Braddie geniet van deze bash. Negatieve aandacht is immers ook aandacht.quote:Op woensdag 26 maart 2014 02:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Braddie, ik vind je een toffe gozer, maar het is echt niet nodig om hier een topic over aan te maken. Als je jouw progressie waar je uiteraard trots op bent wilt delen, doe dat dan in de daarvoor bestemde topics waar je tenminste leuke reacties krijgt en andere mensen kunt motiveren om hetzelfde te bereiken. Je weet zelf ook wel dat dit topic zal uitlopen in een Braddie Bash© waar niemand wat aan heeft.
Dat is niet te hopen, dan klaag ik ze aanquote:Op woensdag 26 maart 2014 02:38 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien zit die digitale weegschaal wel fout
Ja, ik loop sinds een tijdje 3 - 4 x per week met een vriend van me lange afstanden, en dat gebeurd dan op een vrij hoog tempo (6 km per uur) Dat zit (voor mij) tegen hardloop tempo aan..quote:
Waarom negeer je Yuri Boyka? Die geeft je goed advies.quote:Op woensdag 26 maart 2014 02:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is niet te hopen, dan klaag ik ze aan![]()
(OT: Stonden er net niet 3 reacties? Die waren opeens weg)
Ja, ik vond het wel nodig om een topic hierover te openen, die bash maakt mij niet uit, want mensen mogen zeggen over mij wat ze willen, ik neem het met een korreltje zout, het is en blijft internet, je bent en blijft redelijk anoniem (De een meer als de ander)quote:Op woensdag 26 maart 2014 02:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Braddie, ik vind je een toffe gozer, maar het is echt niet nodig om hier een topic over aan te maken. Als je jouw progressie waar je uiteraard trots op bent wilt delen, doe dat dan in de daarvoor bestemde topics waar je tenminste leuke reacties krijgt en andere mensen kunt motiveren om hetzelfde te bereiken. Je weet zelf ook wel dat dit topic zal uitlopen in een Braddie Bash© waar niemand wat aan heeft.
Waarom vind je het nodig om hier een topic over te openen dan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 02:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ik vond het wel nodig om een topic hierover te openen, die bash maakt mij niet uit, want mensen mogen zeggen over mij wat ze willen, ik neem het met een korreltje zout, het is en blijft internet, je bent en blijft redelijk anoniem (De een meer als de ander)
Nee, ik ben komen hardlopen, vandaar dat ik zo`n kabaal maakte.quote:Op woensdag 26 maart 2014 02:42 schreef chroestjov het volgende:
Komt er één even in het holst van de nacht KLB in gemarcheerd.
Jij bent niet bepaald anoniemquote:Op woensdag 26 maart 2014 02:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ik vond het wel nodig om een topic hierover te openen, die bash maakt mij niet uit, want mensen mogen zeggen over mij wat ze willen, ik neem het met een korreltje zout, het is en blijft internet, je bent en blijft redelijk anoniem (De een meer als de ander)
De bestemde topics?.... Die kan ik overigens niet vinden, ja ... het dieetclub topic, maar daar houd het wel bij op, toch?
Jij kan niet bepaald lezenquote:
Mja....quote:Op woensdag 26 maart 2014 02:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nou, je hebt wss slowchats en ook nog het fitness topic wat jou beter ligt denk ik. Kun jij je ook alvast voorbereiden op de toekomstige trainingen en je kennis wbt voeding/trainen vergroten. Ik vraag mij sws af waarom je per se wacht met naar de sportschool gaan totdat je nog eens een hoop gewicht kwijt bent. Gewoon zo snel mogelijk aan de gewichten gaan hangen maatje, heb je veel meer aan.
Oh, dat ben ik nu al man, echt heel erg zelfs.quote:Op woensdag 26 maart 2014 02:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
In ieder geval goed bezig Bradman. Keep it up! Over een jaar en daarna meerdere jaren zul je blij zijn dat je ooit besloten hebt om aan je uiterlijk en gezondheid te werken.
Hij ziet klaagbakers als zijn vrienden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 02:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wandelen? Fuckin saai man. Ga dan hardlopen of mountainbiken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 02:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik nu al man, echt heel erg zelfs.
Je wilt niet weten hoe fijn het is om van, 2 kilometer lopen en overal pijn en buiten adem, naar, 10 kilometer lopen zonder pijn en geen adem te kort, te gaan
Het gaat vlugger als je het tegelijk doet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 02:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mja....
Dat ik er mee wacht is een bewuste keuze.
Ik kan nu wel naar de sportschool toe, maar dat heeft voor mij nog niet hel veel nut.
Ik wil pas als ik mijn streefgewicht heb bereikt echt naar de sportschool gaan om spiermassa op te bouwen, en om ook daadwerkelijk goed buikspier oefeningen te gaan doen en om ook echt arm spieren te gaan trainen en dergelijk, dat kan ik nu wel gaan doen, maar ik focus mij nu eerst op gewicht afname en op het buikvet kwijt raken, daarna wil ik me gaan focussen op het "bouwen" van mijn lichaam als het ware, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik wil gewoon eerst lekker die laatste paar kilo`s kwijt voor mijn streefgewicht (En dus mijn buikvet) en dan duik ik de sportschool in voor conditie en spiermassa, en dan zie ik wel verder, fietsen doe ik sowieso dagelijks minimaal een kilometer of 10. Alleen niet mountainbiken, want dat kan ik nietquote:Op woensdag 26 maart 2014 02:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wandelen? Fuckin saai man. Ga dan hardlopen of mountainbiken.
Hoezo niet? Bovendien komt juist het weer er aan om buiten te sporte.quote:Op woensdag 26 maart 2014 02:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon eerst lekker die laatste paar kilo`s kwijt voor mijn streefgewicht (En dus mijn buikvet) en dan duik ik de sportschool in voor conditie en spiermassa, en dan zie ik wel verder, fietsen doe ik sowieso dagelijks minimaal een kilometer of 10. Alleen niet mountainbiken, want dat kan ik niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |