Robin ja, zou mooi zijnquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:38 schreef Paxcon het volgende:
Zou wel lachen zijn als een voortijdig wordt weggestuurd
Ik vind Robin hier wel grappig eigenlijkquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
Oh jasses die Robin. Weet niet wie ik erger vind, Robin of Rienk.
Dat toontje zo als ze Rienk dan door gaat zagenquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
Oh jasses die Robin. Weet niet wie ik erger vind, Robin of Rienk.
Ze kan goed zuigen. Dat wel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind Robin hier wel grappig eigenlijk
Ik zou er niet eens op reagerenquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:42 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Dat toontje zo als ze Rienk dan door gaat zagen
Het punt is natuurlijk wel dat de gemiddelde dochter van 9 dat gedrag vertoont en een volwassen kerel zelden tot nooitquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:44 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Zo praat je tegen je dochter van 9, niet tegen een volwassen kerel.
Rienk doet als een kind. Handen voor de oren en nee schudden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Het punt is natuurlijk wel dat de gemiddelde dochter van 9 dat gedrag vertoont en een volwassen kerel zelden tot nooit
Een volwassen kerel maakt ook geen hartjesquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Het punt is natuurlijk wel dat de gemiddelde dochter van 9 dat gedrag vertoont en een volwassen kerel zelden tot nooit
Iets zegt me dat ze dit stukje niet op TV laten zien.quote:
lol...daarom post ik hem nog evenquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze dit stukje niet op TV laten zien.
Zeker slim, want hoe moet ze zich er uit kletsen over Andrea.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:54 schreef Urb het volgende:
Wel slim trouwens hoe Robin dit deed, ze gaat meteen naar degene die ze wegstemd zodat ze helemaal niets over de 2 anderen hoeft te zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |