Stiekem vond ik die Mary-Louise Parker nog lekker ookquote:
Bah, wat denigrerend, 3 stemmen voor jou.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
Aandoenlijk ook dat ze die akkefietjes hier al als een rel zien
Ocherm, menneke toch.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
even geen moeilijke afkortingen voor de newbies -->> AT??
Ziet er vrolijk uit!quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bedoel dit soort dingen:
Lot is aan het eten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je vaker doen, vond 'm leuk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Lot is aan het eten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O als je bevestiging en/of een linkje hebt hoor ik het graag.... mijn DM staat altijd openquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet voor betalen, maar tot nu toe was het nog gratis. En iemand zei dat er nu weer een actie was met 2 maanden gratis tot 1 juni
okay ja weet ik toch niet, even bij jou kijken dan!quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe ik toch.![]()
Je AT is je lijst met active topics.
Maar we hebben geen varkentje icoontje, als we die hebben is het met 1 icoontje opgelost ..quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Lot is aan het eten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, kom jij ook maar naar de sc, je loopt weer te raaskallen en de Cos vol te baggeren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat roep ik ook weleens 3 uur snachts is dat vreemd
En wel of geen diverse AT hebben maakt uit want?quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe ik toch.![]()
Je AT is je lijst met active topics.
Ik zal je wel even een plezier doen en happen... best honger eigenlijk...quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
even geen moeilijke afkortingen voor de newbies -->> AT??
Dan zedde gij gewoon een kutnewbie. Jonguh.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En geen diverse AT hebben maakt uit want?
Je hebt zelf ook alleen maar COS en SC poepie!quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zedde gij gewoon een kutnewbie. Jonguh.
Kut is dat. Rond deze tijd begint mijn maag ook altijd te rommelen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik zal je wel even een plezier doen en happen... best honger eigenlijk...
Active Topics
Oh zo. Vind ik totaal niet erg.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zedde gij gewoon een kutnewbie. Jonguh.
Jij wou in eerste instantie dat we naar de SC gingen, dus speak ..quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:26 schreef Inodder het volgende:
damn ik loop achter![]()
Goed teken.... komt de SC weer van de grond?
Nee joh, wij verrichten gewoon een beetje interim-werk hier. Zijn zo weer weg.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:26 schreef Inodder het volgende:
damn ik loop achter![]()
Goed teken.... komt de SC weer van de grond?
Nu voel ik me een kutnewbie. Mijn AT is heel anders dan mijn PH.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook alleen maar COS en SC poepie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |