abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 maart 2014 @ 14:02:24 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_138225315
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-voortplanting.dhtml

Denemarken kampt al 27 jaar met dalende geboortecijfers. De overheid heeft nog geen oplossing voor dit groeiende probleem, maar een reisbureau weet wel raad. 10 procent van de Denen zijn verwerkt in het buitenland, dus 'Doe het voor Denemarken', luidt de reclameslogan en ga op reis.

Volgens sekstherapeute Birgit Dagmar Johansen, die te horen is in het reclamefilmpje, is een vakantie de ideale manier om de strijd aan te gaan met de dagelijkse sleur. 'Reizen en nieuwe ervaringen opdoen beïnvloeden je relatie op positieve wijze, want je ziet elkaar op een andere manier. Dat zorgt voor het aanmaken van endorphine in de hersenen en dat leidt tot de behoefte aan seks', is haar verklaring. Uit onderzoek blijkt dat Denen op vakantie zo'n 46 procent meer seks hebben dan thuis. Deze redenen draagt Spies Travel aan om een reisje bij hen te boeken.

Drie jaar gratis luiers
Maar de maatschappij doet er nog een schepje bovenop. Koppels die kunnen bewijzen dat ze tijdens hun vakantie voor nakomelingen hebben gezorgd, krijgen drie jaar gratis luiers voor hun nieuwe spruit.

Het spotje geeft deelnemers die geen kinderen kunnen krijgen moed door hen te wijzen op de gedachte dat deelnemen belangrijker is dan winnen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik had toch wel verwacht dat ze Kira Eggers hadden ingezet in deze campagne. Of is die inmiddels 49?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 27 maart 2014 @ 14:34:04 #2
3647 B.R.Oekhoest
pi_138226152
Altijd een mijlpaal als je topics 100 views en 0 reacties hebben :Y
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_138226203
Inb4 Cempexo.
  donderdag 27 maart 2014 @ 14:39:06 #4
3647 B.R.Oekhoest
pi_138226310
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 14:35 schreef Specularium het volgende:
Inb4 Cempexo.
Wat is dat, één of ander vies geel breezerdrankje?
pi_138227001
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 14:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Klinkt meer als een voorbehoedsmiddel.
  donderdag 27 maart 2014 @ 15:05:02 #6
3647 B.R.Oekhoest
pi_138227030
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:04 schreef Stranger het volgende:

[..]

Klinkt meer als een voorbehoedsmiddel.
of reinigingsmiddel
  donderdag 27 maart 2014 @ 15:57:24 #7
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_138228613
De oplossing is natuurlijk allerlei mensen uit Afrika en het midden-oosten over te laten komen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_138229212
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 14:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Dat is de grootste Denemarkenfan op dit forum.
  donderdag 27 maart 2014 @ 16:44:23 #9
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_138230360
quote:
10 procent van de Denen zijn verwerkt in het buitenland,
:') :'(
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 27 maart 2014 @ 17:23:16 #10
3647 B.R.Oekhoest
pi_138231628
quote:
13s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

:') :'(
En dan maar denken dat die 10% slaat op losbandige hoogblonde Deense schonen die zich op Kreta door hun vriend op het balkon van hun appartement laten uitwonen op vakantie. Niet dus.
pi_138231888
Apart, die Deense blondines zijn toch ontzettend lekker
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  donderdag 27 maart 2014 @ 17:32:27 #12
3647 B.R.Oekhoest
pi_138231924
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:31 schreef eight het volgende:
en na wat alcohohol ook wel gewillig
  donderdag 27 maart 2014 @ 17:38:45 #13
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_138232154
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:31 schreef eight het volgende:
Maar verschrikkelijk arrogant en feministisch. Er valt absoluut niet samen mee te leven en dit is toch wel een voorwaarde voor de productie van nageslacht.

Door de radicale feminisering van de samenleving zijn volwassen vrouwen in Noord-West Europa zo onaantrekkelijk geworden, vooral vanwege uitermate irritant gedrag en een ronduit naar en onbeholpen karakter, dat veel mannen prefereren alleen door het leven te gaan en aldus niet voor nageslacht te zorgen.

In Scandinavie is het feminisme nog sterker dan hier, dus een relatie aangaan met een vrouw daar is eigenlijk tekenen voor je eigen marteling. De vrouwen zijn mooi inderdaad, maar hebben een hekserig karakter. ;( Hier in Nederland en Fryslan is het niet heel veel beter, maar ook hier is de reproductie matig en de Nederland en de Fries driegen uit te sterven op termijn. :@
  donderdag 27 maart 2014 @ 17:43:52 #14
3647 B.R.Oekhoest
pi_138232366
quote:
7s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Maar verschrikkelijk arrogant en feministisch. Er valt absoluut niet samen mee te leven en dit is toch wel een voorwaarde voor de productie van nageslacht.

Door de radicale feminisering van de samenleving zijn volwassen vrouwen in Noord-West Europa zo onaantrekkelijk geworden, vooral vanwege uitermate irritant gedrag en een ronduit naar en onbeholpen karakter, dat veel mannen prefereren alleen door het leven te gaan en aldus niet voor nageslacht te zorgen.

In Scandinavie is het feminisme nog sterker dan hier, dus een relatie aangaan met een vrouw daar is eigenlijk tekenen voor je eigen marteling. De vrouwen zijn mooi inderdaad, maar hebben een hekserig karakter. ;( Hier in Nederland en Fryslan is het niet heel veel beter, maar ook hier is de reproductie matig en de Nederland en de Fries driegen uit te sterven op termijn. :@
Vertel me niet dat Scandinavische meiden er nog eerder onzijdig gaan uitzien dan Nederlandse. Want bij het gros van die laatste gebeurt dat zo rond 40-45, dan zijn de Hans Anders montuurtjes en de pittig korte kapsels niet meer van de lucht.
pi_138232528
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:43 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Vertel me niet dat Scandinavische meiden er nog eerder onzijdig gaan uitzien dan Nederlandse. Want bij het gros van die laatste gebeurt dat zo rond 40-45, dan zijn de Hans Anders montuurtjes en de pittig korte kapsels niet meer van de lucht.
Dat gebeurd bij alle soorten vrouwen rond die leeftijd...
Waz met jou!
  donderdag 27 maart 2014 @ 17:49:51 #17
3647 B.R.Oekhoest
pi_138232570
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Dat gebeurd bij alle soorten vrouwen rond die leeftijd...
In Zuid-Europa toch wat minder.
pi_138232677
quote:
7s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

pi_138232782
quote:

[..]

Die shifting zie ik op termijn hier ook wel plaatsvinden ja :{
Arrogant zijn de meeste hier gelukkig nog niet, maar wel veeleisend.

En die eisen staan in geen enkele verhouding met datgene wat ze zelf te bieden hebben ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138232960
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:56 schreef eight het volgende:

[..]

Die shifting zie ik op termijn hier ook wel plaatsvinden ja :{
Arrogant zijn de meeste hier gelukkig nog niet, maar wel veeleisend.

En die eisen staan in geen enkele verhouding met datgene wat ze zelf te bieden hebben ;(
Nou, deense vrouwen hebben veel te bieden. Over het algemeen zijn ze goed opgeleid. Ik heb driemaal een deense vriendin gehad.

Statistieken wijzen wel uit dat het scheidings- en zelfmoordpercentage bij de hoogste ter wereld horen.

Ik ga er wel weer heen verhuizen. In Nederland/België is het niet meer zoveel soeps.

Ik woonde er al eerder, København, Århus, en Tønder.
Gelukkig spreek ik de taal ook.

[ Bericht 3% gewijzigd door niels0 op 27-03-2014 18:11:05 ]
  donderdag 27 maart 2014 @ 18:33:54 #21
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_138233877
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:23 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

En dan maar denken dat die 10% slaat op losbandige hoogblonde Deense schonen die zich op Kreta door hun vriend op het balkon van hun appartement laten uitwonen op vakantie. Niet dus.
Lees je nou niet goed of is verwerken tegenwoordig synoniem van verwekken en wordt procent als meervoud behandeld, en heeft niemand me dat verteld?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 27 maart 2014 @ 18:55:44 #22
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_138234577
quote:

[..]

Dat heb je mooi verwoord. ^O^
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  donderdag 27 maart 2014 @ 19:54:55 #23
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_138236894
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:55 schreef rakotto het volgende:

[..]

Dat heb je mooi verwoord. ^O^
Dank je. :D
  donderdag 27 maart 2014 @ 21:03:25 #24
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_138240416
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:02 schreef niels0 het volgende:

[..]

Nou, deense vrouwen hebben veel te bieden. Over het algemeen zijn ze goed opgeleid. Ik heb driemaal een deense vriendin gehad.

Statistieken wijzen wel uit dat het scheidings- en zelfmoordpercentage bij de hoogste ter wereld horen.

Ik ga er wel weer heen verhuizen. In Nederland/België is het niet meer zoveel soeps.

Ik woonde er al eerder, København, Århus, en Tønder.
Gelukkig spreek ik de taal ook.
Doei! :W
Krekker is de bom!
pi_138240541
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 21:03 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Doei! :W
Mazzel, maagd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: