abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 26 maart 2014 @ 11:33:13 #1
424920 Xperiece
Don't be good, be great-j
pi_138186641


[ Bericht 100% gewijzigd door yvonne op 26-03-2014 13:04:31 (nee) ]
pi_138186858
Wat een baggerenquete zeg. :')

7 open vragen en dat is dan een 'onderzoek'? Hoe ga je in godsnaam je concepten meten en causaliteit vaststellen? :')!!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_138186866
Het ergste is nog dat jullie hier blijkbaar met 3 man aan hebben gezeten. Mijn God.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 26 maart 2014 @ 11:43:35 #4
424920 Xperiece
Don't be good, be great-j
pi_138186934
Beste Skv,

Als je geen interesse hebt in onze enquete reageer dan gewoon niet. Wij zijn serieuze studenten die iets willen bereiken, daar hebben we jou niet bij nodig.

Groeten,

Xperience
pi_138186995
Alweer deze enquete?
Volgens mij is die al 2 keer langsgekomen de afgelopen dagen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_138187052
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_138187057
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 11:43 schreef Xperiece het volgende:
Beste Skv,

Als je geen interesse hebt in onze enquete reageer dan gewoon niet. Wij zijn serieuze studenten die iets willen bereiken, daar hebben we jou niet bij nodig.

Groeten,

Xperience
Als je een serieuze student bent en je wil wat bereiken, dan zorg je er voor dat je op degelijke wijze onderzoek uitvoert en begrijpt wat onderzoeksmethoden en -technieken zijn en hoe je ze inzet. Ook zorg je er voor dat je open staat voor kritiek en kijkt of je je onderzoek hiermee kan verbeteren.

Uit bovenstaande reacties maak ik op dat (a) jullie geen zak begrijpen van onderzoeksmethoden en -technieken en (b) jullie niet open staan voor het ontvangen van kritiek, wat bij mij leidt tot de conclusie dat jullie waardeloze onderzoekers zijn én het 'onderzoek' an sich niets voorstelt. Althans, niet op de manier waarop jullie het nu doen, met 7 open vragen. Mijn God zeg, zelfs een eerstejaars vmbo-er kan nagaan dat dit niet iets bruikbaars oplevert.

Sluit wel volledig aan bij het beeld dat ik heb van het niveau van de HVA, dus wellicht is het jullie niet eens persoonlijk aan te rekenen. :s)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_138187153
Echt wtf waarom komen er overal enquetes de laatste tijd. Zelf de lol van het verneukend invullen is er nu af...
pi_138187220
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 11:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
Echt wtf waarom komen er overal enquetes de laatste tijd. Zelf de lol van het verneukend invullen is er nu af...
Omdat die achterlijke modjes het allemaal geen probleem vinden. Ik probeer altijd nog iets van feedback te geven, maar 9 van de 10 keer zijn het hit & run topics en gaan ze alleen maar lopen janken als ze wat negatiefs terugkrijgen. Punt blijft wel dat ik in 99% van de gevallen in mijn mond moet overgeven als ik de 'enquete' invul.

Maargoed, het is natuurlijk ook twijfelachtig om die enquetes op publieke fora te flikkeren, tenzij je onderzoekspopulatie 'forumbezoekers' is.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_138187279
Wil je nog iets kwijt over dit onderwerp?
Het is allemaal de schuld van de Rabobank!

Moest toch lachen toen ik dit zelf invulde :T
  woensdag 26 maart 2014 @ 11:58:23 #11
424920 Xperiece
Don't be good, be great-j
pi_138187338
Beste Skv,

Wij zijn eerste jaars Communication and Multimedia design studenten. Wij proberen een beeld te krijgen van de werkloosheid onder ex-studenten. Het enige wat wij willen weten is of het een groot probleem is binnen de maatschappij en de politiek. Op basis daarvan ontwikkelen wij een app waarbij werkloze ex-studenten in aanraking komen met de toekomstige arbeidsmarkt. Het belangrijkste binnen ons project is dat onze doelgroep aansluit op het product wat wij willen leveren. Door middel van enquetes willen wij te weten komen wat onze doelgroep precies wil, vandaar de 7 open vragen, we proberen ze zo min mogelijk te sturen.

groet,

Xperience
pi_138187397
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 11:58 schreef Xperiece het volgende:
Door middel van enquetes willen wij te weten komen wat onze doelgroep precies wil,
Was de vraag "wat wilt u?" dan niet een optie..?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_138187811
Waarom zet je niet in de OP wat je doelgroep is? Die is exact omschreven.
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_138188121
Wat een bagger enquete.
Wat moet ik me voorstellen bij "Opleiding en Locatie" ? :')
Vrijetijdsmanagement Amsterdam? :')
pi_138188446
jullie snappen het niet, deze app gaat het verschil maken
pi_138188612
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 11:58 schreef Xperiece het volgende:
Beste Skv,

Wij zijn eerste jaars Communication and Multimedia design studenten. Wij proberen een beeld te krijgen van de werkloosheid onder ex-studenten. Het enige wat wij willen weten is of het een groot probleem is binnen de maatschappij en de politiek. Op basis daarvan ontwikkelen wij een app waarbij werkloze ex-studenten in aanraking komen met de toekomstige arbeidsmarkt. Het belangrijkste binnen ons project is dat onze doelgroep aansluit op het product wat wij willen leveren. Door middel van enquetes willen wij te weten komen wat onze doelgroep precies wil, vandaar de 7 open vragen, we proberen ze zo min mogelijk te sturen.

groet,

Xperience
Dan richt je je enquête op de wensen tav een app, niet op waarom mensen heb baan hebben. En zo min mogelijk sturen is onzin, want hier krijg je helemaal niks nuttigs uit.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_138188668
Even vanuit mijn pet van ondernemer: Hoe groot is de markt als je je alleen richt op studenten van je eigen opleiding die werkloos zijn? Wat is jullie verdienmodel? Wat kwam er uit je concurrentieanalyse? En wat wil je precies bieden? Ik vraag uit je doelgroep is het hebben van een baan, niet het hebben van een app.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 26 maart 2014 @ 13:01:28 #18
424920 Xperiece
Don't be good, be great-j
pi_138189038


[ Bericht 100% gewijzigd door Xperiece op 26-03-2014 13:03:00 ]
  Admin woensdag 26 maart 2014 @ 13:03:52 #19
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_138189093
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:01 schreef Xperiece het volgende:
Wij richtten ons op studenten van onze eigen opleiding omdat in de app projecten worden aangeboden waarin ze samen met bedrijven een project doen, bijvoorbeeld een webshop voor een bedrijf maken. Het gaat een beetje moeilijk als je verloskundige hebt gestudeerd en een project wilt starten. Daarom hebben wij onze doelgroep ingekort tot studenten van een creatieve opleiding dus communicatie en design bijvoorbeeld. Wij verdienen geld door in de app bedrijven aan bod te laten komen. Zij betalen inschrijfgeld en betalen ook nog eens geld voor notificaties die studenten dan ontvangen. Ook dit hebben wij onderzocht en bedrijven zijn bereidt hiervoor te betalen Onze concurrenten zijn met namelijk uitzendbureaus die zich ook richten op studenten.
quote:
Beste Skv,

Als je geen interesse hebt in onze enquete reageer dan gewoon niet. Wij zijn serieuze studenten die iets willen bereiken, daar hebben we jou niet bij nodig.

Groeten,

Xperience
Ja dag hoor.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 26 maart 2014 @ 13:04:19 #20
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_138189111
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:01 schreef Xperiece het volgende:

Ja dat zag ik wel, ga weg.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 26 maart 2014 @ 13:08:05 #21
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_138189227
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 11:43 schreef Xperiece het volgende:
Beste Skv,

Als je geen interesse hebt in onze enquete reageer dan gewoon niet. Wij zijn serieuze studenten die iets willen bereiken, daar hebben we jou niet bij nodig.

Groeten,

Xperience
En je usernaam kun je ook nieteens goed spellen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')