Dit is meestal een kwestie van goed snel SD geheugen kopen, of je gallerij een keer opschonenquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:23 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
Goedemorgen,
kan iemand mij misschien helpen?
de galerij op mijn samsung s3 opent zelden tot niet meer!
het duurt heel erg lang om in de galerij te komen terwijl als ik een foto wil delen via whatsapp ik de fotos wel kan zien en kan versturen!
erg irritant natuurlijk.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:58 schreef 5chaap2k het volgende:
[..]
Dit is meestal een kwestie van goed snel SD geheugen kopen, of je gallerij een keer opschonen
overigens heb ik al tijdje android 4.3 op mn S3 gewoon ooit OTA ontvangen (dit ivm topictitel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
Gebruik de QuickPic gallery ipv de standaard.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:23 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
Goedemorgen,
kan iemand mij misschien helpen?
de galerij op mijn samsung s3 opent zelden tot niet meer!
het duurt heel erg lang om in de galerij te komen terwijl als ik een foto wil delen via whatsapp ik de fotos wel kan zien en kan versturen!
erg irritant natuurlijk.
Maar die kun je niet als default zetten natuurlijk? Dat je vanuit de camera die app gebruikt in plaats van de standaard? Dat duurt bij mij namelijk echt een eeuwigheid.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:59 schreef Mirel het volgende:
[..]
Gebruik de QuickPic gallery ipv de standaard.
idd, hier ook het geval dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar die kun je niet als default zetten natuurlijk? Dat je vanuit de camera die app gebruikt in plaats van de standaard? Dat duurt bij mij namelijk echt een eeuwigheid.
Ik heb zo ongeveer hetzelfde gehad, mij werd verteld bij een winkeltje dat telefoons repareert dat dat ligt aan een bepaalde connector van de usb-poort binnenin de telefoon. Deze zaken schijnen dat te kunnen repareren, maar ik heb hem uiteindelijk laten repareren via Hi. Voor mij was het probleem hierna opgelost.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:43 schreef DEBytheway het volgende:
ey ik heb n probleem met mn s3,
als ik mn telefoon aan de oplader leg (maakt niet uit welke, heb er al 4 geprobeerd) laad ie amper op,
alleen als ie helemaal uit is kan ie net in een nachtje opladen... als ie aan is dan red ie het niet eens tot 50%....
kan iemand mij helpen?
Het kan wel, zijn ook video's over te vinden op YouTube, maar of iedereen dat zo kan doen vraag ik mij af. Als ik jou was zou ik eerst nagaan of je met verzekering/garantie oid het niet gratis kan laten doen.quote:
Laptop/telefoon opnieuw opstarten? Andere kabel? Andere laptop gebruiken?quote:Op woensdag 2 april 2014 01:28 schreef Tjik het volgende:
Mijn S3 weigert de firmware update te installeren uit zichzelf en zegt hij dat ik het via Kies moet proberen.
Nu probeer ik het via Kies maar hij pakt mijn telefoon gewoon niet. Mijn laptop ook niet. Wel laadt hij via USB op via de laptop dus de USB kabel is niet kapot. Heel soms als hij laadt aan de laptop hoor ik het connect en disconnect geluid als ik gewoon in een app zit. Ik snap er niets van.
Heb al Kies 3 geinstalleerd, oude Kies pakte hem ook niet.
Is dit bekend bij iemand van jullie en hoe kan ik het oplossen? Ik wil mijn telefoon gewoon updaten
Zo ongeveer 100% zeker dat het aan je kabel ligt. Ik had hetzelfde met mijn niet originele kabeltje, wel opladen, geen herkenning via USB/Kies. Originele kabeltje gepakt en toen deed hij alles prima!quote:Op woensdag 2 april 2014 01:28 schreef Tjik het volgende:
Mijn S3 weigert de firmware update te installeren uit zichzelf en zegt hij dat ik het via Kies moet proberen.
Nu probeer ik het via Kies maar hij pakt mijn telefoon gewoon niet. Mijn laptop ook niet. Wel laadt hij via USB op via de laptop dus de USB kabel is niet kapot. Heel soms als hij laadt aan de laptop hoor ik het connect en disconnect geluid als ik gewoon in een app zit. Ik snap er niets van.
Heb al Kies 3 geinstalleerd, oude Kies pakte hem ook niet.
Is dit bekend bij iemand van jullie en hoe kan ik het oplossen? Ik wil mijn telefoon gewoon updaten
Is de originelequote:Op woensdag 2 april 2014 08:37 schreef Fendy het volgende:
[..]
Zo ongeveer 100% zeker dat het aan je kabel ligt. Ik had hetzelfde met mijn niet originele kabeltje, wel opladen, geen herkenning via USB/Kies. Originele kabeltje gepakt en toen deed hij alles prima!
Nee, dan geeft hij een Fout! met een op de grond liggende Android bij 25% in de installatie. Dan start hij opnieuw op en geeft aan dat ik het via Kies moet proberenquote:Op woensdag 2 april 2014 10:39 schreef Mirel het volgende:
Ik lees wel vaker klachten over de S3 USB kabel (of misschien ligt het aan de poort). Je kan proberen alle Samsung of Android drivers in Windows te uninstallen, en dan opnieuw de S3 aansluiten. Dan werkt het nog wel eens.
Maar, via update knopje bij About kan het dus niet?
Na de laatste update niet meer, voor de update wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:37 schreef Amarantha het volgende:
Kan je bij je camera het geluid ook uitzetten? Ik kan het niet vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |