quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:07 schreef Schuimpjes het volgende:
Vandaag op werk:
Hey [naam], had je gisteren niks te doen?
Ik: hoezo?
Ja je had 133 Posts op Fok!
Oeps
Nee dankjequote:Op donderdag 27 maart 2014 18:07 schreef exelletor het volgende:
[..]
David gaat voor de carrière bij de AH, dus collegegeld hoeft hij sws niet te betalen.
Ik zie iets heel anders?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:04 schreef d4v1d het volgende:
zit ik zo ff t pauzeprofiel te bekijken..
Waarom heb je 2 pauzes van 07:00 tot 16:00, en 3 pauzes als je alles 'n uur opschuift naar 08:00 -17:00?
Wtf.. Wie bedenkt dit?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:28 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, pleur een display voor een koeling..
Ik zie gekoelde salades en vleeswaren?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:31 schreef mujentas het volgende:
Volgens mij zit daar geen koeling achter? Ik zie een coolbest poster?
Door de spiegel lijkt het alsof de koeling doorlooptquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zie gekoelde salades en vleeswaren?
Zag t net, maar bij de vleeswaren staat die er toch echt voor..quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:33 schreef mujentas het volgende:
[..]
Door de spiegel lijkt het alsof de koeling doorloopt
Misschien staat die inzamelbak er alleen om te laten zien waar men de kassabon in moet deponeren en is deze bak na de foto naar de kassa verplaatst?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zag t net, maar bij de vleeswaren staat die er toch echt voor..
Schuimpjes wordt in de gaten gehouden en mogelijk ook gestalkt door een lurkende collegaquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:07 schreef Schuimpjes het volgende:
Vandaag op werk:
Hey [naam], had je gisteren niks te doen?
Ik: hoezo?
Ja je had 133 Posts op Fok!
Oeps
Rijden met de dweilmachine is gewoon een olympisch sport, hoor?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:44 schreef d4v1d het volgende:
Samen met een bronzen medaille winnaar in Sochi en de dweilmachine op de foto![]()
Zo te zien hebben ze ook een aardappel afgeboekt voor de fotoquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:50 schreef mujentas het volgende:
Ziet eruit als een franchiser in ieder geval, dus ondernemer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2014 19:52:03 ]
quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zo te zien hebben ze ook een aardappel afgeboekt voor de fotoDie bloemen & planten zijn geen AH assortiment. Hier staat bij WWM de doodstraf op, dus het is dan ook aannemelijk dat het een franchisewinkel is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |