abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138184982
hallo,

Een maand geleden heeft mijn vriend een eind gemaakt aan onze relatie, met de reden dat ik aan mijzelf moest werken omdat ik in een depressie zat. dit heeft mij getriggered om het goed aan te pakken en ik ben er nu vrijwel vanaf. Ik zou graag weer met hem een keer willen afspreken en hem misschine dingen uitleggen waarom dingen zijn gegaan zoals ze zijn gegaan, maar daar was het naar zijn mening nog te vroeg voor, waar ik respect voor heb.

met deze jongen heb ik nogal een behoorlijke geschiedenis. ik ken hem nu al bijna 7 jaar, waarvan ik 2,5 jaar nu verliefd op hem ben geweest. ik heb hem in die 2,5 jaar 3 kansen gegeven. de eerste keer koos hij voor een relatie met een vriendin van mij, waarna in jaar late toen het allang uit was ik met hem had gezoend en hij de dag erna met iemand anders had gezoend die hij die avond had ontmoet. hij heeft toen voor dat meisje gekozen, en die relatie heeft niet lang geduurd. Uiteindelijk was ik dus boos op hem en zijn uitleg was dat hij moeite had met mensen te vertrouwen omdat zijn ex 2 keer is vreemdgegaan, zonder concequencies. hij is hiervoor in die tijd dat hij me dit uitlegde naar een psychologe geweest. Uiteindelijk heb ik hem dus nog een kans gegeven wat leidde tot een relatie die dus vorige maand is afgebroken.
hij huilde toen hij het uitmaakte, iets wat hij vrijwel nooit doet. hij zei dat hij nog van me hield en zoende me nog erna en wilde nog met me knuffelen in bed. nadat hij weg is gegaan sprak ik hem nog een keer kort met een avondje uitgaan een paar dagen later waar ik behoorlijk dronken was. toen heeft een vriend van mij proberen een move te maken. dat heeft hij gezien en hij is weggelopen. ik had hem de rest van de avond niet meer gezien. de volgende dag zei hij kortaf dat hij het niet boeide wat ik met andere mensen deed. ik heb hem vervolgens zo weinig mogelijk proberen te spreken.

Twee weken terug heb ik mezelf uit een groeps-chat gegooid omdat hij me compleet was aan het negeren. toen zei hij dat hij rust van mij nodig had en daarom zo deed. vervolgens begon hij een week later appjes te sturen van 'hoe gaat het?' wat ik raar vond. tegen een vriendin heeft hij gezegd dat hij niet weet of een relatie ooit nog kan lukken, maar tegen mij doet hij heel vaag over dit soort dingen. ik heb gewoon geen hoogte van hem en hij geeft geen heldere antwoorden op mijn vragen. qua karakter is hij een jongen die goed zijn gevoelens verbergt en niet snel zegt wat hij denkt. ik weet niet welke stappen ik nu kan ondernemen en of hij mij ook een kans wil geven.
pi_138185203
Als je echt in een depressie zat en daar na een maandje werken alweer zelf uit kon komen omdat je vriendje je heeft gedumpt ben je dus eigenlijk gewoon een beetje een aansteller, imho.

Verder.. groepschats, appjes, hoe oud zijn jullie? 14?
Ja doei.
  woensdag 26 maart 2014 @ 10:41:52 #3
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138185385
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
Als je echt in een depressie zat en daar na een maandje werken alweer zelf uit kon komen omdat je vriendje je heeft gedumpt ben je dus eigenlijk gewoon een beetje een aansteller, imho.

Zelfs mijn moeder zit in allerlei groepchats op whatsapp en Facebook :P En die is wel wat ouder. Ik kan me voorstellen dat tegenwoordig de meeste smartphone bezitters wel in een groepschat.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_138185410
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:41 schreef richolio het volgende:

[..]

Zelfs mijn moeder zit in allerlei groepchats op whatsapp en Facebook :P En die is wel wat ouder. Ik kan me voorstellen dat tegenwoordig de meeste smartphone bezitters wel in een groepschat.
Ja, ik schijn ook een 'familiechat' te hebben in m'n whatsapp :+ Maar ik baseer daar niet m'n liefdesleven op.
Ja doei.
pi_138185567
quote:

eigenlijk nee. ik ben 19 en hij is 22. ik heb n lastige thuissituatie en ik ben vroeger gepest en misbruikt waardoor ik vaker van dit soort periodes had. hij heeft me getriggered om het op een andere manier aan te pakken dan ik ook gedaan. ik zeg dat ik er vrijwel vanaf ben maar dus niet helemaal. ik heb hulp gezocht dus ik weet nu goed wat er mankeerd. ik zou het fijn vinden als je me serieus neemt en niet meteen van andere dingen uitgaat.
pi_138185610
Waarom zou je nog moeite doen voor hem als hij zo tegen jou doet? Hij vind jouw aandacht wel leuk, en als je hem die niet meer geeft gaat hij zelf weer opzoek naar die aandacht. Zou hem lekker laten gaan. Er zijn genoeg lieve jongens die wel 100% voor jou willen gaan en die je niet eens de kans zullen geven daaraan te twijfelen.
pi_138185671
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:52 schreef xSparks het volgende:
Waarom zou je nog moeite doen voor hem als hij zo tegen jou doet? Hij vind jouw aandacht wel leuk, en als je hem die niet meer geeft gaat hij zelf weer opzoek naar die aandacht. Zou hem lekker laten gaan. Er zijn genoeg lieve jongens die wel 100% voor jou willen gaan en die je niet eens de kans zullen geven daaraan te twijfelen.
ja daar twijfel ik dus over want zover ik hem ken is hij echt de liefste jongen die ik ooit heb ontmoet en hij heeft me ook gesteund in de 4 maanden van depressie waar ik in zat toen we nog in een relatie zaten. ik kan gewoon geen hoogte rkijgen van wat er in zijn hoofd omgaat en dat houdt me de laatste week enorm veel bezig
  woensdag 26 maart 2014 @ 10:57:54 #8
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_138185755
quote:

Precies wat ik dacht. En dan heb ik nog niet eens verder gelezen dan de eerste zin... :')
  woensdag 26 maart 2014 @ 10:59:16 #9
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_138185791
Kunnen we bij topics als dit niet een automatisch gegenereerde post hebben met 'vraag het hem zelf, hij is de enige die dat weet'.
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_138185835
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:59 schreef imikethat het volgende:
Kunnen we bij topics als dit niet een automatisch gegenereerde post hebben met 'vraag het hem zelf, hij is de enige die dat weet'.
als hij ook een antwoord gaf op die vraag was dat zeer toepasselijk geweest, maar dat is helaas niet zo:P
pi_138185884
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:54 schreef lalagirl1 het volgende:

[..]

ja daar twijfel ik dus over want zover ik hem ken is hij echt de liefste jongen die ik ooit heb ontmoet en hij heeft me ook gesteund in de 4 maanden van depressie waar ik in zat toen we nog in een relatie zaten. ik kan gewoon geen hoogte rkijgen van wat er in zijn hoofd omgaat en dat houdt me de laatste week enorm veel bezig
Echt lief hé dat hij eerst voor je vriendin koos boven jou; daarna heeft hij met jou gezoend maar toch voor een ander meisje gekozen; en vervolgens gaat hij als derde keus een relatie met jou aan. Super lief van hem!
pi_138185955
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 11:02 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Echt lief hé dat hij eerst voor je vriendin koos boven jou; daarna heeft hij met jou gezoend maar toch voor een ander meisje gekozen; en vervolgens gaat hij als derde keus een relatie met jou aan. Super lief van hem!
nja zijn uitleg was dus dat hij moeite had iemand nog te vertrouwen en dus daarom voor iemand wilde gaan wat niet zo close naar hem toe was.. ik weet ook niet hoeveel ik daar nog van moet geloven. hij zei in de relatie wel dat hij meer van mij hield als hij ooit van zn ex had gehouden, maar daar trek ik ook mn twijfels over
  woensdag 26 maart 2014 @ 11:08:40 #13
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_138186002
Die vent wil jou alleen als het hem uitkomt. En hij lijkt je vader wel.

Zoek lekker een ander.
pi_138186076
Je komt niet in een maandje uit een serieuze depressie. En zo hoort een goede relatie niet te zijn. Laat hem gaan en wacht op iemand die echt voor 100% voor je gaat.
pi_138186102
quote:

[..]

pi_138186807
In een maand kom je niet van je depressie af, als je er een hebt.
  woensdag 26 maart 2014 @ 12:55:46 #17
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_138188896
quote:
Hij had ook 3 keer 'Nee' kunnen zeggen :7 toch enorm lief dat hij het probeert :D

:')
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_138189105
Je zegt dat je vroeger te maken hebt gehad met problemen en misbruik, je stelt jezelf afhankelijk van hem op. Hij geeft er geen blijk van heel erg voor jou te willen gaan of erg van je te houden, hij vond je aandacht fijn op het moment dat er geen andere poes voorhanden was. Indirect maakt hij dan ook misbruik van jou, omdat je zo verliefd bent. Als je in die rol blijft hangen blijf je uitstralen dat je vatbaar bent om misbruik van te maken.
And the druids turn to stone...
  PR en moderator woensdag 26 maart 2014 @ 19:00:08 #19
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_138200310
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:54 schreef lalagirl1 het volgende:

[..]

ja daar twijfel ik dus over want zover ik hem ken is hij echt de liefste jongen die ik ooit heb ontmoet en hij heeft me ook gesteund in de 4 maanden van depressie waar ik in zat toen we nog in een relatie zaten.
Oh liefje, zo waren ál onze exen :')
Dat zegt dus niet dat ze de ware zijn en dat je niet een gelukkigere en probleemlozere relatie met iemand anders aan kan gaan ;)
Fuck the EBU.
pi_138223296
Na het lezen van de eerste alinea, doelend op dat je in een depressie zat en hier binnen een maand uit weet te komen, haakte ik al bijna af. Zo braaf als ik ben toch maar de rest van je onzin gelezen.

OT:
Weet je wat jij moet doen? Je lekker concentreren op jezelf en hem laten voor wat hij is. Aangezien je ( naar eigen zeggen) depressief was TIJDENS die relatie en er van af weet te komen binnen een maand NA de relatie.

Cry a river, built a bridge & get over it. Geen enkele kerel wilt een meid zonder ruggengraat.
Ok, doei!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')