Was gewoon foutje van de regie, verkeerde streamquote:Op woensdag 26 maart 2014 04:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja denk ook niet dat we het eens worden, maar dat is ook niet erg. Dat gesprek tussen Emil en Robin kwam op mij over als twee acteurs die even pauze hadden, waarbij de minder ervaren acteur even het hart luchtte bij de andere acteur. Alleen stonden toevallig de camera's aan. Maar dat is hoe ik het zie.
Weet ik niet... Ik kreeg de indruk dat het allemaal oude jongens krentenbrood was en ze dus wel degelijk een shoot wilde... Echter nu het er op begon te lijken dat niet de leukste jonge dames maar o.a. een Vanes en Andre de gegadigden bleken te zijn, kon er wel eens op aangestuurd te zijn om het te laten ploffen.... Makkelijk te doen door veel negatieve mail door te laten komen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hebben jullie ook het idee dat de playboyshoot verboden is door de regie?
Dat zal het niet geweest zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was gewoon foutje van de regie, verkeerde stream
Ik heb een foute keuze gemaakt om snel geld te willen verdienen om mijn zoontje te kunnen zien, die in het buitenland woont.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
Als ik dat zo hoor kon het nog wel eens enigszins gunstig voor je uitpakken. Ik help het je hopen iig
Altijd afschuiven op je ondergeschiktequote:
Ach met een beetje photoshoppen ziet het er een stuk beter uit. En dat blad is op sterven na dood met al dat gratis bloot op internet. Deze mogelijkheid laat PB echt niet liggen. Of bedoelde je aangestuurd door Talpa?quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:31 schreef Inodder het volgende:
[..]
Weet ik niet... Ik kreeg de indruk dat het allemaal oude jongens krentenbrood was en ze dus wel degelijk een shoot wilde... Echter nu het er op begon te lijken dat niet de leukste jonge dames maar o.a. een Vanes en Andre de gegadigden bleken te zijn, kon er wel eens op aangestuurd te zijn om het te laten ploffen.... Makkelijk te doen door veel negatieve mail door te laten komen.
Wat denk jij dan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Altijd afschuiven op je ondergeschikte
Dat denk ik, beeld had niet op hun mogen staan en robin,Emil en ??? dachten zeker dat ze niet gevolgd werden (of verstaan)quote:
Doet me denken aan een uitspraak van Huub hier laatst. Dat hij een hele fanfare het terrein af kon laten gaan en dat we dat niet zouden merken, als hij dat wou. In dat beeld past dit filmpje toch niet helemaal.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat denk ik, beeld had niet op hun mogen staan en robin,Emil en ??? dachten zeker dat ze niet gevolgd werden (of verstaan)
Ik heb volgens mij nog niet gezegd hoe ik het zie of wel? Maar ik verdedig wel een andere mogelijkheid iig... Zo heb je iig een discussiequote:Op woensdag 26 maart 2014 04:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja denk ook niet dat we het eens worden, maar dat is ook niet erg. Dat gesprek tussen Emil en Robin kwam op mij over als twee acteurs die even pauze hadden, waarbij de minder ervaren acteur even het hart luchtte bij de andere acteur. Alleen stonden toevallig de camera's aan. Maar dat is hoe ik het zie.
quote:forum
het forum zelfst.naamw.Uitspraak: ['forʏm] Verbuigingen: fo|ra, forum|s (meerv.) 1) Discussie plaats
Het blijft mensen werk, foutje is snel gemaaktquote:Op woensdag 26 maart 2014 04:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Doet me denken aan een uitspraak van Huub hier laatst. Dat hij een hele fanfare het terrein af kon laten gaan en dat we dat niet zouden merken, als hij dat wou. In dat beeld past dit filmpje toch niet helemaal.![]()
Je zal maar die betreffende persoon zijn geweest. "Euhh ja Robbie, dat was dus niet de bedoeling .. "quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het blijft mensen werk, foutje is snel gemaakt
Ik vond Huub ook best openhartig, eergisteren of die ene nacht.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het blijft mensen werk, foutje is snel gemaakt
Ja vuur maar een end weg, ik kaats ze wel terug.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog niet gezegd hoe ik het zie of wel? Maar ik verdedig wel een andere mogelijkheid iig... Zo heb je iig een discussie
[..]
Het brengt sowieso een hoop nuance.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vond Huub ook best openhartig, eergisteren of die ene nacht.
Hij gaf gewoon antwoord en er zaten ook vele bij waar je als streamer iets aan hebt.
Die is die andere jongen achterna, die van dat filmpje over Andrea die iets toevoegt aan het etenquote:Op woensdag 26 maart 2014 04:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je zal maar die betreffende persoon zijn geweest. "Euhh ja Robbie, dat was dus niet de bedoeling .. "
Naar mijn weten is het een Legaal beroep tegenwoordig... als je maar wel je centjes naar de belastingdienst overmaakt... Maar dat terzijde...quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb een foute keuze gemaakt om snel geld te willen verdienen om mijn zoontje te kunnen zien, die in het buitenland woont.
Ik heb me laten overhalen om biologische plantjes in mijn huis toe te laten.
Dat ik daarbij compleet ben bedonderd, bedreigd en alles meer, is mijn eigen schuld, want ik ben een volwassen man en weet dat het volgens de wet niet mag.
Meisjes weten ook dat ze niet in de prostitutie mogen, maar laten zich ook ronselen.
Zo heb ik me ook laten ompraten.
En het hoeft niet gunstig voor me uit te pakken, ik was fout en sentimentele reden speelt geen rol.
Ik heb een risico genomen en die was helemaal fout, want de situatie is nu vele malen slechter als toen ik eraan begon.
Misschien kunnen ze samen een bedrijfje starten met slecht getimede gemanipuleerde filmpjes.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die is die andere jongen achterna, die van dat filmpje over Andrea die iets toevoegt aan het eten
(un)LuckyUtopiaTVquote:Op woensdag 26 maart 2014 04:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze samen een bedrijfje starten met slecht getimede gemanipuleerde filmpjes.
Zoals Huub al zei. En ik geloof hem.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:41 schreef Paule33 het volgende:
Ik vind zo raar dat ze hun eigen mening/keuze zo snel veranderen!..ik moet geloven dat in utopia,een dictator zijn laatste woord zegt ! Dat stemmen ..??.Jimmy die zijn best doet,werkt hard en geen ruzies doet moet weg !...waarom? en dat een nieuwe bewonner moet ook vertelen wie na huis moet ,het is ook dom...Bijna iederen stemt Andrea weg ..en toch Jimmy na huis moet..
Dat is niet eerlijk.!
Naar mijn weten is de eigenaar van de PB ook voor een groot deel eigenaar van SBS en is alles dus mooi verweven... Denk dat de Deal te ongunstig word voor de PB als bv een Isabella er niet in staat... Alles aangrijpen okay... maar het moet natuurlijk wel rendabel voor ze zijn. Als je maar en paar extra nummers verkopen is het niet zinvol natuurlijk. dus gestuurd door de programmaleiding in overleg met de achterban. Althans dat was mijn stellingnamequote:Op woensdag 26 maart 2014 04:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach met een beetje photoshoppen ziet het er een stuk beter uit. En dat blad is op sterven na dood met al dat gratis bloot op internet. Deze mogelijkheid laat PB echt niet liggen. Of bedoelde je aangestuurd door Talpa?
quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoals Huub al zei. En ik geloof hem.
Er is geen script, er wordt wel gestuurd.
Daar is het "Carpe Diem"
DGK had ook geen script. daar werd het ook gestuurd.
Neem de situatie waar Jaap die tafel omver gooide bij het etentje van Huub en Clair...
[ afbeelding ]
Daar had Jaap van te voren ook toestemming voor aangevraagd. Huub en Claire wisten er niets van.
Dat is geen script, maar sturen, zoals Huub het noemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |