Ik pak eigenlijk altijd overal gewoon ontbijtspek voor... lekker beetje uitbakkenquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu wil een eitje bakken met jou.
De bus mag je thuis laten.
Naar bedquote:
UTO / [UTOPIA SC #29] Zo niet mijn Utopia!quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:01 schreef Inodder het volgende:
[..]
doe is even een linkje dan... * Inodder is lui
Ik sta achter een boom.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:03 schreef mootie het volgende:
[..]
UTO / [UTOPIA SC #29] Zo niet mijn Utopia!
Lies staat er leuk op.
Schat, die term is al heel lang in gebruik. Don't flatter yourself.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:04 schreef Joezi het volgende:
lol leuk dat mijn benaming voor jullie zo'n grote indruk heeft gemaakt. Is het nu een geuzennaam?
Ben bang dat ik al binnen zitquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Lies staat er leuk op.
Ik sta er niet op...mja ik ben dan ook vóór nucleair afval dumpenquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Lies staat er leuk op.
haha echt?quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Schat, die term is al heel lang in gebruik. Don't flatter yourself.
Schattig hoe je jezelf zoveel credits geeft.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:04 schreef Joezi het volgende:
lol leuk dat mijn benaming voor jullie zo'n grote indruk heeft gemaakt. Is het nu een geuzennaam?
HiDi, kan jij deze streams niet illegaal doorzetten? Krijg je daar teveel gezeik mee, of hebben ze het technisch goed dicht getimmerd?quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik sta er niet op...mja ik ben dan ook vóór nucleair afval dumpen
lol wist het echt niet, maar heb t even op fok gegoogeld inderdaad ja.. ligt ook wel voor de handquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Schattig hoe je jezelf zoveel credits geeft.
Je hebt geen idee, had ik je al welkom geheten in RLS?
Die was al in gebruik toen ik Nieuwe Garde wasquote:
De enige man? Ik dacht dat dat Jian was.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet, jij staat achteraan, weggedraaid!
aaaah ik ben ook niet tegen de oude garde hoor, we hebben er heel wat die onze Revolutie steunen! Nu zelfs ook een heuse Admin!quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die was al in gebruik toen ik Nieuwe Garde was
Was nog even wat Bacon bakken. Ik zou zeggen tast toe, genoeg voor iedereen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu wil een eitje bakken met jou.
De bus mag je thuis laten.
technisch goed dicht getimmerd ja. Je kunt maar 1 a 2 streams per account en ip bekijken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
HiDi, kan jij deze streams niet illegaal doorzetten? Krijg je daar teveel gezeik mee, of hebben ze het technisch goed dicht getimmerd?
Lief he? Hij vindt zichzelf ook een enorme rellert en stokert.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Schattig hoe je jezelf zoveel credits geeft.
Je hebt geen idee, had ik je al welkom geheten in RLS?
Wellicht wil Huub het ze nog een keer influisterenquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:11 schreef Rica het volgende:
[..]
Zo'n mail krijg je niet naar binnen waarschijnlijk.
En sowieso, stel dat eentje zegt "ik stem wel." Dan moet en wil iedereen want anders heeft die ineens heel veel invloed.
Inwoners die al een elitestem aan hun broek hebben gehad zullen hun stemrcht denk ik niet opgeven. Lot, Billy, Emil, Andrea oa. De rest zou wel gek zijn om hun wel te laten stemmen en er zelf vanaf te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |