sarcasme is een bitchquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:44 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dat gaat wel wat ver toch? Ze heeft nog geen seks gehad binnen Utopia en je weet weinig tot niets van haar seksleven voor Utopia. Klagen over niveau maar zelf met scheldwoorden strooien in dezelfde zin klopt ook niet helemaal.
*dat danquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:44 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ik wordt gewoon een beetje stront ziek van gasten die letterlijk iedereen afkraken, en dan dan doen in een post met 4 spel- en stijlfouten. Alsof ze zelf het crème de la crème van de menselijke beschaving zijn. Sorry. Soms kan ik daar even niet zo goed tegen.
Eens.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:43 schreef Urb het volgende:
Ik vermoed dat Sjon met name pissed is omdat Jimmy.
Sjon lijkt me een harde werker, dat was Jimmy ook en dat werd niet beloont. En voor zover wij nu oordelen was dat een zet van de programmamakers (of een hele sluwe list van Robinquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:43 schreef Urb het volgende:
Ik vermoed dat Sjon met name pissed is omdat Jimmy.
geld wou verbranden...quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:43 schreef rokkutsaains het volgende:
Rienk: "Zakelijk inzicht is hier hard nodig."
En dat zegt de vol-idioot, die tientallen orders niet afwerkt, omdat hij te lui is om hartjes te snijden.
Die altijd teert op andersman zak. Profiteur in optima forma.
5 spelfouten duszzz...quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:45 schreef bdd8 het volgende:
[..]
word*
strontziek*
dat* dan
vier*
de* crème de la crème
Tuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:45 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, maar je snapt toch wel wat ik bedoel
Ben het ook volkomen met je eens trouwens, daar niet van.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:45 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ik kraak dan ook niemand zonder reden af
Mag jij dat zeggen, ja hoor, dat mag jij zeggenquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:44 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ik wordt gewoon een beetje stront ziek van gasten die letterlijk iedereen afkraken, en dan dan doen in een post met 4 spel- en stijlfouten. Alsof ze zelf het crème de la crème van de menselijke beschaving zijn. Sorry. Soms kan ik daar even niet zo goed tegen.
Die gast is te dom om te poepen, maar wat jij wilt hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:43 schreef PeZu het volgende:
ik noem het groothartig een ander wat gunnen ondanks je eigen bezwaar
quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:45 schreef bdd8 het volgende:
[..]
word*
strontziek*
dat* dan
vier*
de* crème de la crème
Als ik een officiële brief/mail moet verzenden, wil jij dan mijn spellingscontrole zijnquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:45 schreef bdd8 het volgende:
[..]
word*
strontziek*
dat* dan
vier*
de* crème de la crème
Een slet is een mevrouw die seks heeft met veel verschillende personen in een korte tijd. Robin is er nu een korte tijd en heeft nog geen seks gehad (ondanks dat de helft van de mannen er best op zou willen). Dus geen slet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:46 schreef ddww het volgende:
[..]
sarcasme is een bitch
en ik heb het inhoudelijk niet over het sexleven van de betreffende utopiaan toch?
nou er wordt daar van de vroege ochtend tot de late avond gegeten MET geluiden sorry hoor ik vind dat niet normaalquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus als jij vrijwillig op een honden uitlaat veldje gaat staan dansen , ga je achteraf ook klagen dat er poep op je schoen zit?
je weet wat je kijkt toch
+1quote:
Helaas bijna continue de laatste 2 dagen.. ik clean regelmatig mijn cookies en geschiedenis, dus daar ligt het niet aan.quote:
Omdat ze zo lief isquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:49 schreef Ygritte het volgende:
Haha, al die jongetjes knuffelen met Robin
wat heeft zijn intelligentie er mee te maken?quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gast is te dom om te poepen, maar wat jij wilt hoor.
OnTopic: krijgen die kinderen nog iets te eten en drinken of was dat niet de afspraak?
Ze wisten niet ens dat ze kwamen.
Ze willen Paul echt graag terug daar.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:47 schreef Books1 het volgende:
Hmmm Paul toch misschien weer terug in Utopia:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ug_in_Utopia___.html
quote me effe waar ik die snol een slet heb genoemd dan... kan me dat namelijk niet herinneren. aandachtshoer wel, maar dat is wat anders in mijn beleving.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:48 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Een slet is een mevrouw die seks heeft met veel verschillende personen in een korte tijd. Robin is er nu een korte tijd en heeft nog geen seks gehad (ondanks dat de helft van de mannen er best op zou willen). Dus geen slet.![]()
Nu weer ontopic, heilige maagd Robin doet wel lekker mee buiten.
met 15 man heb je dat al gauw heh dat er mensen continu eten, ze eten ook wel vaak dat klopt maar ja zo is het nu eenmaal,je kan je er gaan storen of gewoon negerenquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:48 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
nou er wordt daar van de vroege ochtend tot de late avond gegeten MET geluiden sorry hoor ik vind dat niet normaal
Ja snap ik helemaal hoor, maar ik doe er ook aan mee. Ik vind het gewoon erg jammer, dat het anders is, dan ik had verwacht... En ik vind de meeste mensen niet leuk daar helaas.. ik zal erop letten wat minder af te kraken, maar valt niet meequote:Op woensdag 26 maart 2014 16:44 schreef RodeVos het volgende:
[..]
misschien heeft de videokaart een upgrade nodigquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:49 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Helaas bijna continue de laatste 2 dagen.. ik clean regelmatig mijn cookies en geschiedenis, dus daar ligt het niet aan.
ik wordt ???quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:44 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Mmmmh.. het lijkt er op alsof John de Mol Paul als 1 van de hoofdrolspelers ziet, net als Andrea... Jammer, gooi er dan een gezonde nieuwe aannemer in, en laat Paul lekker thuis herstellen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:47 schreef Books1 het volgende:
Ik zie hem ook wel graag terug...mis zijn gerochel, gesnuif en gezeikquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:50 schreef Marenda het volgende:
[..]
Ze willen Paul echt graag terug daar.
Slet is een synoniem voor snol. Maar goed je hebt gelijk, je hebt d'r niet letterlijk een slet genoemd.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:50 schreef ddww het volgende:
[..]
quote me effe waar ik die snol een slet heb genoemd dan... kan me dat namelijk niet herinneren. aandachtshoer wel, maar dat is wat anders in mijn beleving.
Een cup E in je kanis als klein knaapje. Dat maakt wel indruk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:52 schreef rokkutsaains het volgende:
Morgenochtend zijn er een aantal moeders, die aan hun zoontje gaan uitleggen dat ze een natte droom hebben gehad en zich niet hoeven te schamen. Met dank aan sletje Robin. Wat doet ze goed werk hé.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:45 schreef bdd8 het volgende:
[..]
word*
strontziek*
dat* dan
vier*
de* crème de la crème
(.)quote:
Top!quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:47 schreef Books1 het volgende:
Sneu voor Paul,maar hij kan beter thuis blijven.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:52 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Mmmmh.. het lijkt er op alsof John de Mol Paul als 1 van de hoofdrolspelers ziet, net als Andrea... Jammer, gooi er dan een gezonde nieuwe aannemer in, en laat Paul lekker thuis herstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |