Nu wil je zeker dat we gaan vragen wat 'PH' is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu voel ik me een kutnewbie. Mijn AT is heel anders dan mijn PH.
Breek me de bek niet open.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
hahaha die BoonDockSaint, wat een figuur! al bijna cultheld!
Ik ben al een paar weken uitgepraat over utopiaquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:27 schreef Inodder het volgende:
Maar waarom gaat het hier nu ineens niet meer over Utopia....
Dit is de UTOPIA SC hoor... T is net alsof het hier niet over utopia mag gaan...
Die hele gesprekken in de COS daarstraks die kunnen toch mooi ook hier....
lol inderdaad. PH waarde? zuurtegraad?quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nu wil je zeker dat we gaan vragen wat 'PH' is.
Dat vogel je maar lekker zelf uit.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nu wil je zeker dat we gaan vragen wat 'PH' is.
Achja, wat valt er nog over te zeggen. Beats me.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben al een paar weken uitgepraat over utopia
Het is toch allemaal script, who cares.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Achja, wat valt er nog over te zeggen. Beats me.
Dat is iets te kort door de bocht, maar ik zal het toestaan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is toch allemaal script, who cares.
Niet. Dat verlof zal hij beschouwen als een zegen. Die weet denk ik nu teveel om nog terug te willen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:31 schreef HiDiHo het volgende:
ff ontopic dan....
Wanneer komt Paul terug ?
Maar binnen Utopia was ie toch niet gevaarlijk? Jimmy zat altijd op de schopstoel.. Populair bij het publiek maakt geen donder uit..quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:31 schreef Inodder het volgende:
Ik ben bv van mening dat het nog best mee valt met die sturing... Zelfs na dat filmpje ben ik niet geheel overtuigd....
Ze die Robin ook er nog wel voor aan dat ze bedoelde dat ze geen keus had omdat Jimmy te populair was in haar ogen en dus te gevaarlijk.... Wellicht zelfs wel bewust een beetje probeert te laten doorschemeren dat de regie dit graag wil om zo zelf minder heat te vangen... Dus beetje keus van beide....
Om zijn gereedschap op te halen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:31 schreef HiDiHo het volgende:
ff ontopic dan....
Wanneer komt Paul terug ?
Ik heb nog een filmpje voor je.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:31 schreef Inodder het volgende:
Ik ben bv van mening dat het nog best mee valt met die sturing... Zelfs na dat filmpje ben ik niet geheel overtuigd....
Ze die Robin ook er nog wel voor aan dat ze bedoelde dat ze geen keus had omdat Jimmy te populair was in haar ogen en dus te gevaarlijk.... Wellicht zelfs wel bewust een beetje probeert te laten doorschemeren dat de regie dit graag wil om zo zelf minder heat te vangen... Dus beetje keus van beide....
lol, ik vind t wel een hilarisch typetjequote:Op woensdag 26 maart 2014 03:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt me niet zo aardig om dat hier te posten.
Zoiets denk ik ook. Meer van 'Goh Lot, is het geen leuk idee om eens bladiebla te doen'? 'Nou Robin, Jim is wel megapopulair, en jullie klikken niet zo erg. Dat zou je kunnen gebruiken.'quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:31 schreef Inodder het volgende:
Zie die Robin ook er nog wel voor aan dat ze bedoelde dat ze geen keus had omdat Jimmy te populair was in haar ogen en dus te gevaarlijk.... Wellicht zelfs wel bewust een beetje probeert te laten doorschemeren dat de regie dit graag wil om zo zelf minder heat te vangen... Dus beetje keus van beide....
Als Andea was gegaan was hij alweer een maand verder... hij begon zeker zieltjes te winnen en het was dus nog maar te bezien of hij volgende maand weer op de schopstoel zou zitten... en daarmee is hij er ook dan nog niet uit natuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar binnen Utopia was ie toch niet gevaarlijk? Jimmy zat altijd op de schopstoel.. Populair bij het publiek maakt geen donder uit..
Hoe zie jij hem dan zitten achter zijn pc?quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol, ik vind t wel een hilarisch typetje
Doe filmpje is dan, dan weet ik waar we over praten...quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb nog een filmpje voor je.
Laura word naar de zenderkamer geroepen, 1 of 2 minuten later krijgt Vanessa een telefoontje met een klacht over Laura.
Toeval ?
Misschien niet, maar ook geen script.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb nog een filmpje voor je.
Laura word naar de zenderkamer geroepen, 1 of 2 minuten later krijgt Vanessa een telefoontje met een klacht over Laura.
Toeval ?
Zoek hem even op, krijg je zo.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
Doe filmpje is dan, dan weet ik waar we over praten...
Ik lig al helemaal dubbel om deze vraagquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe zie jij hem dan zitten achter zijn pc?
Script is natuurlijk de grootste onzin... Dat weet iedereen... zelfs degene die het gescript noemen... of ze weten echt niet wat een script is...quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien niet, maar ook geen script.
Hoogstens Vanessa die een heads up krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |