A'dam, ja!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:50 schreef SausDip het volgende:
[..]
Welke regio werk je? Ik meen te herinneren dat je in Amsterdam werkt? Volgens mij is er bij WWM in Amsterdam over het algemeen veel ruimte voor PT TLVA. Als je de kans krijgt om naar WWM te gaan en zeker als TL-> direct doen!
Nja, kundig personeel en TL is niet per se gelijkquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:13 schreef marsipilamie het volgende:
[..]
Nee snappen wij (Tl'WWM) ook niets van. Zijn de uren aan de rand van de avond en in de avond minder dan de uren overdag? Er moet gewoon altijd kundig personeel staan.
Ik vind het zelfs belangrijker dat er TL staat in de avond dan in de ochtend
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:18 schreef exelletor het volgende:
Ja-ja, aardappelen volgende week op een hb kop
Die aardappelen gaan daar echt niet opquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:18 schreef exelletor het volgende:
Ja-ja, aardappelen volgende week op een hb kop.En Unox bij de Amstel, goede combinatie.
Bij ons ook die van de keukenpapier. In principe doen we dat nooit, maar Color Reus moet er ook op... Wordt een extra presentatie ergens in de winkel denk ik... Overigens hebben we bij de impuls tafels nu ook extra kratten presentatie ingetekend staan(vorige week waren alleen de tafels ingetekend).quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:29 schreef Wupgup het volgende:
Die aardappelen gaan daar echt niet op. Ook weer zo'n mooie kop waar ze iets naast willen hebben staan (keukenpapier).
Die 4-packs Cola iig niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:35 schreef SausDip het volgende:
Presentaties naast de koppen vind ik nog niet zo'n probleem, mits netjes uitgevoerd.
Aardappelen op een HB-kop is gewoon heel raar.
Loopt die airmiles kop bij jullie een beetje?
De asm zat ook toevallig net achter de camera'squote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:19 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Attentie de heer David, kantoor alstublieft.
Je bent op staande voet ontslagen voor verduistering. Pak je spullen maar in en wegwezen!
Gr gr
neequote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:35 schreef SausDip het volgende:
Presentaties naast de koppen vind ik nog niet zo'n probleem, mits netjes uitgevoerd.
Aardappelen op een HB-kop is gewoon heel raar.
Loopt die airmiles kop bij jullie een beetje?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:36 schreef Ferry_76 het volgende:
Godver, weer fruit&co in de aanbieding.. we zijn nog steeds niet door die voorraad van drieduizend oude flessen heen!
Zelfde fruit&co of grotere/kleinere flessen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:36 schreef Ferry_76 het volgende:
Godver, weer fruit&co in de aanbieding.. we zijn nog steeds niet door die voorraad van drieduizend oude flessen heen!
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:58 schreef einschtein het volgende:
Volgende week wordt er WiFi bij ons in de winkel geinstalleerd.
Jullie tellen zelf? Ik moet er niet aan denken dat iedere vuller bij ons zijn eigen pad gaat tellen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:06 schreef einschtein het volgende:
Inderdaad, die aardappelen op de actiekop. Like, what.
Ook ben ik niet zo'n fan van de toiletpapier naast de actiekop. WWM hebben al niet zulke hele brede paden.
Na 3 uur word je eraf geflikkerdquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:58 schreef einschtein het volgende:
Volgende week wordt er WiFi bij ons in de winkel geinstalleerd.
Maakt mij niet zo heel veel uit, ik heb toch altijd wel netwerk en ik heb een databundel van 2GB.quote:
Rond deze tijd zijn het alleen maar FT'ers met KPK, een handjevol studenten en David, de meesten kunnen wel zelf even tellen denk ik. Bij ons wordt vers überhaupt nooit geteld, alleen tijdens code-boeken en nee-verkoop enzo.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:09 schreef einschtein het volgende:
Jullie tellen zelf? Ik moet er niet aan denken dat iedere vuller bij ons zijn eigen pad gaat tellen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:15 schreef exelletor het volgende:
[..]
Rond deze tijd zijn het alleen maar FT'ers met KPK, een handjevol studenten en David, de meesten kunnen wel zelf even tellen denk ik. Bij ons wordt vers überhaupt nooit geteld, alleen tijdens code-boeken en nee-verkoop enzo.
Hadden wij met Bavaria ook. Volgende week Heineken blikjes de winkel in, maar die gaan hard.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:36 schreef Ferry_76 het volgende:
Jup. Er is zelfs een extra terminal aangeschaftquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:09 schreef einschtein het volgende:
[..]
Jullie tellen zelf? Ik moet er niet aan denken dat iedere vuller bij ons zijn eigen pad gaat tellen.
In de tussentijd was de TL zelf ook aan t vullen, hij zat iig niet op kantoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:12 schreef Schuimpjes het volgende:
Ah de TL schuift zijn taken en verantwoordelijkheden door naar een ander. Kan hij in de tussentijd zeker lekker op kantoor zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |