Ergens wel jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:06 schreef Pavement het volgende:
[..]er op terugkijkend is dat wel leuk dan toch.
Af een toe een joint en af en toe een biertje is goed te doen
Ga je er vandoor? Welterusten dan!quote:
Ik denk niet dat dat gaat. Soms word je van het zelfde spul happy en levendig en een week daarna down. Ik hou het bij weed. Smaken en gemoedstoestanden verschillenquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ergens wel jaMaar gaat me niet nog een keer overkomen (hoop ik)
![]()
Kunnen jullie een "type" aanraden? Is het zo dat er verschillende karakters aan dat spul zit?
Wij hadden gewoon het goedkoopste van de shop, hadden allen het idee dat we er meer down en sloom van werden dan "happy"
Net als Ruud met zijn strontvliegenquote:
Was ik al bang voor... Naar mijn idee is het ook sterk afhankelijk van je eigen state of mind op dat moment nietwaar?quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gaat. Soms word je van het zelfde spul happy en levendig en een week daarna down. Ik hou het bij weed. Smaken en gemoedstoestanden verschillen
Dat zeg ikquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
Was ik al bang voor... Naar mijn idee is het ook sterk afhankelijk van je eigen state of mind op dat moment nietwaar?
Oopsquote:Op woensdag 26 maart 2014 01:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
I played with your heart, got lost in the game ..
Wie is Kees nu eigenlijk? en vanwaar de aanhalingstekens? Is het een Collega van Huub, of is het gewoon Huub? In het laatste geval waarom dan "Kees"?quote:Op woensdag 26 maart 2014 02:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
"Kees" komt hier niet voor niets af en toe gezellig mee kletsen.
Huub maar de bewoners noemen hem Kees. Geen idee waarom users dat overnemen, hier heet ij gewoon Huub.quote:Op woensdag 26 maart 2014 02:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wie is Kees nu eigenlijk? en vanwaar de aanhalingstekens? Is het een Collega van Huub, of is het gewoon Huub? In het laatste geval waarom dan "Kees"?
Ah duidelijk thnxquote:Op woensdag 26 maart 2014 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huub maar de bewoners noemen hem Kees. Geen idee waarom users dat overnemen, hier heet ij gewoon Huub.
Heb je jezelf al gezien op de oude garde foto in de vorige SC?quote:Op woensdag 26 maart 2014 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huub maar de bewoners noemen hem Kees. Geen idee waarom users dat overnemen, hier heet ij gewoon Huub.
Nee?quote:Op woensdag 26 maart 2014 02:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je jezelf al gezien op de oude garde foto in de vorige SC?
gewoon verder waar je/jullie me bezeg waren... leuke gesprekken over Utopiaquote:
doe is even een linkje dan... * Inodder is luiquote:Op woensdag 26 maart 2014 02:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je jezelf al gezien op de oude garde foto in de vorige SC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |