Ik geloof daar weinig van. Als vrouw en vrij sociaal mens was het al logisch om Jimmy The Lone Cowboy eruit te stemmen. Dus voor mij gaat het er meer om dat ze laat blijken geen keuze te hebben, terwijl haar keuze best te verantwoorden zou zijn als ze er ook echt zeggenschap over had gehad. Ook nadat ze Jimmy eruit gestemd had stond ze achter met G en Emil, daaruit was ook duidelijk te merken dat ze alledrie wisten dat er niks aan te doen was.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:35 schreef Inodder het volgende:
[..]
Als Andea was gegaan was hij alweer een maand verder... hij begon zeker zieltjes te winnen en het was dus nog maar te bezien of hij volgende maand weer op de schopstoel zou zitten... en daarmee is hij er ook dan nog niet uit natuurlijk
Hmm blijft vaag, dacht eerst dat Jimmy zelf eruit gestemd wilde worden, en dat ze dat een beetje speelden. Maar op zn FB reageerde ie weer verbaasd over dat filmpje vandaag,quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:35 schreef Inodder het volgende:
[..]
Als Andea was gegaan was hij alweer een maand verder... hij begon zeker zieltjes te winnen en het was dus nog maar te bezien of hij volgende maand weer op de schopstoel zou zitten... en daarmee is hij er ook dan nog niet uit natuurlijk
Ik weet, ik heb ook beeld.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik lig al helemaal dubbel om deze vraag
Ik denk ook niet dat de tekst van Robin in dat filmpje in het script stondquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
Script is natuurlijk de grootste onzin... Dat weet iedereen... zelfs degene die het gescript noemen... of ze weten echt niet wat een script is...
Sturing is er gewoon wel degelijk... en dat is ook geen geheim
Jij typeert haar als Sociaal mens? Dat gaan we nog meemaken natuurlijk... Ik denk dat het een keiharde tante is en heel bedacht het spel speelt, maar dat is puur speculatie...quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik geloof daar weinig van. Als vrouw en vrij sociaal mens was het al logisch om Jimmy The Lone Cowboy eruit te stemmen. Dus voor mij gaat het er meer om dat ze laat blijken geen keuze te hebben, terwijl haar keuze best te verantwoorden zou zijn als ze er ook echt zeggenschap over had gehad. Ook nadat ze Jimmy eruit gestemd had stond ze achter met G en Emil, daaruit was ook duidelijk te merken dat ze alledrie wisten dat er niks aan te doen was.
Vanaf 2.25quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
Doe filmpje is dan, dan weet ik waar we over praten...
Het grappige is ook dat de 'scripts' meestal helemaal niet uitkomen. En dan hoor je niemand meer.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
Script is natuurlijk de grootste onzin... Dat weet iedereen... zelfs degene die het gescript noemen... of ze weten echt niet wat een script is...
Sturing is er gewoon wel degelijk... en dat is ook geen geheim
quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat de tekst van Robin in dat filmpje in het script stond
Met sociaal mens bedoel ik dat met mensen praten haar sterkste middel/instrument is, en als zij enige invloed wil hebben op de gang van zaken, ze de beste kans heeft bij mensen waarvan ze denkt dat die daar gevoelig voor zijn. Net zoals het geval is bij Dr. Dre en Lot. Jimmy is niet heel sociaal, houdt zich liever bezig met wat er moet gebeuren en is dus ook niet gevoelig voor de slangentong van Robin. Verder denk ik niet dat zij bedacht het spel speelt, ze probeert mensen in gesprekken te overdonderen en bluft zich een eind weg, maar een echte tacticus die een lange termijn plan heeft zie ik haar zeker niet voor aan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:44 schreef Inodder het volgende:
[..]
Jij typeert haar als Sociaal mens? Dat gaan we nog meemaken natuurlijk... Ik denk dat het een keiharde tante is en heel bedacht het spel speelt, maar dat is puur speculatie...
Dat komt omdat wij constant het script raden, moeten ze het weer bij gaan stellen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Het grappige is ook dat de 'scripts' meestal helemaal niet uitkomen. En dan hoor je niemand meer.
Okay.... en wat moet ik nu zien?quote:
En wat was nou ook weer je punt?quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Met sociaal mens bedoel ik dat met mensen praten haar sterkste middel/instrument is, en als zij enige invloed wil hebben op de gang van zaken, ze de beste kans heeft bij mensen waarvan ze denkt dat die daar gevoelig voor zijn. Net zoals het geval is bij Dr. Dre en Lot. Jimmy is niet heel sociaal, houdt zich liever bezig met wat er moet gebeuren en is dus ook niet gevoelig voor de slangentong van Robin. Verder denk ik niet dat zij bedacht het spel speelt, ze probeert mensen in gesprekken te overdonderen en bluft zich een eind weg, maar een echte tacticus die een lange termijn plan heeft zie ik haar zeker niet voor aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar blijkt om een spel te gaanAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Tja, Laura moet naar de zenderkamer komen, daarna een telefoontje met een klacht over Laura.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Okay.... en wat moet ik nu zien?
Sturing, televisie maken.... Dingen bewust samen laten komen om de boodschap groter te maken... mails en telefoontjes op 1 moment doorzetten naar de studio Loods...
Zie alleen nog niet wat het feit dat laura geroepen word er mee te maken heeft.... (heb maar paar minuten gekeken)
People connecting everywhere.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik was in de COS te SC bezig, dus hier even een leuke Utopia-anekdote die ik vanmiddag had.
Ik werd opgeroepen op mijn verjaardag om te getuigen in een zaak waar ik zowel getuige als verdachte was.
Kwam een vraag om de verdachte over zijn leeftijd.
Die vroeg de raadsman (advocaat van verdachte).
Ik dacht dat hij een jaar of 25 was.
Bleek dat hij 32 jaar oud was.
Dus ik vroeg aan de rechter commissaris en de raadsman of ze Utopia kijken.
En zei dat die Hakim 32 was en ook zo'n oude kop heeft en de verdachte zeker niet zo oud leek.
Bleek dat ze beiden Utopia kijken en moesten enorm lachen om de vergelijking die ik gaf tussen de verdachte en Hakim.
Die vergelijking met Hakim maakt je meteen verdachtquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik was in de COS te SC bezig, dus hier even een leuke Utopia-anekdote die ik vanmiddag had.
Ik werd opgeroepen op mijn verjaardag om te getuigen in een zaak waar ik zowel getuige als verdachte was.
En zei dat die Hakim 32 was en ook zo'n oude kop heeft en de verdachte zeker niet zo oud leek.
Bleek dat ze beiden Utopia kijken en moesten enorm lachen om de vergelijking die ik gaf tussen de verdachte en Hakim.
Als je het vreemd vind dat er sturing is.... Tja dan mischien... Maar dat is toch ruiterlijk toegegeven/bevestigd/geen geheim...quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Tja, Laura moet naar de zenderkamer komen, daarna een telefoontje met een klacht over Laura.
Is op zijn minst vreemd toch.
Maar je onderbouwd/verdedigt die stelling in mijn ogen niet... je geeft alleen maar meer reden om het wel haar eigen keus te laten zijnquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat Robin zelf een keuze had en ik niet.
lolquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Welterustenquote:Op woensdag 26 maart 2014 04:01 schreef Punkman het volgende:
Ik ga slapen.
Trusten allemaal.
Slaap lekker.
[ afbeelding ]
Ik ben verdachte tot er uitspraak is gedaan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die vergelijking met Hakim maakt je meteen verdacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |