplay zit er imo niet in.
Okee, dan kom ik later nog wel een keer terug. Ben nu wel even klaar met de Forrest of Fallen Giants.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:52 schreef Necrodeath het volgende:
Hij is niet optional, maar je kan hem best een flinke tijd overslaan, en een andere richting uit gaan.
Weinig zin in?! Afmaken die gast!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:38 schreef StateOfMind het volgende:
The Pursuer, bij Forrest of Fallen Giants achter, is dat een optionele baas?
Want eigenlijk heb ik daar weinig zin in![]()
En wat zit er achter die Mist Door achter hem?
Doe ikquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Weinig zin in?! Afmaken die gast!
Achter de fog-uitgang zit een nest waar je kan liften naar een andere area, Lost Bastille. Die kan je echter ook via een andere weg bereiken. Overigens ligt achter hem beneden een lijkje met de drangleic set (heerlijke armor voor een early-level character).
Ik zou als ik jou was gewoon nog ff levelen en later terugkomen, zoals Necro zegt.
Ohja, dat was 't. Ik heb 't nooit op die manier gedaan, gewoon tanken die mofo.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:15 schreef Necrodeath het volgende:
Net niet one-shotten toch, 1 hit weg van een one-shot
En met een parry is het best goed te doen!
Nog niet, heb hier zo'n kaart klaarliggen om de season pass te halen, maar nog geen tijd voor gehad.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ohja, dat was 't. Ik heb 't nooit op die manier gedaan, gewoon tanken die mofo.
Heb jij de dlc al aangeraakt?
In DaSo 1 was ik een pyromancer knight.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ohja, dat was 't. Ik heb 't nooit op die manier gedaan, gewoon tanken die mofo.
Heb jij de dlc al aangeraakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |