Eensch^quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat denk ik, beeld had niet op hun mogen staan en robin,Emil en ??? dachten zeker dat ze niet gevolgd werden (of verstaan)
Ik geloof het ook!quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoals Huub al zei. En ik geloof hem.
Er is geen script, er wordt wel gestuurd.
Daar is het "Carpe Diem"
DGK had ook geen script. daar werd het ook gestuurd.
Neem de situatie waar Jaap die tafel omver gooide bij het etentje van Huub en Clair...
[ afbeelding ]
Daar had Jaap van te voren ook toestemming voor aangevraagd. Huub en Claire wisten er niets van.
Dat is geen script, maar sturen, zoals Huub het noemt.
Heb je daar meer van.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoals Huub al zei. En ik geloof hem.
Er is geen script, er wordt wel gestuurd.
Daar is het "Carpe Diem"
DGK had ook geen script. daar werd het ook gestuurd.
Neem de situatie waar Jaap die tafel omver gooide bij het etentje van Huub en Clair...
[ afbeelding ]
Daar had Jaap van te voren ook toestemming voor aangevraagd. Huub en Claire wisten er niets van.
Dat is geen script, maar sturen, zoals Huub het noemt.
Heel veel vertraging zit er geloof ik toch niet op de streams? Enkele momenten van onachtzaamheid en ze zijn de sjaak.... Weet niet hoeveel mensen daar in de regie zitten maar ook dat zijn mensenquote:Op woensdag 26 maart 2014 04:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Doet me denken aan een uitspraak van Huub hier laatst. Dat hij een hele fanfare het terrein af kon laten gaan en dat we dat niet zouden merken, als hij dat wou. In dat beeld past dit filmpje toch niet helemaal.![]()
Heb ik gemist... Wat was daar het verhaal mee dan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die is die andere jongen achterna, die van dat filmpje over Andrea die iets toevoegt aan het eten
Volgens mij is het ook best vermoeiend om 8 uur per dag naar die gasten te kijken....oh wacht.....quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
Heel veel vertraging zit er geloof ik toch niet op de streams? Enkele momenten van onachtzaamheid en ze zijn de sjaak.... Weet niet hoeveel mensen daar in de regie zitten maar ook dat zijn mensen
Die had een bewerkte video op de Utopia site gezet. Daarbij had hij het beeld achterstevoren gedraaid, zodat het leek alsof Dr. Dre iets in het eten stopte, in plaats van te proeven.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
Heb ik gemist... Wat was daar het verhaal mee dan?
ps linkje?
quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook best vermoeiend om 8 uur per dag naar die gasten te kijken....oh wacht.....
Ter verduidelijking: iets uit haar mond haalde en het terug in de pan deed.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die had een bewerkte video op de Utopia site gezet. Daarbij had hij het beeld achterstevoren gedraaid, zodat het leek alsof Dr. Dre iets in het eten stopte, in plaats van te proeven.
Ja alleen het was wel heel duidelijk met die stoom ernaast.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ter verduidelijking: iets uit haar mond haalde en het terug in de pan deed.
HaHa GEWELDIG!quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die had een bewerkte video op de Utopia site gezet. Daarbij had hij het beeld achterstevoren gedraaid, zodat het leek alsof Dr. Dre iets in het eten stopte, in plaats van te proeven.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
Heb ik gemist... Wat was daar het verhaal mee dan?
ps linkje?
Niet echt...weltrustequote:Op woensdag 26 maart 2014 05:01 schreef Inodder het volgende:
Bedtijd eigenlijk... Tenzij jullie nog iets zeer interessants hebben...
Geweldige stemmingmakerij toch!quote:
Ik zag ook wel dat het gemanipuleerd was, maar kon de grap er ook wel van inzienquote:Op woensdag 26 maart 2014 05:05 schreef Inodder het volgende:
[..]
Geweldige stemmingmakerij toch!
Ik hou er wel van
Thnx...quote:
Ja precies...het is maar net welke berichten je door laat. censuur heet datquote:Op woensdag 26 maart 2014 05:08 schreef Braindead2000 het volgende:
Ze zijn ook zo naief daar he. Ze weten dat de regie controle heeft over de mails e.d. die ze krijgen. Opeens krijgen ze allemaal verontwaardigde berichten van buiten over de playboyshoot terwijl ze over Andrea's capriolen niks binnenkregen en over de dagelijkse ponoshow van Ruud en Billy ook niet. Dan moeten ze toch weten dat het wel mee valt met de verontwaardiging van de buitenwereld.
Censuur en gezag van de regie. This is Utopia....... NOT.quote:Op woensdag 26 maart 2014 05:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja precies...het is maar net welke berichten je door laat. censuur heet dat
Real Manipulated Life Soap of Manipulated Real Life Soapquote:Op woensdag 26 maart 2014 05:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Censuur en gezag van de regie. This is Utopia....... NOT.
Nee, dit is niet 'jouw' Utopiaquote:Op woensdag 26 maart 2014 05:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Censuur en gezag van de regie. This is Utopia....... NOT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |