lekker boeiend of ze technisch gezien een slet is of niet..quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:23 schreef zwellever het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen er uit zien als een slet en er daadwerkelijk een zijn
Blote kont..quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:25 schreef danilel het volgende:
john was dus ook niet blij met de fotoshoot
kan ze er nog altijd op gaan liggenquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:24 schreef bull1966 het volgende:
[..]
zoiets dacht ik ook al eerder
zo heeft ze haar rug vrij
wat?quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:25 schreef Tayu het volgende:
Boer Sjon: Ik ben heel erg geschrokken, als jullie allemaal in je blote kont willen gaan staan, dan weet ik niet of ik daar nog wel bij wil horen!
quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:25 schreef Tayu het volgende:
Boer Sjon: Ik ben heel erg geschrokken, als jullie allemaal in je blote kont willen gaan staan, dan weet ik niet of ik daar nog wel bij wil horen!
Blijkbaar toch wel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:26 schreef blanket het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat Johnnyboy er echt op tegen had geweest
GOH, alsof hij de werkelijke reden kan noemen, niet voor niks een soundlock in eerste gedeelte van gesprek. Hij vind misschien PB niet leuk, maar boeit hem niet zoveel als dat ze jimmy hadden laten gaan.quote:
Ja ik hoor het hem zeggen maar geloof het niet zoquote:
Nee, wat hij net zegt is ook volkomen gescript en uit het draaiboek.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:26 schreef blanket het volgende:
valt me zwaar van hem tegenquote:
Hij stond ook achter de meiden in de polder kalender waar ze in het begin over hadden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:26 schreef blanket het volgende:
Ja ze wilde zelf toch eerst ook.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:27 schreef waxmask het volgende:
Maaar maaar maaar ik en Aike wilde niet in dat blad hoor....In eerste instantie wel hoor wispelturige HOER!
Preciesquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:28 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
Hij stond ook achter de meiden in de polder kalender waar ze in het begin over hadden.
hij had het toch ook over blote vrouwen posters in de stal??quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:28 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
Hij stond ook achter de meiden in de polder kalender waar ze in het begin over hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |