abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 oktober 2002 @ 09:15:42 #226
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_6442748
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 23:01 schreef Baas het volgende:
Minder hard lachen als een misdadig regime zoals dat in Noord Korea heerst de technologie (of de bom zelf) verkoopt aan terroristen. Lijkt me.

mja en waarom zouden ze dat doen ? ze zijn namelijk zelf als communistisch=atheistisch= ongelovigen een potentieel doelwit voor eventuele moslim extremisten.
Hetzelfde geld voor de marxist Saddam Husseyn. die ook echt niet op goede voet leeft met de extremisten.

Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  donderdag 24 oktober 2002 @ 09:35:58 #227
13081 Baas
Baas baziger baast
pi_6442872
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 09:15 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

mja en waarom zouden ze dat doen ? ze zijn namelijk zelf als communistisch=atheistisch= ongelovigen een potentieel doelwit voor eventuele moslim extremisten.
Hetzelfde geld voor de marxist Saddam Husseyn. die ook echt niet op goede voet leeft met de extremisten.

De A-Bom in handen van Saddam lijkt me op een of andere manier geen goed idee. Ik kan er niet precies de vinger op leggen waarom maar er kriebelt iets. A-Bom, Saddam. A-Bom, Saddam. Nee, geen idee.
Plaats hier een Engelse quote die duidelijk maakt dat je een miskende intellectueel bent met een boeiende en diepgaande gedachtengang
  donderdag 24 oktober 2002 @ 18:27:52 #228
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_6450010
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 09:35 schreef Baas het volgende:
De A-Bom in handen van Saddam lijkt me op een of andere manier geen goed idee. Ik kan er niet precies de vinger op leggen waarom maar er kriebelt iets. A-Bom, Saddam. A-Bom, Saddam. Nee, geen idee.
Saddam kan nog rekenen op Mutual Assured Destruction oftewel als hij ooit maar waagt om er 1 in te zetten is hij er zeker van dat hij zelf getrakteerd word op een lading nukes..
Saddam zal het dus alleen in uiterste gevallen inzetten bij zelfverdediging en als soevereign land heeft hij het recht om alles te doen om de veiligheid van zijn land en bevolking te waarborgen.
daarbij is vreemd genoeg het bezit van atoomwapens als afschrikwapen blijkbaar het beste middel om de vrede te bewaren net als bij rusland en amerika in de koude oorlog.

Bush daarentegen heeft onlangs nog een resolutie doorgevoerd die hem First strike mogelijkheid geeft
in tegenstelling tot het slechts defensief gebruik voorheen
bovendien mag hij dat nu zelfs doen tegen landen die zelf geen nucleare wapens hebben..
Hij kan dus volledig vrij atoomwapens inzetten tegen elk hulpeloos land naar zijn keuze ..

daar krijg ik pas kriebels van..

Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  donderdag 24 oktober 2002 @ 19:07:01 #229
13081 Baas
Baas baziger baast
pi_6450495
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 18:27 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

Saddam kan nog rekenen op Mutual Assured Destruction oftewel als hij ooit maar waagt om er 1 in te zetten is hij er zeker van dat hij zelf getrakteerd word op een lading nukes..
Saddam zal het dus alleen in uiterste gevallen inzetten bij zelfverdediging en als soevereign land heeft hij het recht om alles te doen om de veiligheid van zijn land en bevolking te waarborgen.
daarbij is vreemd genoeg het bezit van atoomwapens als afschrikwapen blijkbaar het beste middel om de vrede te bewaren net als bij rusland en amerika in de koude oorlog.

Bush daarentegen heeft onlangs nog een resolutie doorgevoerd die hem First strike mogelijkheid geeft
in tegenstelling tot het slechts defensief gebruik voorheen
bovendien mag hij dat nu zelfs doen tegen landen die zelf geen nucleare wapens hebben..
Hij kan dus volledig vrij atoomwapens inzetten tegen elk hulpeloos land naar zijn keuze ..

daar krijg ik pas kriebels van..

Goh, het MAD principe zal vast ook wel opgaan als de A-Bom in handen valt van zelfmoordterroristen zeker? Want, als een terrorist een vliegtuig in een toren boort of een A-Bom in een stadscentrum laat afgaan kun je altijd... Oh nee, dat gaat niet. En om de een of andere reden zie ik Bush minder snel dan Saddam een A-Bom leveren aan moslim fundamentalisten maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Plaats hier een Engelse quote die duidelijk maakt dat je een miskende intellectueel bent met een boeiende en diepgaande gedachtengang
pi_6452470
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 21:58 schreef Fonkmeistah het volgende:
Ik heb een paar reply's terug al gesteld dat Irak de verkeerde had.
dat neemt niet weg dat ik wel kan begrijpen waarom ze juist hem eruit pikte en de redenen daarvoor heb ik ook al uitgelegd..
Ja, maar je hebt ons nog altijd niet gezegd wat JIJ ervan vond. Ze beschuldigen maar wat raak, dan heb ik jou niet nodig om me uit te leggen waarom ze dat doen.

Wat is nou een reden om de verkeerde man aan te houden?
Laat het orakel nog eens op volle toeren draaien.

quote:
tip : als je me wil aanvallen op mijn argumenten zorg dan tenminste dat het ook echt mijn argumenten zijn.
edit: inkoppertje
  donderdag 24 oktober 2002 @ 21:37:02 #231
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_6453366
quote:

Saddam was geen echte marxist, door hem een marxist te noemen beledig je het marxisme.

Hij pikte alleen die stukjes eruit die hem aanstonden.

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_6454201
quote:

[..]

Precies, ik heb ook ergens gelezen dat hij op de 'hitlist' van Al Qaeda staat.
pi_6456686
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:14 schreef schatje het volgende:
Precies, ik heb ook ergens gelezen dat hij op de 'hitlist' van Al Qaeda staat.
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 00:21:47 #234
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_6457186
Ik word een beetje ongeduldig.
Wanneer worden ze nu bevrijd?
Koranfascisme bedankt Islam
pi_6457789
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 00:21 schreef machteld het volgende:
Ik word een beetje ongeduldig.
Wanneer worden ze nu bevrijd?
ZE komen je halen..... .
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 00:57:16 #236
8502 BAZZA
pi_6457840
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 00:54 schreef Chadi het volgende:

ZE komen je halen..... .

"ZE" ?

Ben jij te laf zelf ? dat kan jij toch ook wel af zonder een kudde (andere?) "kut marokkanen" ?

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 01:16:58 #237
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_6458091
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 00:54 schreef Chadi het volgende:

[..]

ZE komen je halen..... .

Wie weet wat hier bedoelt wordt?
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 02:21:33 #238
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_6458493
Oorlogs(propaganda)voorbereidingen?

Irak zet buitenlandse pers buiten de deur

BADGAD (ANP) - De Iraakse autoriteiten zetten volgende week alle buitenlandse journalisten het land uit. Dat hebben regeringsfunctionarissen in Bagdad gezegd tegen de Amerikaanse nieuwszender CNN.

Irak zou ontevreden zijn over de wijze waarop de huidige aanwezige buitenlandse verslaggevers hun werk doen. Bagdad wil uiteindelijk weer een beperkt aantal journalisten toelaten, die zich moeten houden aan strengere regels. Die houden onder meer in dat een buitenlandse journalist niet langer dan tien dagen in Irak mag blijven.

CNN heeft al twaalf jaar een bureau in Bagdad. De nieuwszender heeft naar eigen zeggen ook als enige westerse nieuwsorganisatie permanent een correspondent in het land. De Iraakse regering reageerde onlangs nog woedend op een ,,leugenachtig'' CNN-verslag over een antiregeringsbetoging in Bagdad

Wel erg kinderachtig van Saddam, niet?

pi_6596511
quote:
VS: SADDAM LIET AL QAIDA BINNEN.

WASHINGTON - Het Witte Huis heeft de Iraakse leider Saddam Hoessein opnieuw beticht van banden met Osama bin Laden. De Amerikaanse onderminister van Buitenlandse Zaken, John Bolton, zei gisteren dat de VS bewijzen hebben dat Saddam al-Qaida heeft toegestaan op Iraaks grondgebied te opereren. Bolton wilde niets zeggen over de aard van het bewijs.

Tijdens een toespraak gisteren in Portsmouth, New Hampshire, refereerde ook president Bush aan banden tussen Saddam en al-Qaida: ''We weten dat die bestaan. Het nachtmerriescenario is natuurlijk dat hij zijn arsenaal levert aan terroristen, zodat zij Amerika kunnen aanvallen zonder één vingerafdruk achter te laten.''

De vijf permanente leden van de VN-Veiligheidsraad zijn elkaar dicht genaderd over een nieuwe resolutie inzake Irak. De Amerikanen willen rekening houden met de nog aanwezige bezwaren van Rusland en Frankrijk en hun nieuwe tekst begin volgende week aan de overige leden van de Veiligheidsraad voorleggen. De Russische minister van Buitenlandse Zaken, Igor Ivanov, toonde zich optimistisch. ''We zijn elkaar genaderd op een heleboel onderwerpen.''

De vijf permanente leden van de VN-Veiligheidsraad zijn de VS, Rusland, China, Frankrijk en Groot-Brittannië.

De VS zeiden eerder deze week dat er lang genoeg is gepraat over een resolutie die de terugkeer naar Irak van de buitenlandse wapeninspecteurs regelt. De voormalige VN-wapeninspecteur Scott Ritter denkt dat de Verenigde Staten zullen proberen een oorlog met Irak uit te lokken door een confrontatie over nieuwe wapeninspecties aan te gaan. ''De VS zullen doen wat zij kunnen om een confrontatie uit te lokken. Er is een grote groep mensen in de VS die oorlog wil,'' zei hij tijdens een vredesconferentie in Berlijn.

Om toch een oorlog te kunnen voeren zijn de Amerikanen volgens Ritter bezig de nieuwe leider van het VN-inspectieteam, Hans Blix, te manipuleren. Blix' weigering naar Irak te gaan zonder de door de VS gewenste hardere Veiligheidsraadsresolutie zou daarvan een bewijs zijn.

Ritter waarschuwt dat er half december een VS-luchtoorlog tegen Irak kan beginnen als de inspecteurs niet terugkeren. Een maand later zou een grondoorlog kunnen beginnen.

De voormalige leider van de wapeninspecteurs in Irak, Richard Butler, noemt de visie van Ritter 'onzin': ''Ik vind het treurig dat een in aanleg goede man zo is ontspoord.''

(AP)

*zucht*
De VS heeft weer eens bewijzen.
Ik kijk er nu al naar uit.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  zondag 3 november 2002 @ 18:41:14 #240
16715 Mylene
*schatje*
pi_6603450
Enkeltje prullebak met die bewijzen.
  zondag 3 november 2002 @ 18:45:45 #241
8502 BAZZA
pi_6603555
quote:
Op zondag 3 november 2002 18:41 schreef schatje het volgende:
Enkeltje prullenbak met al die Saddam knuffelaars.
pi_6605164
quote:
Op zondag 3 november 2002 18:45 schreef BAZZA het volgende:
Enkeltje prullenbak met al die Saddam knuffelaars.
Niet vergeten dat ook Saddam verkozen is, en nog wel door allah zelf.

[Dit bericht is gewijzigd door battlesickloner op 03-11-2002 20:23]

pi_6605265
Dit hoorde ik ook op cnn:

N-Korea heeft toegegeven met een wapenprogramma bezig te zijn wrom valt de VS n-korea niet aan maar Irak wel??

Al benk wel voor een oorlog tegen irak als wapeninspecties worden gedwarsboomd

pi_6605442
quote:
Op zondag 3 november 2002 18:41 schreef schatje het volgende:
Bestaat er bij jouw thuis dan ook zoiets als retourtje prullenbak?
  zondag 3 november 2002 @ 21:10:17 #245
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_6606420
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:16 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Dit hoorde ik ook op cnn:

N-Korea heeft toegegeven met een wapenprogramma bezig te zijn wrom valt de VS n-korea niet aan maar Irak wel??

Al benk wel voor een oorlog tegen irak als wapeninspecties worden gedwarsboomd

Amerika beschouwt Irak als een groter gevaar dan Noord-Korea. Ook hebben ze een deal met Noord-Korea gesloten en Irak heeft dat geweigerd (wapeninspecties). Helaas heeft Noord-Korea de afspraak geschonden, want, volgens mij, verkopen zij aan iedereen die wilt betalen.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  maandag 4 november 2002 @ 09:36:52 #246
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_6613879
quote:
Saudi-Arabië werkt niet mee aan aanval op Irak

Saudi-Arabië staat niet toe dat zijn legerbases worden gebruikt voor aanvalsvluchten op Irak, zelfs niet als de Verenigde Naties toestemming hebben gegeven voor een militaire operatie tegen dat land. De Saudische minister van buitenlandse zaken prins Saud al-Faisal heeft dat zondag gezegd.

In een interview met de nieuwszender CNN verklaarde de prins dat Riyad zal meewerken met de Veiligheidsraad van de VN, maar gevraagd of bombardementsvluchten vanaf Saudisch grondgebied mogen opstijgen, zei hij duidelijk neen.

Eerder al had de Saudische regering laten weten dat Riyad geen assistentie zou verlenen aan een aanval als de Verenigde Staten die op eigen houtje uitvoeren. Het leek echter dat Saudi-Arabië wel bereid was bases beschikbaar te stellen voor een aanval die door de Veiligheidsraad is gesanctioneerd.

Mooi.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  maandag 4 november 2002 @ 09:50:04 #247
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_6614019
gisteren zag ik een vrij leuk programma over saddam op de bbc
ze waarschuwden vooral, oud vrienden en bekenden van saddam dat zijn gevlucht, een kat in het nauw maakt rare sprongen

Verder hadden ze ook over dat de aanval op Irak meest waarschijnlijk in februari plaatsvindt

Ook hadden ze over een "briliante" stap van Saddam toen met de golfoorlog. Saddam, werd plotseling een moslim voordat ie begon. Dit zorgde ervoor dat alhoewel de arabische landen hem niet steunden, de moslim populatie hem dus weer wel steunde. Dit, terwijl hij in het echt dit natuurlijk niet is.

August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_6614049
quote:
Op maandag 4 november 2002 09:36 schreef robh het volgende:

[..]

Mooi.

Ja en dan?

Ze hebben die basissen helemaal niet nodig, dus ik zie niet in waar je blij mee bent.

maandag 4 november 2002 @ 10:56:00 #249
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_6614747
quote:
Op maandag 4 november 2002 09:53 schreef battlesickloner het volgende:

Ja en dan?

Ze hebben die basissen helemaal niet nodig, dus ik zie niet in waar je blij mee bent.

Hoe kom je daar bij
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  maandag 4 november 2002 @ 11:17:32 #250
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_6614989
quote:
Op zondag 3 november 2002 21:10 schreef tvlxd het volgende:
Amerika beschouwt Irak als een groter gevaar dan Noord-Korea.
whaha die is leuk.. je zal het andersom bedoelen
Noord Korea is een stuk machtiger dan Saddam daarom durven ze dus niet eens aan te vallen daarbij komt ook nog dat noord korea een trouwe bondgenoot is van nucleare grootmacht China die zich dan ongetwijfeld in de strijd zal mengen

Bovendien zijn Irak en Iran nu strategisch belangrijker ivm met de olie
want wie geen olie heeft kan niet vechten..

quote:
Helaas heeft Noord-Korea de afspraak geschonden, want, volgens mij, verkopen zij aan iedereen die wilt betalen.
ja hoor dat is ondertussen wel de meest uitgekauwde lulsmoes die er bestaat geloof ik..

geen enkele staat zal nukes verkopen aan oncontroleerbare personen omdat je het risco loopt om er zelf mee getroffen te worden.. duh

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')