quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:36 schreef Individual het volgende:
Druik bezig met organiseren, inpakken en nog meer weggooien. Nog een week voordat ik weer NL inwoner ben en dat zal ik altijd blijven ook al verhuis ik weer terug.
Mooie stad he?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Was gisteren even heel in London.
Dat gaat snel allemaalquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:36 schreef Individual het volgende:
Druik bezig met organiseren, inpakken en nog meer weggooien. Nog een week voordat ik weer NL inwoner ben en dat zal ik altijd blijven ook al verhuis ik weer terug.
Haha ik heb de beslissing zo'n 2 maanden geleden gemaakt. Ik probeer zo veel mogelijk dingen te vinden waarvoor ik betaal om die allemaal stop te zetten. Een paar hou ik, maar wat waren er veel zeg. Ook heel veel rommel verzameld door de jaren.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:40 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat gaat snel allemaalOf ligt het aan mij en is de tijd gewoon gevlogen de laatste weken?
Best handig he, verhuizen zo af en toe?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:50 schreef Individual het volgende:
[..]
Haha ik heb de beslissing zo'n 2 maanden geleden gemaakt. Ik probeer zo veel mogelijk dingen te vinden waarvoor ik betaal om die allemaal stop te zetten. Een paar hou ik, maar wat waren er veel zeg. Ook heel veel rommel verzameld door de jaren.
..zelfs nog 2 grote CD spelers die al bijna 10 jaar niet meer gebruikt zijn, want.. wie luistert er nog naar CD's? Denk niet eens dat de charity shop ze wilt hebben. Naar de dump dus, maar in de tijd waren ze magisch. Ook al 5 grote zakken kleren die naar de klerecontainer gaan en dat worden er nog meer.
Ik neem denk ik 5-10% van m'n spullen mee naar NL.
Zo'n vies matje/staartje doen in ze in Spaanstalige landen ook veel. Het ziet er zo triest/ranzig/pauper uit en je spiegelen aan Russen lijkt me ook geen wens.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:44 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Best handig he, verhuizen zo af en toe?
Ik ben weer eens achter een van mijn grootste problemen met verhuizen gekomen: kappers! Bij deze verhuizing valt het voor mij nog redelijk mee (lees: ik laat er gewoon geen model meer in knippen, dus iedereen die recht kan knippen en het verschil kent tussen 2 cm en 20 cm (toch nog wel een uitdaging, blijkt zo af en toe) doet 't goed), maar m'n man kwam zojuist terug met de jongste. Die was van een vrolijke krullebol, waar hij ongeveer een cm af wilde, veranderd in een pluizig matje. Echt om te janken! En toegegeven, z'n Russische klasgenootjes hebben hun haar vaak zo, maar die hebben stijl haar![]()
Na de tweede poging is het redelijk toonbaar, mja.... langer knippen kan niet he....
Mee eens. Mijn grootste probleem is trouwens tandartsen. Ik heb zo'n slechte ervaring gehad toen ik van de tandarts waar ik als kind heen ging naar een andere moest overstappen, dat ik uiteindelijk terug ben gegaan naar m'n oude en daar tot op de dag van vandaag gebleven ben. Met als gevolg dat ik af en toe speciaal naar Nederland vlieg om naar de tandarts te gaan (ja, ik weet hoe idioot dit klinktquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:44 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Best handig he, verhuizen zo af en toe?
Ik ben weer eens achter een van mijn grootste problemen met verhuizen gekomen: kappers!
quote:Bij deze verhuizing valt het voor mij nog redelijk mee (lees: ik laat er gewoon geen model meer in knippen, dus iedereen die recht kan knippen en het verschil kent tussen 2 cm en 20 cm (toch nog wel een uitdaging, blijkt zo af en toe) doet 't goed), maar m'n man kwam zojuist terug met de jongste. Die was van een vrolijke krullebol, waar hij ongeveer een cm af wilde, veranderd in een pluizig matje. Echt om te janken! En toegegeven, z'n Russische klasgenootjes hebben hun haar vaak zo, maar die hebben stijl haar![]()
Na de tweede poging is het redelijk toonbaar, mja.... langer knippen kan niet he....
£10 vind ik wel redelijk goedkoop.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
Zelfs de goedkope kappers zijn in London duurder!
Je moet al moeite doen om een dure kapper te vinden, een goedekope daarentegen.... De 'brainwash' budgetketen of hoe het ook heet duikt overal op! En ze knippen nog wel goed ook begrijp ik.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:52 schreef Individual het volgende:
[..]
Zo'n vies matje/staartje doen in ze in Spaanstalige landen ook veel. Het ziet er zo triest/ranzig/pauper uit en je spiegelen aan Russen lijkt me ook geen wens.
Wordt er in NL trouwens verschil gemaakt tussen de champagnekapper die er een uur over doet £100 kost en de kapper die in 10 min klaar is zonder poespas en £10 kost?
Tandartsen hier zijn veel Mr Patel die door hun ouders worden opgedragen om doctor te worden. Alles uit het boekje en geen enkele uitzondering. Ik hoef nooit meer een Indian doctor/tandarts.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:56 schreef CherryOnTop het volgende:
Mee eens. Mijn grootste probleem is trouwens tandartsen.
Laat jij je als man knippen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
Hier kun je volgens mij voor 6 pond als man geknipt worden. Voor mezelf was ik de laatste keer 7 pond kwijt geloof ik?
O je bent verplicht de Nederlandse op te geven dan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:09 schreef Individual het volgende:
In het UK topic was er iemand die zo snel mogelijk Brits wilde worden en de NL nationaliteit opgeven. Zo zo dom. Ik zou het bijna 3x kunnen hebben gekregen, maar nooit overwogen.
Ik was ook met stomheid geslagen over wat ze hier vragen, ging langs een paar kappers en allemaal vroegen ze minimaal 100 CHF/80 euro voor knippen!quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Laat jij je als man knippen?
Hier vragen ze zonder blikken of blozen 30-40¤ voor een kind te laten knippen, of "goedkoop" door een leerling voor 25¤. Volwassenen zijn nog veel duurder.
Als je niet trouwt, er niet bent geboren of een van je ouders niet met die nationaliteit heeft wel.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:12 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
O je bent verplicht de Nederlandse op te geven dan?
Ah oke. Onhandig....quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:14 schreef Individual het volgende:
[..]
Als je niet trouwt, er niet bent geboren of een van je ouders niet met die nationaliteit heeft wel.
Vind dat ook niet zo slim. Mensen vragen het wel eens aan me, en zou het echt alleen overwegen als ik een dubbele nationaliteit had kunnen krijgen en dan ook alleen ALS ik zeker zou weten dat we ons hier permanent zouden vestigen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:09 schreef Individual het volgende:
In het UK topic was er iemand die zo snel mogelijk Brits wilde worden en de NL nationaliteit opgeven. Zo zo dom. Ik zou het bijna 3x kunnen hebben gekregen, maar nooit overwogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |