Zelfs mijn moeder zit in allerlei groepchats op whatsapp en Facebookquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
Als je echt in een depressie zat en daar na een maandje werken alweer zelf uit kon komen omdat je vriendje je heeft gedumpt ben je dus eigenlijk gewoon een beetje een aansteller, imho.
Verder.. groepschats, appjes, hoe oud zijn jullie? 14?
Ja, ik schijn ook een 'familiechat' te hebben in m'n whatsappquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Zelfs mijn moeder zit in allerlei groepchats op whatsapp en FacebookEn die is wel wat ouder. Ik kan me voorstellen dat tegenwoordig de meeste smartphone bezitters wel in een groepschat.
eigenlijk nee. ik ben 19 en hij is 22. ik heb n lastige thuissituatie en ik ben vroeger gepest en misbruikt waardoor ik vaker van dit soort periodes had. hij heeft me getriggered om het op een andere manier aan te pakken dan ik ook gedaan. ik zeg dat ik er vrijwel vanaf ben maar dus niet helemaal. ik heb hulp gezocht dus ik weet nu goed wat er mankeerd. ik zou het fijn vinden als je me serieus neemt en niet meteen van andere dingen uitgaat.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
Als je echt in een depressie zat en daar na een maandje werken alweer zelf uit kon komen omdat je vriendje je heeft gedumpt ben je dus eigenlijk gewoon een beetje een aansteller, imho.
ja daar twijfel ik dus over want zover ik hem ken is hij echt de liefste jongen die ik ooit heb ontmoet en hij heeft me ook gesteund in de 4 maanden van depressie waar ik in zat toen we nog in een relatie zaten. ik kan gewoon geen hoogte rkijgen van wat er in zijn hoofd omgaat en dat houdt me de laatste week enorm veel bezigquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:52 schreef xSparks het volgende:
Waarom zou je nog moeite doen voor hem als hij zo tegen jou doet? Hij vind jouw aandacht wel leuk, en als je hem die niet meer geeft gaat hij zelf weer opzoek naar die aandacht. Zou hem lekker laten gaan. Er zijn genoeg lieve jongens die wel 100% voor jou willen gaan en die je niet eens de kans zullen geven daaraan te twijfelen.
Precies wat ik dacht. En dan heb ik nog niet eens verder gelezen dan de eerste zin...quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
als hij ook een antwoord gaf op die vraag was dat zeer toepasselijk geweest, maar dat is helaas niet zo:Pquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:59 schreef imikethat het volgende:
Kunnen we bij topics als dit niet een automatisch gegenereerde post hebben met 'vraag het hem zelf, hij is de enige die dat weet'.
Echt lief hé dat hij eerst voor je vriendin koos boven jou; daarna heeft hij met jou gezoend maar toch voor een ander meisje gekozen; en vervolgens gaat hij als derde keus een relatie met jou aan. Super lief van hem!quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:54 schreef lalagirl1 het volgende:
[..]
ja daar twijfel ik dus over want zover ik hem ken is hij echt de liefste jongen die ik ooit heb ontmoet en hij heeft me ook gesteund in de 4 maanden van depressie waar ik in zat toen we nog in een relatie zaten. ik kan gewoon geen hoogte rkijgen van wat er in zijn hoofd omgaat en dat houdt me de laatste week enorm veel bezig
nja zijn uitleg was dus dat hij moeite had iemand nog te vertrouwen en dus daarom voor iemand wilde gaan wat niet zo close naar hem toe was.. ik weet ook niet hoeveel ik daar nog van moet geloven. hij zei in de relatie wel dat hij meer van mij hield als hij ooit van zn ex had gehouden, maar daar trek ik ook mn twijfels overquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:02 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Echt lief hé dat hij eerst voor je vriendin koos boven jou; daarna heeft hij met jou gezoend maar toch voor een ander meisje gekozen; en vervolgens gaat hij als derde keus een relatie met jou aan. Super lief van hem!
quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:02 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Echt lief hé dat hij eerst voor je vriendin koos boven jou; daarna heeft hij met jou gezoend maar toch voor een ander meisje gekozen; en vervolgens gaat hij als derde keus een relatie met jou aan. Super lief van hem!
Hij had ook 3 keer 'Nee' kunnen zeggenquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:02 schreef zatoichi het volgende:
Oh liefje, zo waren ál onze exenquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:54 schreef lalagirl1 het volgende:
[..]
ja daar twijfel ik dus over want zover ik hem ken is hij echt de liefste jongen die ik ooit heb ontmoet en hij heeft me ook gesteund in de 4 maanden van depressie waar ik in zat toen we nog in een relatie zaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |