Asbak en bier altijd gescheiden houdenquote:
Vind dat niet kunnen, zou het mezelf nooit kunnen vergeven als er dan wat zou gebeurenquote:
regel 1quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Asbak en bier altijd gescheiden houden
Jij ook nietquote:
quote:
Precies dat.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
Vind dat niet kunnen, zou het mezelf nooit kunnen vergeven als er dan wat zou gebeuren
Lekker voor een keertje toch? Ik kom er zelf nooit, hij zit gelukkig niet in de buurt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:57 schreef Pavement het volgende:
Disana, jij vind hebt het altijd over lekker eten. Weet niet of het in je straat past maar ik heb me daar gezondigd aan de mac niet normaal
Het zo zout alleen. Maar man man ik heb zitten schrokken als een hond die net zn vleesie krijgtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker voor een keertje toch? Ik kom er zelf nooit, hij zit gelukkig niet in de buurt.
Ja erg he?quote:
Ja, dat effect heeft dat eten. Net als af en toe lekker warme zoute patat. Zeg er maar eens nee tegen als het binnen je bereik isquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Het zo zout alleen. Maar man man ik heb zitten schrokken als een hond die net zn vleesie krijgt
Dat is soms wel leuk ja. En dan kijk je het ooit terug en dan stelt het niks voorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:59 schreef Pavement het volgende:
wat zo leuk aan blowen is, is dat je dan een docu gaat kijken en er echt helemaal in op gaat. Betrapte me er laatst op dat ik tegen mn scherm ging praten
quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat effect heeft dat eten. Net als af en toe lekker warme zoute patat. Zeg er maar eens nee tegen als het binnen je bereik is
Trough the Wormhole (gepresenteerd door Morgen Freeman) is echt te gek aan raderquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is soms wel leuk ja. En dan kijk je het ooit terug en dan stelt het niks voor
Mijn drugs is toch voornamelijk Alcohol... en niet altijd met mate, maar wel voornamelijk in het weekend dan...quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
Mijn drugs is toch voornamelijk Alcohol... en niet altijd met mate, maar wel voornamelijk in het weekend dan...
Paar keer een jointje gerookt, wel is leuk...
Alleen niet handig als je dat doet vlak voor je op vakantie gaat, en je niet meer in staat bent je koffer in te pakken![]()
Was uiteindelijk best een vervelende ervaring... Kon het niet van me afschudden... dacht alleen maar Kut Kut Kut... ik moet mn koffer nog pakken... maar kon het echt niet![]()
(wellicht had ik er ook geen 2 moeten roken, toen ik dacht dat dat de eerste nog niet echt iets deed)
Dat is ook niet handig, ik kan er eigenlijk slecht tegen, ik rook alleen thuis of waar ik mag blijvenquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
Mijn drugs is toch voornamelijk Alcohol... en niet altijd met mate, maar wel voornamelijk in het weekend dan...
Paar keer een jointje gerookt, wel is leuk...
Alleen niet handig als je dat doet vlak voor je op vakantie gaat, en je niet meer in staat bent je koffer in te pakken![]()
Was uiteindelijk best een vervelende ervaring... Kon het niet van me afschudden... dacht alleen maar Kut Kut Kut... ik moet mn koffer nog pakken... maar kon het echt niet![]()
(wellicht had ik er ook geen 2 moeten roken, toen ik dacht dat dat de eerste nog niet echt iets deed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |