Hangt er van af waar de situatie zich voor leent en waar we zin in hebben. Als we bijvoorbeeld 's ochtends zin hebben maar die dag wel nuttig willen gebruiken wordt het een vluggertje en vervolgens lekker samen douchen en ontbijtenquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:51 schreef Reinald013 het volgende:
Twee vragen tegelijk bijna, want de antwoorden zijn op de vragen girlnextdoor
Seks op de eerste date? Ligt aan de date, ligt aan de persoon, ligt er aan hoe het gaat zeg maar.
Dominant zijn of gedomineerd worden? Ik kan het beiden zijn, soms ben ik domninant, maar soms ook totaal vragend, ligt er aan hoe de relatie is met de persoon
Nieuwe vraag:
langdurige sex of een vluggertje??
Langdurigquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:51 schreef Reinald013 het volgende:
[..]
[..]
Twee vragen tegelijk bijna, want de antwoorden zijn op de vragen girlnextdoor
Seks op de eerste date? Ligt aan de date, ligt aan de persoon, ligt er aan hoe het gaat zeg maar.
Dominant zijn of gedomineerd worden? Ik kan het beiden zijn, soms ben ik domninant, maar soms ook totaal vragend, ligt er aan hoe de relatie is met de persoon
Nieuwe vraag:
langdurige sex of een vluggertje??
Uitgebreid voorspel, absoluutquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:55 schreef yats het volgende:
[..]
Langdurig
Seks met uitgebreid voorspel of meteen 'erop'?
Spannendste plek was toch wel in het bos. De open lucht, kleren uit. Ja, erg spannend.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:08 schreef Jochie1900 het volgende:
Ik wil er wel op antwoorden, maar mijn antwoord is vrij saai, namelijk nee
Wel een keer trio met twee dames, dat dan weer wel
Blijft mijn vraag staan:
Spannendste plek waar je het ooit gedaan hebt of waar je het nog zou willen doen?
Ja dat heb ik, meerdere malen. Ben ook wel een fan van seks op spannende plekkenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:38 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Spannendste plek was toch wel in het bos. De open lucht, kleren uit. Ja, erg spannend.
Heb je weleens seks gehad op de achterbank van een geparkeerde auto ?
Helemaal strak hoeft en man helemaal niet te staan, maar van teveel buik knap ik toch af. Het zit hem in de proportie natuurlijk, smalle schouders met buikje is no go - met een brede bast kan je je wat buik permitterenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:08 schreef Reinald013 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik, meerdere malen. Ben ook wel een fan van seks op spannende plekken
magere vrouwen of chubbie vrouwen??
of magere mannen of mannen met een buikje
Bijten! en geslagen wordenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:16 schreef B83 het volgende:
[..]
Helemaal strak hoeft en man helemaal niet te staan, maar van teveel buik knap ik toch af. Het zit hem in de proportie natuurlijk, smalle schouders met buikje is no go - met een brede bast kan je je wat buik permitteren
billen: erin bijten of erop slaan?
Lekker lang. Voor seks (ook oraal) moet je de tijd nemen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:56 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Bijten! en geslagen worden
Lekker lang oraal (plagen, orgasme uitstellen, etc), of alleen even om op te starten?
Ik ben meer van het geven dan het krijgen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:56 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Bijten! en geslagen worden
Lekker lang oraal (plagen, orgasme uitstellen, etc), of alleen even om op te starten?
Alleen handwerken op een strandbed op Curaçao. Als 17 jarige hitsige puberquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:58 schreef yats het volgende:
[..]
Lekker lang. Voor seks (ook oraal) moet je de tijd nemen.
Aangezien de zomer er weer aan komt, heb je ooit seks gehad met een vakantieliefde en waar was dat?
Afwisseling en inventief denken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben meer van het geven dan het krijgen eerlijk gezegd.
De beste manier om je seksleven spannend te houden is...?
Moeilijke vraag, veel hangt af van de setting, de situatie... Maar scat is een absolute no-go.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:02 schreef yats het volgende:
[..]
Afwisseling en inventief denken.
Wat zou je absoluut nooit doen, ook al zou je partner het voorstellen?
Oei. Moeilijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:48 schreef B83 het volgende:
[..]
Moeilijke vraag, veel hangt af van de setting, de situatie... Maar scat is een absolute no-go.
graag vastbinden of vastgebonden worden?
Sure! *klik* vind het ook wel geil om mezelf te zien, al ben ik geen model of zoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oei. MoeilijkLiever vastgebonden worden dan. Denk ik. Al lang niet meer gebeurd
![]()
Foto's/films maken tijdens seks?
Ben atechnisch, dus weet niet of ik je nu wel quote, maargoed...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Sure! *klik* vind het ook wel geil om mezelf te zien, al ben ik geen model of zo![]()
Wel eens een celibataire periode gekend? Dus bewust geen seksuele handelingen verrichten? Zeg maar 40 days, 40 nights
Moet je wel een partner hebben hè, ik vind het wel een pré als dat kan, liefst zo snel mogelijk. Mijn ex vond het nogal ongemakkelijk, helaas.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:31 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ben atechnisch, dus weet niet of ik je nu wel quote, maargoed...
Niet echt nee... Wel eens me ingehouden in het huis van mn schoonouders, maar dat telt niet echt.
Praat je openlijk over sex met je partner, en hoelang kende jullie elkaar toen het voor het eerst gebeurde?
Gelukkig wil hij niet overtongen, want ik vind sperma lekker :squote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:40 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Moet je wel een partner hebben hè, ik vind het wel een pré als dat kan, liefst zo snel mogelijk. Mijn ex vond het nogal ongemakkelijk, helaas.
Spuiten in haar mondje en dan overtongen?
Beffen: wil ik.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Gelukkig wil hij niet overtongen, want ik vind sperma lekker :s
Beffen een moetje of een wil ik
Of pijpen een moetje of een wil ik
Benieuwd erna?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beffen: wil ik.
Pijpen: wil ik.![]()
![]()
Ervaring met seks onder invloed van harddrugs? Vertel!
Nee, een man is niet zo zacht als een vrouw, geen interesse in en zo :/quote:Op zondag 25 mei 2014 02:04 schreef habitue het volgende:
Ja xtc in de comedown, fucking chill kun je uren door, probeer het niet in de high though dan wordt het een complete faal. Dan gewoon knuffelen
En voor de rest is het matig eerlijk gezegd, gewoon op eigen kracht is het bbest
Voor de mannen: zouden jullie seks overwegen met een man?
Dat hangt erg van de mate van 'niet aantrekkelijk vinden' af. Als het echt een enorm lelijke vrouw van in de 60 is sla ik het zeker af, maar een 'twijfelgevalletje' durf ik geen voorspellingen meer over te doen.quote:Op zondag 25 mei 2014 03:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, een man is niet zo zacht als een vrouw, geen interesse in en zo :/
Zou je een zekere ONS afslaan als je haar of hem eigenlijk niet aantrekkelijk vind?
Meestal ik, je ziet de vrouw steeds meer hinten dus dan je handen maar naar haar borsten, ze even goed kneden, complimentje, zoenen en vervolgens mee naar bed/bank of wat dan ook trekken..quote:Op zondag 25 mei 2014 11:30 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hangt erg van de mate van 'niet aantrekkelijk vinden' af. Als het echt een enorm lelijke vrouw van in de 60 is sla ik het zeker af, maar een 'twijfelgevalletje' durf ik geen voorspellingen meer over te doen.![]()
Wie neemt er bij een (eerste) ontmoeting het initiatief tot seks, jij of jouw partner? En waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |