abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 maart 2014 @ 03:40:03 #176
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_138181858
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 03:35 schreef Inodder het volgende:

[..]

Als Andea was gegaan was hij alweer een maand verder... hij begon zeker zieltjes te winnen en het was dus nog maar te bezien of hij volgende maand weer op de schopstoel zou zitten... en daarmee is hij er ook dan nog niet uit natuurlijk
Ik geloof daar weinig van. Als vrouw en vrij sociaal mens was het al logisch om Jimmy The Lone Cowboy eruit te stemmen. Dus voor mij gaat het er meer om dat ze laat blijken geen keuze te hebben, terwijl haar keuze best te verantwoorden zou zijn als ze er ook echt zeggenschap over had gehad. Ook nadat ze Jimmy eruit gestemd had stond ze achter met G en Emil, daaruit was ook duidelijk te merken dat ze alledrie wisten dat er niks aan te doen was.
wooblabalurg
pi_138181859
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 03:35 schreef Inodder het volgende:

[..]

Als Andea was gegaan was hij alweer een maand verder... hij begon zeker zieltjes te winnen en het was dus nog maar te bezien of hij volgende maand weer op de schopstoel zou zitten... en daarmee is hij er ook dan nog niet uit natuurlijk
Hmm blijft vaag, dacht eerst dat Jimmy zelf eruit gestemd wilde worden, en dat ze dat een beetje speelden. Maar op zn FB reageerde ie weer verbaasd over dat filmpje vandaag,
pi_138181861
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 03:38 schreef Joezi het volgende:

[..]

Ik lig al helemaal dubbel om deze vraag _O-
Ik weet, ik heb ook beeld. -O-
  woensdag 26 maart 2014 @ 03:42:42 #179
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_138181863
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 03:39 schreef Inodder het volgende:

[..]

Script is natuurlijk de grootste onzin... Dat weet iedereen... zelfs degene die het gescript noemen... of ze weten echt niet wat een script is...

Sturing is er gewoon wel degelijk... en dat is ook geen geheim
Ik denk ook niet dat de tekst van Robin in dat filmpje in het script stond :Y)

Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_138181868
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 03:40 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik geloof daar weinig van. Als vrouw en vrij sociaal mens was het al logisch om Jimmy The Lone Cowboy eruit te stemmen. Dus voor mij gaat het er meer om dat ze laat blijken geen keuze te hebben, terwijl haar keuze best te verantwoorden zou zijn als ze er ook echt zeggenschap over had gehad. Ook nadat ze Jimmy eruit gestemd had stond ze achter met G en Emil, daaruit was ook duidelijk te merken dat ze alledrie wisten dat er niks aan te doen was.
Jij typeert haar als Sociaal mens? Dat gaan we nog meemaken natuurlijk... Ik denk dat het een keiharde tante is en heel bedacht het spel speelt, maar dat is puur speculatie...
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_138181869
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 03:36 schreef Inodder het volgende:

[..]

Doe filmpje is dan, dan weet ik waar we over praten...
Vanaf 2.25

pi_138181871
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 03:39 schreef Inodder het volgende:

[..]

Script is natuurlijk de grootste onzin... Dat weet iedereen... zelfs degene die het gescript noemen... of ze weten echt niet wat een script is...

Sturing is er gewoon wel degelijk... en dat is ook geen geheim
Het grappige is ook dat de 'scripts' meestal helemaal niet uitkomen. En dan hoor je niemand meer.
pi_138181872
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 03:42 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat de tekst van Robin in dat filmpje in het script stond :Y)

:P
  woensdag 26 maart 2014 @ 03:46:54 #184
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_138181875
En ik baal er nog steeds van dat er 's nachts niets is -O-
  woensdag 26 maart 2014 @ 03:47:50 #185
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_138181877
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 03:44 schreef Inodder het volgende:

[..]

Jij typeert haar als Sociaal mens? Dat gaan we nog meemaken natuurlijk... Ik denk dat het een keiharde tante is en heel bedacht het spel speelt, maar dat is puur speculatie...
Met sociaal mens bedoel ik dat met mensen praten haar sterkste middel/instrument is, en als zij enige invloed wil hebben op de gang van zaken, ze de beste kans heeft bij mensen waarvan ze denkt dat die daar gevoelig voor zijn. Net zoals het geval is bij Dr. Dre en Lot. Jimmy is niet heel sociaal, houdt zich liever bezig met wat er moet gebeuren en is dus ook niet gevoelig voor de slangentong van Robin. Verder denk ik niet dat zij bedacht het spel speelt, ze probeert mensen in gesprekken te overdonderen en bluft zich een eind weg, maar een echte tacticus die een lange termijn plan heeft zie ik haar zeker niet voor aan.
wooblabalurg
  woensdag 26 maart 2014 @ 03:48:31 #186
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_138181880
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 03:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Het grappige is ook dat de 'scripts' meestal helemaal niet uitkomen. En dan hoor je niemand meer.
Dat komt omdat wij constant het script raden, moeten ze het weer bij gaan stellen. :+
wooblabalurg
pi_138181893
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 03:44 schreef Punkman het volgende:

[..]

Vanaf 2.25

Okay.... en wat moet ik nu zien?

Sturing, televisie maken.... Dingen bewust samen laten komen om de boodschap groter te maken... mails en telefoontjes op 1 moment doorzetten naar de studio Loods...

Zie alleen nog niet wat het feit dat laura geroepen word er mee te maken heeft.... (heb maar paar minuten gekeken)
pi_138181894
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 03:47 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Met sociaal mens bedoel ik dat met mensen praten haar sterkste middel/instrument is, en als zij enige invloed wil hebben op de gang van zaken, ze de beste kans heeft bij mensen waarvan ze denkt dat die daar gevoelig voor zijn. Net zoals het geval is bij Dr. Dre en Lot. Jimmy is niet heel sociaal, houdt zich liever bezig met wat er moet gebeuren en is dus ook niet gevoelig voor de slangentong van Robin. Verder denk ik niet dat zij bedacht het spel speelt, ze probeert mensen in gesprekken te overdonderen en bluft zich een eind weg, maar een echte tacticus die een lange termijn plan heeft zie ik haar zeker niet voor aan.
En wat was nou ook weer je punt?
Ik zie hierin juist meer redenen voor haar om nu alvast met jimmy af te rekenen
  woensdag 26 maart 2014 @ 03:55:42 #189
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_138181895
Ik zocht ooit eens op google naar "script Utopia"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar blijkt om een spel te gaan
pi_138181897
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 03:53 schreef Inodder het volgende:

[..]

Okay.... en wat moet ik nu zien?

Sturing, televisie maken.... Dingen bewust samen laten komen om de boodschap groter te maken... mails en telefoontjes op 1 moment doorzetten naar de studio Loods...

Zie alleen nog niet wat het feit dat laura geroepen word er mee te maken heeft.... (heb maar paar minuten gekeken)
Tja, Laura moet naar de zenderkamer komen, daarna een telefoontje met een klacht over Laura.
Is op zijn minst vreemd toch.
  woensdag 26 maart 2014 @ 03:57:02 #191
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_138181898
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 03:55 schreef Inodder het volgende:

[..]

En wat was nou ook weer je punt?
Dat jij denkt dat Robin zelf een keuze had en ik niet. w/
wooblabalurg
pi_138181899
Ik was in de COS te SC bezig, dus hier even een leuke Utopia-anekdote die ik vanmiddag had.

Ik werd opgeroepen op mijn verjaardag om te getuigen in een zaak waar ik zowel getuige als verdachte was.

Kwam een vraag om de verdachte over zijn leeftijd.
Die vroeg de raadsman (advocaat van verdachte).
Ik dacht dat hij een jaar of 25 was.
Bleek dat hij 32 jaar oud was.
Dus ik vroeg aan de rechter commissaris en de raadsman of ze Utopia kijken.
En zei dat die Hakim 32 was en ook zo'n oude kop heeft en de verdachte zeker niet zo oud leek.

Bleek dat ze beiden Utopia kijken en moesten enorm lachen om de vergelijking die ik gaf tussen de verdachte en Hakim.
  woensdag 26 maart 2014 @ 04:00:25 #193
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_138181901
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 03:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik was in de COS te SC bezig, dus hier even een leuke Utopia-anekdote die ik vanmiddag had.

Ik werd opgeroepen op mijn verjaardag om te getuigen in een zaak waar ik zowel getuige als verdachte was.

En zei dat die Hakim 32 was en ook zo'n oude kop heeft en de verdachte zeker niet zo oud leek.

Bleek dat ze beiden Utopia kijken en moesten enorm lachen om de vergelijking die ik gaf tussen de verdachte en Hakim.
People connecting everywhere. *O*
wooblabalurg
pi_138181903
Ik ga slapen.
Trusten allemaal.
Slaap lekker.

woensdag 26 maart 2014 @ 04:02:18 #195
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_138181905
quote:

Die vergelijking met Hakim maakt je meteen verdacht :Y
pi_138181908
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 03:56 schreef Punkman het volgende:

[..]

Tja, Laura moet naar de zenderkamer komen, daarna een telefoontje met een klacht over Laura.
Is op zijn minst vreemd toch.
Als je het vreemd vind dat er sturing is.... Tja dan mischien... Maar dat is toch ruiterlijk toegegeven/bevestigd/geen geheim...
Maar wat heeft die zenderkamer er dan mee te maken volgens jou?
Kan me wel voorstellen dat ze wellicht liever niet hadden dat Lau met die gast zou spreken. maar Vanes het gevecht voor hem wilde laten voeren... Nu heb je actie tussen bewoners ipv actie tussen bewoner en klant.

Ps vind het trouwens belachelijk dat ze aanbetalingen teruggeven... (voor dit soort zaken) Als je een product niet kunnen leveren is het natuurlijk terecht...

Ik zou een minimale anuleringstermijn instellen van 21 dagen daarna geen geld terug... daarvoor helft terug.
pi_138181912
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 03:57 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dat jij denkt dat Robin zelf een keuze had en ik niet. w/
Maar je onderbouwd/verdedigt die stelling in mijn ogen niet... je geeft alleen maar meer reden om het wel haar eigen keus te laten zijn 8)7
pi_138181914
quote:

lol
pi_138181915
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 04:01 schreef Punkman het volgende:
Ik ga slapen.
Trusten allemaal.
Slaap lekker.

[ afbeelding ]
Welterusten :z
pi_138181916
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 04:02 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Die vergelijking met Hakim maakt je meteen verdacht :Y
Ik ben verdachte tot er uitspraak is gedaan.
Ik heb volmondig bekend dat ik bepaalde plantjes/stekjes in huis had.
Daar ga ik zelfs hier niet om liegen.

Maar ze vonden het reuze grappig hoe ik iemand zijn leeftijd inschatte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')