Ooit één plant gehad. Was leuk maar teveel gedoequote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:43 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik gooi hem vol met groen, hij is niet sterk. De wiet uit de sjop is mij te sterk aan het worden. Ik geniet van de smaak weet je
Ja, lijkt me wel een goed plan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:45 schreef Speedball het volgende:
O ja ik zat te denken misschien moet ik maar mijn huidige UI op mn oude account plakken voorkomt verwarring en heb mn ouwe icke weer terug
Heb haar (Babette) eigenlijk niet veel aandacht gegeven, ze groeide als een struik nie normaalquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ooit één plant gehad. Was leuk maar teveel gedoe
Dat gekloon snap ik toch niet zoquote:
bij voorbaat al uitgaan van een gevecht is niet wenselijkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:49 schreef Joezi het volgende:
Aah Soury altijd gezellig, zin een SC fight!
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij was z'n wachtwoord en emailadres kwijt.
Ik iets te veel. Geknip enzo.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:48 schreef Speedball het volgende:
[..]
Heb haar (Babette) eigenlijk niet veel aandacht gegeven, ze groeide als een struik nie normaal
Zo is dat. Heb je nog wat te zeikenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:49 schreef Joezi het volgende:
Aah Soury altijd gezellig, zin een SC fight!
Weet je zeker dat je (en/of tommy) niet al voor de rit aan het groene goedje had geroken? zou een hoop van de verwarring verklarenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:41 schreef Speedball het volgende:
[..]dank u,
Had nog een speciaal potje in eigen tuin geteelde wiet, ik ga hem eens open trekken heb ik wel verdient na deze woest en barre tocht over de a50
Die winnen het toch niet, dus laat ik het maarquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:50 schreef Speedball het volgende:
[..]
bij voorbaat al uitgaan van een gevecht is niet wenselijk
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:51 schreef Inodder het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je (en/of tommy) niet al voor de rit aan het groene goedje had geroken? zou een hoop van de verwarring verklaren
als ze uitgaan van een gevecht zeker niet neequote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Die winnen het toch niet, dus laat ik het maar
In dat gevalquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha ja Ik ben niet van die valse PI's
Ben jij Poezeligdingquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:51 schreef Inodder het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je (en/of tommy) niet al voor de rit aan het groene goedje had geroken? zou een hoop van de verwarring verklaren
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:52 schreef Pavement het volgende:
[..]ik rij nooit met alc of drugs op never
of plasticquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:45 schreef Speedball het volgende:
Welkom in de SC
garde
Stuk keukengereedschap dat bestaat uit gebogen en elkaar kruisende draden van vertind ijzer of roestvrij staal vastgezet aan een steel. Dient om een mengsel(s) op te kloppen of goed door te roeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |