Muhahaha!quote:
quote:
Het is zo fout dat het best nog wel eens waar zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:01 schreef Belsezar het volgende:
En WHAT THE FUCKING HELL is dit:
R&P / ''Te goed voor de wereld'' moeder wilt seks maar wat moet ik hiermee?
Ja zo'n gevoel had ik er ook bij na het lezen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is zo fout dat het best nog wel eens waar zou kunnen zijn.
Dat verzin je niet idd.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is zo fout dat het best nog wel eens waar zou kunnen zijn.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHa. En ha.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:01 schreef Belsezar het volgende:
En WHAT THE FUCKING HELL is dit:
R&P / ''Te goed voor de wereld'' moeder wilt seks maar wat moet ik hiermee?
De nieuwe tokkies?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:46 schreef Barbusse het volgende:
Iemand SBS al gebeld voor een reality soap?
Inderdaadquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:48 schreef Barbusse het volgende:
Oh, hij is al dicht. Ik hoopte nog zo op meer WTFDIDIJUSTREAD-gifjes....
Het versieren topic is dicht helaas, anders had ze daar wat "ervaring" kunnen verspreidenquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De nieuwe tokkies?
Wat me wel opvalt is dat nog geen fokker heeft gezegd: "Oh als je moeder een lekkere milf is en wilt trippen/sexen voor 25 euro bied ik mezelf wel aan hoor, pm me maar."
Oh dat wist ik niet, maar ik zie nu dat Re het topic heeft gesloten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het versieren topic is dicht helaas, anders had ze daar wat "ervaring" kunnen verspreiden
Of die er wel of niet is, mag niet besproken worden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, maar ik zie nu dat Re het topic heeft gesloten.
Is er geen sex date topic in het keldertje ofzo?
Dat levert alleen maar het nieuwe scrabble-woord "zolderkamersyfilisverspreiderautist" opquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, maar ik zie nu dat Re het topic heeft gesloten.
Is er geen sex date topic in het keldertje ofzo?
Ben gaan eten na die post, wilde het jullie besparen.quote:
Anti-climaxquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:07 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ben gaan eten na die post, wilde het jullie besparen.
Heb dit topic nog een kans, als het meezit.quote:
Meen je dat echt?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of die er wel of niet is, mag niet besproken worden.
Ja ok, daar heb je een goed puntquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat levert alleen maar het nieuwe scrabble-woord "zolderkamersyfilisverspreiderautist" op
Ik hoopte eigenlijk dat je zoiets als dit aan zou biedenquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heb dit topic nog een kans, als het meezit.
Alles wat gezegd wordt in KPD blijft in KPD.quote:
Dat is niet echt een ja/nee vraag Barbquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat je zoiets als dit aan zou bieden![]()
Poll: Wat vinden jullie van mijn nieuwe fiets?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Oh dat wist ik niet!quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Alles wat gezegd wordt in KPD blijft in KPD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |