Oud. Maar dat is Horst Tappert als Derrick, niet Ricky Gervais als Derek.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:44 schreef Joezi het volgende:
Derek?Hoe oud ben jij wel niet?
[ afbeelding ]
lol er is ook echt een remake van gemaakt?quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oud. Maar dat is Horst Tappert als Derrick, niet Ricky Gervais als Derek.
The Shield? één van mijn favo'squote:Op woensdag 26 maart 2014 23:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja het is ook niet echt dat ik wekelijks erop zit te wachten, maar er zijn sowieso nu weinig series die ik wil volgen.
Nee.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:46 schreef Joezi het volgende:
lol er is ook echt een remake van gemaakt?
Ssst! Ik voelde me net slim!quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:47 schreef mootie het volgende:
*boks*
Dit is wel de eerste keer dat iedere vraag simpel was.
Dat ge game mag wel via dmquote:
Niet zeuren!quote:
Daar voor zit ik hierquote:
quote:
Gravity al gezien?quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:53 schreef Joezi het volgende:
lol na al die serietips toch meer zin in een film
Als film freak kan ik je niks aanraden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:53 schreef Joezi het volgende:
lol na al die serietips toch meer zin in een film
1080p alles.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is daar al een goede versie van te verkrijgen?
Okay, all-time top 3 dan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Als film freak kan ik je niks aanraden.
Ik heb een aardige 3d tv maar zonder zou ik het een saaie kut film noemenquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is daar al een goede versie van te verkrijgen?
Dat schut ik niet zo uit mijn mouw. Er zijn zoveel goeie films.quote:
Dat heb ik ook altijd als ik die vraag krijgt. Waar moet je beginnen. Meestal noem ik dan maar iets als Godfather.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat schut ik niet zo uit mijn mouw. Er zijn zoveel goeie films.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |