Ik had door dat dat geen AH assortiment was jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die bloemen & planten zijn geen AH assortiment. Hier staat bij WWM de doodstraf op, dus het is dan ook aannemelijk dat het een franchisewinkel is.
Niet waar!quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Schuimpjes wordt in de gaten gehouden en mogelijk ook gestalkt door een lurkende collega
Kan je een linkje dm'en?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:08 schreef SLP_ het volgende:
We hebben sinds kort een facebookpagina die voornamelijk beheerd wordt door de sm, en nu heeft hij er wazige foto's opgezetWaarom?
Als je foto's uploadt, zorg er dan in ieder geval voor dat ze van een redelijke kwaliteit zijn en ook daadwerkelijk iets toevoegen
Dat zie je als je crew bentquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:09 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hoe zie je dat? of is dat een premium voor weblog videoposters?
Jij kan toch ook zien dat het een nieuwe user is?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:21 schreef einschtein het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat je dat dan zomaar publiekelijk mag posten, slimpie.
Er is maar 1 wazige foto? De rest ziet er goed uit. Net winkeltje, maar een beperkt assortiment. Hebben jullie veel vraag naar producten die niet in het assortiment zitten?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:08 schreef SLP_ het volgende:
We hebben sinds kort een facebookpagina die voornamelijk beheerd wordt door de sm, en nu heeft hij er wazige foto's opgezetWaarom?
Als je foto's uploadt, zorg er dan in ieder geval voor dat ze van een redelijke kwaliteit zijn en ook daadwerkelijk iets toevoegen
Ik vind de meeste foto's niet heel erg scherp ofzo, maar misschien stel ik wel te hoge eisenquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:33 schreef mujentas het volgende:
[..]
Er is maar 1 wazige foto? De rest ziet er goed uit. Net winkeltje, maar een beperkt assortiment. Hebben jullie veel vraag naar producten die niet in het assortiment zitten?
Ik vind die DNAH broodtafels en die 3traps AGF tafels altijd wel mooiquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:41 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik vind de meeste foto's niet heel erg scherp ofzo, maar misschien stel ik wel te hoge eisenWilde vroeger altijd (foto)journalist worden dusja
Er wordt eigenlijk niet heel erg veel gevraagd naar andere producten, en als het wel wordt gevraagd dan proberen we dat zo snel mogelijk toe te voegen. Op zich hebben we de meeste dingetjes wel, maar we zijn heel erg beperkt in het merkaanbod. Meestal hebben we van elk product het ah huismerk en twee a-merken, soms wordt er daarom wel gevraagd naar de ah basic versie van het product of een ander merk.
Klopt, op dit moment is de grootste doelgroep studenten, maar we proberen natuurlijk meer mensen uit de buurt aan te trekken omdat die nou eenmaal meer geld uitgevenquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:57 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik vind die DNAH broodtafels en die 3traps AGF tafels altijd wel mooi
Beperkt assortiment is het nadeel van een kleine winkel, maar de grootste doelgroep is toch studenten? Die zijn niet zo moeilijk volgens mij
Wij hebben vaak die non-food zooi die achterin het bonusboekje staat niet. Ik denk dat het een combinatie is van beperkte ruimte en beperkte vraag naar die dingen. Soms zitten er wel leuke dingen tussen en dan wil ik die weleens bestellen. Maar eigenlijk horen we natuurlijk gewoon alles te hebben wat er in het boekje staat. Zeker met die route 99 weken dan kijk ik wat we van die aanbiedingen niet hebben en dan bestel ik het meteen bij.
Hallo spuit 11quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:33 schreef rboy14 het volgende:
mijn loonstrookje staat al online, misschien voor anderen ook?
De OPK wordt meteen een stuk hoger als je niet-studenten en gezinnen aantrektquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:14 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Klopt, op dit moment is de grootste doelgroep studenten, maar we proberen natuurlijk meer mensen uit de buurt aan te trekken omdat die nou eenmaal meer geld uitgeven. Dat lukt redelijk, maar zij hebben wel behoefte aan andere merken of producten dus daar proberen we een beetje op in te springen.
Non-food hebben wij bijna nooit en als we het hebben dan wordt het na de actieweek meteen verstuurd naar een ander filiaal omdat er bijna niets van verkocht is
Eerst die stapel broodmanden beneden opruimenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:29 schreef Schuimpjes het volgende:
Maar SanderGS denk je morgen aan het uitzoeken van de ComCo. Wil morgen niet in een kutzooi binnenkomen.
Gr gr
Nee, die moet blijven staan, alleen de inhoud ervan uithalenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:41 schreef sanderGS het volgende:
[..]
Eerst die stapel broodmanden beneden opruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |