Ooit één plant gehad. Was leuk maar teveel gedoequote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:43 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik gooi hem vol met groen, hij is niet sterk. De wiet uit de sjop is mij te sterk aan het worden. Ik geniet van de smaak weet je
Ja, lijkt me wel een goed plan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:45 schreef Speedball het volgende:
O ja ik zat te denken misschien moet ik maar mijn huidige UI op mn oude account plakken voorkomt verwarring en heb mn ouwe icke weer terug
Heb haar (Babette) eigenlijk niet veel aandacht gegeven, ze groeide als een struik nie normaalquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ooit één plant gehad. Was leuk maar teveel gedoe
Dat gekloon snap ik toch niet zoquote:
bij voorbaat al uitgaan van een gevecht is niet wenselijkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:49 schreef Joezi het volgende:
Aah Soury altijd gezellig, zin een SC fight!
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij was z'n wachtwoord en emailadres kwijt.
Ik iets te veel. Geknip enzo.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:48 schreef Speedball het volgende:
[..]
Heb haar (Babette) eigenlijk niet veel aandacht gegeven, ze groeide als een struik nie normaal
Zo is dat. Heb je nog wat te zeikenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:49 schreef Joezi het volgende:
Aah Soury altijd gezellig, zin een SC fight!
Weet je zeker dat je (en/of tommy) niet al voor de rit aan het groene goedje had geroken? zou een hoop van de verwarring verklarenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:41 schreef Speedball het volgende:
[..]dank u,
Had nog een speciaal potje in eigen tuin geteelde wiet, ik ga hem eens open trekken heb ik wel verdient na deze woest en barre tocht over de a50
Die winnen het toch niet, dus laat ik het maarquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:50 schreef Speedball het volgende:
[..]
bij voorbaat al uitgaan van een gevecht is niet wenselijk
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:51 schreef Inodder het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je (en/of tommy) niet al voor de rit aan het groene goedje had geroken? zou een hoop van de verwarring verklaren
als ze uitgaan van een gevecht zeker niet neequote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Die winnen het toch niet, dus laat ik het maar
In dat gevalquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha ja Ik ben niet van die valse PI's
Ben jij Poezeligdingquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:51 schreef Inodder het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je (en/of tommy) niet al voor de rit aan het groene goedje had geroken? zou een hoop van de verwarring verklaren
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:52 schreef Pavement het volgende:
[..]ik rij nooit met alc of drugs op never
of plasticquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:45 schreef Speedball het volgende:
Welkom in de SC
garde
Stuk keukengereedschap dat bestaat uit gebogen en elkaar kruisende draden van vertind ijzer of roestvrij staal vastgezet aan een steel. Dient om een mengsel(s) op te kloppen of goed door te roeren.
Asbak en bier altijd gescheiden houdenquote:
Vind dat niet kunnen, zou het mezelf nooit kunnen vergeven als er dan wat zou gebeurenquote:
regel 1quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Asbak en bier altijd gescheiden houden
Jij ook nietquote:
quote:
Precies dat.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
Vind dat niet kunnen, zou het mezelf nooit kunnen vergeven als er dan wat zou gebeuren
Lekker voor een keertje toch? Ik kom er zelf nooit, hij zit gelukkig niet in de buurt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:57 schreef Pavement het volgende:
Disana, jij vind hebt het altijd over lekker eten. Weet niet of het in je straat past maar ik heb me daar gezondigd aan de mac niet normaal
Het zo zout alleen. Maar man man ik heb zitten schrokken als een hond die net zn vleesie krijgtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker voor een keertje toch? Ik kom er zelf nooit, hij zit gelukkig niet in de buurt.
Ja erg he?quote:
Ja, dat effect heeft dat eten. Net als af en toe lekker warme zoute patat. Zeg er maar eens nee tegen als het binnen je bereik isquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Het zo zout alleen. Maar man man ik heb zitten schrokken als een hond die net zn vleesie krijgt
Dat is soms wel leuk ja. En dan kijk je het ooit terug en dan stelt het niks voorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:59 schreef Pavement het volgende:
wat zo leuk aan blowen is, is dat je dan een docu gaat kijken en er echt helemaal in op gaat. Betrapte me er laatst op dat ik tegen mn scherm ging praten
quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat effect heeft dat eten. Net als af en toe lekker warme zoute patat. Zeg er maar eens nee tegen als het binnen je bereik is
Trough the Wormhole (gepresenteerd door Morgen Freeman) is echt te gek aan raderquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is soms wel leuk ja. En dan kijk je het ooit terug en dan stelt het niks voor
Mijn drugs is toch voornamelijk Alcohol... en niet altijd met mate, maar wel voornamelijk in het weekend dan...quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
Mijn drugs is toch voornamelijk Alcohol... en niet altijd met mate, maar wel voornamelijk in het weekend dan...
Paar keer een jointje gerookt, wel is leuk...
Alleen niet handig als je dat doet vlak voor je op vakantie gaat, en je niet meer in staat bent je koffer in te pakken![]()
Was uiteindelijk best een vervelende ervaring... Kon het niet van me afschudden... dacht alleen maar Kut Kut Kut... ik moet mn koffer nog pakken... maar kon het echt niet![]()
(wellicht had ik er ook geen 2 moeten roken, toen ik dacht dat dat de eerste nog niet echt iets deed)
Dat is ook niet handig, ik kan er eigenlijk slecht tegen, ik rook alleen thuis of waar ik mag blijvenquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
Mijn drugs is toch voornamelijk Alcohol... en niet altijd met mate, maar wel voornamelijk in het weekend dan...
Paar keer een jointje gerookt, wel is leuk...
Alleen niet handig als je dat doet vlak voor je op vakantie gaat, en je niet meer in staat bent je koffer in te pakken![]()
Was uiteindelijk best een vervelende ervaring... Kon het niet van me afschudden... dacht alleen maar Kut Kut Kut... ik moet mn koffer nog pakken... maar kon het echt niet![]()
(wellicht had ik er ook geen 2 moeten roken, toen ik dacht dat dat de eerste nog niet echt iets deed)
Ergens wel jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:06 schreef Pavement het volgende:
[..]er op terugkijkend is dat wel leuk dan toch.
Af een toe een joint en af en toe een biertje is goed te doen
Ga je er vandoor? Welterusten dan!quote:
Ik denk niet dat dat gaat. Soms word je van het zelfde spul happy en levendig en een week daarna down. Ik hou het bij weed. Smaken en gemoedstoestanden verschillenquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ergens wel jaMaar gaat me niet nog een keer overkomen (hoop ik)
![]()
Kunnen jullie een "type" aanraden? Is het zo dat er verschillende karakters aan dat spul zit?
Wij hadden gewoon het goedkoopste van de shop, hadden allen het idee dat we er meer down en sloom van werden dan "happy"
Net als Ruud met zijn strontvliegenquote:
Was ik al bang voor... Naar mijn idee is het ook sterk afhankelijk van je eigen state of mind op dat moment nietwaar?quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gaat. Soms word je van het zelfde spul happy en levendig en een week daarna down. Ik hou het bij weed. Smaken en gemoedstoestanden verschillen
Dat zeg ikquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
Was ik al bang voor... Naar mijn idee is het ook sterk afhankelijk van je eigen state of mind op dat moment nietwaar?
Oopsquote:Op woensdag 26 maart 2014 01:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
I played with your heart, got lost in the game ..
Wie is Kees nu eigenlijk? en vanwaar de aanhalingstekens? Is het een Collega van Huub, of is het gewoon Huub? In het laatste geval waarom dan "Kees"?quote:Op woensdag 26 maart 2014 02:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
"Kees" komt hier niet voor niets af en toe gezellig mee kletsen.
Huub maar de bewoners noemen hem Kees. Geen idee waarom users dat overnemen, hier heet ij gewoon Huub.quote:Op woensdag 26 maart 2014 02:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wie is Kees nu eigenlijk? en vanwaar de aanhalingstekens? Is het een Collega van Huub, of is het gewoon Huub? In het laatste geval waarom dan "Kees"?
Ah duidelijk thnxquote:Op woensdag 26 maart 2014 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huub maar de bewoners noemen hem Kees. Geen idee waarom users dat overnemen, hier heet ij gewoon Huub.
Heb je jezelf al gezien op de oude garde foto in de vorige SC?quote:Op woensdag 26 maart 2014 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huub maar de bewoners noemen hem Kees. Geen idee waarom users dat overnemen, hier heet ij gewoon Huub.
Nee?quote:Op woensdag 26 maart 2014 02:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je jezelf al gezien op de oude garde foto in de vorige SC?
gewoon verder waar je/jullie me bezeg waren... leuke gesprekken over Utopiaquote:
doe is even een linkje dan... * Inodder is luiquote:Op woensdag 26 maart 2014 02:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je jezelf al gezien op de oude garde foto in de vorige SC?
Ik pak eigenlijk altijd overal gewoon ontbijtspek voor... lekker beetje uitbakkenquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu wil een eitje bakken met jou.
De bus mag je thuis laten.
Naar bedquote:
UTO / [UTOPIA SC #29] Zo niet mijn Utopia!quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:01 schreef Inodder het volgende:
[..]
doe is even een linkje dan... * Inodder is lui
Ik sta achter een boom.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:03 schreef mootie het volgende:
[..]
UTO / [UTOPIA SC #29] Zo niet mijn Utopia!
Lies staat er leuk op.
Schat, die term is al heel lang in gebruik. Don't flatter yourself.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:04 schreef Joezi het volgende:
lol leuk dat mijn benaming voor jullie zo'n grote indruk heeft gemaakt. Is het nu een geuzennaam?
Ben bang dat ik al binnen zitquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Lies staat er leuk op.
Ik sta er niet op...mja ik ben dan ook vóór nucleair afval dumpenquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Lies staat er leuk op.
haha echt?quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Schat, die term is al heel lang in gebruik. Don't flatter yourself.
Schattig hoe je jezelf zoveel credits geeft.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:04 schreef Joezi het volgende:
lol leuk dat mijn benaming voor jullie zo'n grote indruk heeft gemaakt. Is het nu een geuzennaam?
HiDi, kan jij deze streams niet illegaal doorzetten? Krijg je daar teveel gezeik mee, of hebben ze het technisch goed dicht getimmerd?quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik sta er niet op...mja ik ben dan ook vóór nucleair afval dumpen
lol wist het echt niet, maar heb t even op fok gegoogeld inderdaad ja.. ligt ook wel voor de handquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Schattig hoe je jezelf zoveel credits geeft.
Je hebt geen idee, had ik je al welkom geheten in RLS?
Die was al in gebruik toen ik Nieuwe Garde wasquote:
De enige man? Ik dacht dat dat Jian was.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet, jij staat achteraan, weggedraaid!
aaaah ik ben ook niet tegen de oude garde hoor, we hebben er heel wat die onze Revolutie steunen! Nu zelfs ook een heuse Admin!quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die was al in gebruik toen ik Nieuwe Garde was
Was nog even wat Bacon bakken. Ik zou zeggen tast toe, genoeg voor iedereen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu wil een eitje bakken met jou.
De bus mag je thuis laten.
technisch goed dicht getimmerd ja. Je kunt maar 1 a 2 streams per account en ip bekijken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
HiDi, kan jij deze streams niet illegaal doorzetten? Krijg je daar teveel gezeik mee, of hebben ze het technisch goed dicht getimmerd?
Lief he? Hij vindt zichzelf ook een enorme rellert en stokert.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Schattig hoe je jezelf zoveel credits geeft.
Je hebt geen idee, had ik je al welkom geheten in RLS?
Wellicht wil Huub het ze nog een keer influisterenquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:11 schreef Rica het volgende:
[..]
Zo'n mail krijg je niet naar binnen waarschijnlijk.
En sowieso, stel dat eentje zegt "ik stem wel." Dan moet en wil iedereen want anders heeft die ineens heel veel invloed.
Inwoners die al een elitestem aan hun broek hebben gehad zullen hun stemrcht denk ik niet opgeven. Lot, Billy, Emil, Andrea oa. De rest zou wel gek zijn om hun wel te laten stemmen en er zelf vanaf te zien.
lol SC FIGHT!!!!quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Lief he? Hij vindt zichzelf ook een enorme rellert en stokert.
Kutnewbie
Dat is een vrouw! En jij komt er behoorlijk goed vanaf nog.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De enige man? Ik dacht dat dat Jian was.
kletsen kun je krijgenquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is een vrouw! En jij komt er behoorlijk goed vanaf nog.
Ik ben die met het heuptasje.
Wacht even, als je aan Joezi komt, dan kom je aan mij.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Kutnewbie
Maar ik voel me alles behalve veteraan... Ook al word ik door sommigen tot Oude Garde gerekend...quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
aaaah ik ben ook niet tegen de oude garde hoor, we hebben er heel wat die onze Revolutie steunen! Nu zelfs ook een heuse Admin!
Rust zachtquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga slapen, mooie dromen voor jullie.
Jammer... Heb nou geen streams.... Weiger er voor te betalen...quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
technisch goed dicht getimmerd ja. Je kunt maar 1 a 2 streams per account en ip bekijken.
enige manier zou zijn om 4 abbo's te nemen, 4 pc's en dan doorlussen naar 1 pc die er dan 4 door streamt. lastig dus. en grote kans dat je snel een brief van Talpa in de bus hebt
Gifjes staan daarom ook gelijk aan emoticons, die heb je ook al tig keer gezien. Toch gebruikt niemand ze slechts één keer.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Neehee, die hebben we ook al tig keer gehad.
lol kende je deze al mootie!?quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:16 schreef Punkman het volgende:
Beginnen ze weer ?
Zal ze krijgen !
[ afbeelding ]
Aandoenlijk ook dat ze die akkefietjes hier al als een rel zienquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Kutnewbie
Nog zoiets, mensen die smijten met smileys.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gifjes staan daarom ook gelijk aan emoticons, die heb je ook al tig keer gezien. Toch gebruikt niemand ze slechts één keer.
Ik ga er ook niet voor betalen, maar tot nu toe was het nog gratis. En iemand zei dat er nu weer een actie was met 2 maanden gratis tot 1 juniquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:16 schreef Inodder het volgende:
[..]
Jammer... Heb nou geen streams.... Weiger er voor te betalen...
Ah fuck, daar gaan de smileys ..quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog zoiets, mensen die smijtens met smileys.
En dat hun AT volledig uit COSsen bestaat.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
Aandoenlijk ook dat ze die akkefietjes hier al als een rel zien
Je kan altijd nog een boek lezen, eentje zonder plaatjes natuurlijk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog zoiets, mensen die smijtens met smileys.
Ik bedoel dit soort dingen:quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je kan altijd nog een boek lezen, eentje zonder plaatjes natuurlijk.
even geen moeilijke afkortingen voor de newbies -->> AT??quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:19 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat hun AT volledig uit COSsen bestaat.
Stiekem vond ik die Mary-Louise Parker nog lekker ookquote:
Bah, wat denigrerend, 3 stemmen voor jou.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
Aandoenlijk ook dat ze die akkefietjes hier al als een rel zien
Ocherm, menneke toch.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
even geen moeilijke afkortingen voor de newbies -->> AT??
Ziet er vrolijk uit!quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bedoel dit soort dingen:
Lot is aan het eten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je vaker doen, vond 'm leuk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Lot is aan het eten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O als je bevestiging en/of een linkje hebt hoor ik het graag.... mijn DM staat altijd openquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet voor betalen, maar tot nu toe was het nog gratis. En iemand zei dat er nu weer een actie was met 2 maanden gratis tot 1 juni
okay ja weet ik toch niet, even bij jou kijken dan!quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe ik toch.![]()
Je AT is je lijst met active topics.
Maar we hebben geen varkentje icoontje, als we die hebben is het met 1 icoontje opgelost ..quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Lot is aan het eten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, kom jij ook maar naar de sc, je loopt weer te raaskallen en de Cos vol te baggeren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat roep ik ook weleens 3 uur snachts is dat vreemd
En wel of geen diverse AT hebben maakt uit want?quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe ik toch.![]()
Je AT is je lijst met active topics.
Ik zal je wel even een plezier doen en happen... best honger eigenlijk...quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
even geen moeilijke afkortingen voor de newbies -->> AT??
Dan zedde gij gewoon een kutnewbie. Jonguh.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En geen diverse AT hebben maakt uit want?
Je hebt zelf ook alleen maar COS en SC poepie!quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zedde gij gewoon een kutnewbie. Jonguh.
Kut is dat. Rond deze tijd begint mijn maag ook altijd te rommelen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik zal je wel even een plezier doen en happen... best honger eigenlijk...
Active Topics
Oh zo. Vind ik totaal niet erg.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zedde gij gewoon een kutnewbie. Jonguh.
Jij wou in eerste instantie dat we naar de SC gingen, dus speak ..quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:26 schreef Inodder het volgende:
damn ik loop achter![]()
Goed teken.... komt de SC weer van de grond?
Nee joh, wij verrichten gewoon een beetje interim-werk hier. Zijn zo weer weg.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:26 schreef Inodder het volgende:
damn ik loop achter![]()
Goed teken.... komt de SC weer van de grond?
Nu voel ik me een kutnewbie. Mijn AT is heel anders dan mijn PH.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook alleen maar COS en SC poepie!
Nu wil je zeker dat we gaan vragen wat 'PH' is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu voel ik me een kutnewbie. Mijn AT is heel anders dan mijn PH.
Breek me de bek niet open.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
hahaha die BoonDockSaint, wat een figuur! al bijna cultheld!
Ik ben al een paar weken uitgepraat over utopiaquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:27 schreef Inodder het volgende:
Maar waarom gaat het hier nu ineens niet meer over Utopia....
Dit is de UTOPIA SC hoor... T is net alsof het hier niet over utopia mag gaan...
Die hele gesprekken in de COS daarstraks die kunnen toch mooi ook hier....
lol inderdaad. PH waarde? zuurtegraad?quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nu wil je zeker dat we gaan vragen wat 'PH' is.
Dat vogel je maar lekker zelf uit.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nu wil je zeker dat we gaan vragen wat 'PH' is.
Achja, wat valt er nog over te zeggen. Beats me.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben al een paar weken uitgepraat over utopia
Het is toch allemaal script, who cares.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Achja, wat valt er nog over te zeggen. Beats me.
Dat is iets te kort door de bocht, maar ik zal het toestaan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is toch allemaal script, who cares.
Niet. Dat verlof zal hij beschouwen als een zegen. Die weet denk ik nu teveel om nog terug te willen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:31 schreef HiDiHo het volgende:
ff ontopic dan....
Wanneer komt Paul terug ?
Maar binnen Utopia was ie toch niet gevaarlijk? Jimmy zat altijd op de schopstoel.. Populair bij het publiek maakt geen donder uit..quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:31 schreef Inodder het volgende:
Ik ben bv van mening dat het nog best mee valt met die sturing... Zelfs na dat filmpje ben ik niet geheel overtuigd....
Ze die Robin ook er nog wel voor aan dat ze bedoelde dat ze geen keus had omdat Jimmy te populair was in haar ogen en dus te gevaarlijk.... Wellicht zelfs wel bewust een beetje probeert te laten doorschemeren dat de regie dit graag wil om zo zelf minder heat te vangen... Dus beetje keus van beide....
Om zijn gereedschap op te halen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:31 schreef HiDiHo het volgende:
ff ontopic dan....
Wanneer komt Paul terug ?
Ik heb nog een filmpje voor je.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:31 schreef Inodder het volgende:
Ik ben bv van mening dat het nog best mee valt met die sturing... Zelfs na dat filmpje ben ik niet geheel overtuigd....
Ze die Robin ook er nog wel voor aan dat ze bedoelde dat ze geen keus had omdat Jimmy te populair was in haar ogen en dus te gevaarlijk.... Wellicht zelfs wel bewust een beetje probeert te laten doorschemeren dat de regie dit graag wil om zo zelf minder heat te vangen... Dus beetje keus van beide....
lol, ik vind t wel een hilarisch typetjequote:Op woensdag 26 maart 2014 03:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt me niet zo aardig om dat hier te posten.
Zoiets denk ik ook. Meer van 'Goh Lot, is het geen leuk idee om eens bladiebla te doen'? 'Nou Robin, Jim is wel megapopulair, en jullie klikken niet zo erg. Dat zou je kunnen gebruiken.'quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:31 schreef Inodder het volgende:
Zie die Robin ook er nog wel voor aan dat ze bedoelde dat ze geen keus had omdat Jimmy te populair was in haar ogen en dus te gevaarlijk.... Wellicht zelfs wel bewust een beetje probeert te laten doorschemeren dat de regie dit graag wil om zo zelf minder heat te vangen... Dus beetje keus van beide....
Als Andea was gegaan was hij alweer een maand verder... hij begon zeker zieltjes te winnen en het was dus nog maar te bezien of hij volgende maand weer op de schopstoel zou zitten... en daarmee is hij er ook dan nog niet uit natuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar binnen Utopia was ie toch niet gevaarlijk? Jimmy zat altijd op de schopstoel.. Populair bij het publiek maakt geen donder uit..
Hoe zie jij hem dan zitten achter zijn pc?quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol, ik vind t wel een hilarisch typetje
Doe filmpje is dan, dan weet ik waar we over praten...quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb nog een filmpje voor je.
Laura word naar de zenderkamer geroepen, 1 of 2 minuten later krijgt Vanessa een telefoontje met een klacht over Laura.
Toeval ?
Misschien niet, maar ook geen script.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb nog een filmpje voor je.
Laura word naar de zenderkamer geroepen, 1 of 2 minuten later krijgt Vanessa een telefoontje met een klacht over Laura.
Toeval ?
Zoek hem even op, krijg je zo.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
Doe filmpje is dan, dan weet ik waar we over praten...
Ik lig al helemaal dubbel om deze vraagquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe zie jij hem dan zitten achter zijn pc?
Script is natuurlijk de grootste onzin... Dat weet iedereen... zelfs degene die het gescript noemen... of ze weten echt niet wat een script is...quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien niet, maar ook geen script.
Hoogstens Vanessa die een heads up krijgt.
Ik geloof daar weinig van. Als vrouw en vrij sociaal mens was het al logisch om Jimmy The Lone Cowboy eruit te stemmen. Dus voor mij gaat het er meer om dat ze laat blijken geen keuze te hebben, terwijl haar keuze best te verantwoorden zou zijn als ze er ook echt zeggenschap over had gehad. Ook nadat ze Jimmy eruit gestemd had stond ze achter met G en Emil, daaruit was ook duidelijk te merken dat ze alledrie wisten dat er niks aan te doen was.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:35 schreef Inodder het volgende:
[..]
Als Andea was gegaan was hij alweer een maand verder... hij begon zeker zieltjes te winnen en het was dus nog maar te bezien of hij volgende maand weer op de schopstoel zou zitten... en daarmee is hij er ook dan nog niet uit natuurlijk
Hmm blijft vaag, dacht eerst dat Jimmy zelf eruit gestemd wilde worden, en dat ze dat een beetje speelden. Maar op zn FB reageerde ie weer verbaasd over dat filmpje vandaag,quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:35 schreef Inodder het volgende:
[..]
Als Andea was gegaan was hij alweer een maand verder... hij begon zeker zieltjes te winnen en het was dus nog maar te bezien of hij volgende maand weer op de schopstoel zou zitten... en daarmee is hij er ook dan nog niet uit natuurlijk
Ik weet, ik heb ook beeld.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik lig al helemaal dubbel om deze vraag
Ik denk ook niet dat de tekst van Robin in dat filmpje in het script stondquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
Script is natuurlijk de grootste onzin... Dat weet iedereen... zelfs degene die het gescript noemen... of ze weten echt niet wat een script is...
Sturing is er gewoon wel degelijk... en dat is ook geen geheim
Jij typeert haar als Sociaal mens? Dat gaan we nog meemaken natuurlijk... Ik denk dat het een keiharde tante is en heel bedacht het spel speelt, maar dat is puur speculatie...quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik geloof daar weinig van. Als vrouw en vrij sociaal mens was het al logisch om Jimmy The Lone Cowboy eruit te stemmen. Dus voor mij gaat het er meer om dat ze laat blijken geen keuze te hebben, terwijl haar keuze best te verantwoorden zou zijn als ze er ook echt zeggenschap over had gehad. Ook nadat ze Jimmy eruit gestemd had stond ze achter met G en Emil, daaruit was ook duidelijk te merken dat ze alledrie wisten dat er niks aan te doen was.
Vanaf 2.25quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
Doe filmpje is dan, dan weet ik waar we over praten...
Het grappige is ook dat de 'scripts' meestal helemaal niet uitkomen. En dan hoor je niemand meer.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
Script is natuurlijk de grootste onzin... Dat weet iedereen... zelfs degene die het gescript noemen... of ze weten echt niet wat een script is...
Sturing is er gewoon wel degelijk... en dat is ook geen geheim
quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat de tekst van Robin in dat filmpje in het script stond
Met sociaal mens bedoel ik dat met mensen praten haar sterkste middel/instrument is, en als zij enige invloed wil hebben op de gang van zaken, ze de beste kans heeft bij mensen waarvan ze denkt dat die daar gevoelig voor zijn. Net zoals het geval is bij Dr. Dre en Lot. Jimmy is niet heel sociaal, houdt zich liever bezig met wat er moet gebeuren en is dus ook niet gevoelig voor de slangentong van Robin. Verder denk ik niet dat zij bedacht het spel speelt, ze probeert mensen in gesprekken te overdonderen en bluft zich een eind weg, maar een echte tacticus die een lange termijn plan heeft zie ik haar zeker niet voor aan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:44 schreef Inodder het volgende:
[..]
Jij typeert haar als Sociaal mens? Dat gaan we nog meemaken natuurlijk... Ik denk dat het een keiharde tante is en heel bedacht het spel speelt, maar dat is puur speculatie...
Dat komt omdat wij constant het script raden, moeten ze het weer bij gaan stellen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Het grappige is ook dat de 'scripts' meestal helemaal niet uitkomen. En dan hoor je niemand meer.
Okay.... en wat moet ik nu zien?quote:
En wat was nou ook weer je punt?quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Met sociaal mens bedoel ik dat met mensen praten haar sterkste middel/instrument is, en als zij enige invloed wil hebben op de gang van zaken, ze de beste kans heeft bij mensen waarvan ze denkt dat die daar gevoelig voor zijn. Net zoals het geval is bij Dr. Dre en Lot. Jimmy is niet heel sociaal, houdt zich liever bezig met wat er moet gebeuren en is dus ook niet gevoelig voor de slangentong van Robin. Verder denk ik niet dat zij bedacht het spel speelt, ze probeert mensen in gesprekken te overdonderen en bluft zich een eind weg, maar een echte tacticus die een lange termijn plan heeft zie ik haar zeker niet voor aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar blijkt om een spel te gaanAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Tja, Laura moet naar de zenderkamer komen, daarna een telefoontje met een klacht over Laura.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Okay.... en wat moet ik nu zien?
Sturing, televisie maken.... Dingen bewust samen laten komen om de boodschap groter te maken... mails en telefoontjes op 1 moment doorzetten naar de studio Loods...
Zie alleen nog niet wat het feit dat laura geroepen word er mee te maken heeft.... (heb maar paar minuten gekeken)
People connecting everywhere.quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik was in de COS te SC bezig, dus hier even een leuke Utopia-anekdote die ik vanmiddag had.
Ik werd opgeroepen op mijn verjaardag om te getuigen in een zaak waar ik zowel getuige als verdachte was.
Kwam een vraag om de verdachte over zijn leeftijd.
Die vroeg de raadsman (advocaat van verdachte).
Ik dacht dat hij een jaar of 25 was.
Bleek dat hij 32 jaar oud was.
Dus ik vroeg aan de rechter commissaris en de raadsman of ze Utopia kijken.
En zei dat die Hakim 32 was en ook zo'n oude kop heeft en de verdachte zeker niet zo oud leek.
Bleek dat ze beiden Utopia kijken en moesten enorm lachen om de vergelijking die ik gaf tussen de verdachte en Hakim.
Die vergelijking met Hakim maakt je meteen verdachtquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik was in de COS te SC bezig, dus hier even een leuke Utopia-anekdote die ik vanmiddag had.
Ik werd opgeroepen op mijn verjaardag om te getuigen in een zaak waar ik zowel getuige als verdachte was.
En zei dat die Hakim 32 was en ook zo'n oude kop heeft en de verdachte zeker niet zo oud leek.
Bleek dat ze beiden Utopia kijken en moesten enorm lachen om de vergelijking die ik gaf tussen de verdachte en Hakim.
Als je het vreemd vind dat er sturing is.... Tja dan mischien... Maar dat is toch ruiterlijk toegegeven/bevestigd/geen geheim...quote:Op woensdag 26 maart 2014 03:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Tja, Laura moet naar de zenderkamer komen, daarna een telefoontje met een klacht over Laura.
Is op zijn minst vreemd toch.
Maar je onderbouwd/verdedigt die stelling in mijn ogen niet... je geeft alleen maar meer reden om het wel haar eigen keus te laten zijnquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat Robin zelf een keuze had en ik niet.
lolquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Welterustenquote:Op woensdag 26 maart 2014 04:01 schreef Punkman het volgende:
Ik ga slapen.
Trusten allemaal.
Slaap lekker.
[ afbeelding ]
Ik ben verdachte tot er uitspraak is gedaan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die vergelijking met Hakim maakt je meteen verdacht
Een paar teveel in hun ogen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben verdachte tot er uitspraak is gedaan.
Ik heb volmondig bekend dat ik bepaalde plantjes/stekjes in huis had.
Daar ga ik zelfs hier niet om liegen.
Maar ze vonden het reuze grappig hoe ik iemand zijn leeftijd inschatte.
Dat is ook de bedoeling, dat het niet onlogisch zou zijn voor haar om op Jimmy te stemmen. Dus dat gesprek met Emil is in die context niet logisch. Als degene die je eruit wilt stemmen ook degene is die je eruit moet stemmen, heb je het daar niet moeilijk mee en ga je niet lopen klagen dat je met je rug tegen de muur staat.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar je onderbouwd/verdedigt die stelling in mijn ogen niet... je geeft alleen maar meer reden om het wel haar eigen keus te laten zijn
Wel om op die manier de Heat van je af te leiden. Anders had ze nu veel meer weerstand van de groep gehad. Nu kon ze het mooi op de sturing gooien en de regie de schuld geven. Prachtig uitgevoerde samenwerking!quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, dat het niet onlogisch zou zijn voor haar om op Jimmy te stemmen. Dus dat gesprek met Emil is in die context niet logisch. Als degene die je eruit wilt stemmen ook degene is die je eruit moet stemmen, heb je het daar niet moeilijk mee en ga je niet lopen klagen dat je met je rug tegen de muur staat.
Wat is het... 120uur dienstverlening?quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben verdachte tot er uitspraak is gedaan.
Ik heb volmondig bekend dat ik bepaalde plantjes/stekjes in huis had.
Daar ga ik zelfs hier niet om liegen.
Maar ze vonden het reuze grappig hoe ik iemand zijn leeftijd inschatte.
Ik denk niet dat dat gesprek daar enige invloed op heeft gehad of had kunnen hebben. Denk ook niet dat ze 'achter' heel blij zullen zijn met haar ontboezemingen. Als ze, zoals jij zegt, de schuld in de schoenen van de regie wilde schuiven was ze wel bij zoveel mogelijk mensen langsgegaan. En niet alleen een flapuit gesprekje waarin je duidelijk merkt dat ze niet in haar rol als kandidate zit.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wel om op die manier de Heat van je af te leiden. Anders had ze nu veel meer weerstand van de groep gehad.
Wel eens van Feeders gehoordquote:Op woensdag 26 maart 2014 03:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als je van bolle dames die een vreet fetish hebben zit je bij Lotte goed goed
Ik heb me schuldig gemaakt aan wietteelt en bij inbeslagname troffen ze alleen dode stekjes aan.quote:
Of ik moet 8-9 maanden als taakstraf aan de ketting bij Andrea.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat is het... 120uur dienstverlening?
Dan zal je Utopia een paar weken missen
Misschien geven ze je nu wel strafvermindering omdat je Utopia volgt![]()
Dat zou wel een hele zware straf zijn voor zo'n vergrijpquote:Op woensdag 26 maart 2014 04:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of ik moet 8-9 maanden als taakstraf aan de ketting bij Andrea.
Hier in de SC is er een leuke discussie over... meng je er in zou ik zeggen!quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:14 schreef Braindead2000 het volgende:
Nou, ik ben weer bij, filmpjes gekeken. Ik weet niet of ik dit programma op deze manier nog ga volgen.
Hebben jullie ook het idee dat de playboyshoot verboden is door de regie?quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Helemaal onder de indruk van de filmpjes?
jep met 2 anderenquote:
Ik heb eerder het idee dat er nooit sprake was van een playboyshoot. Enkel om de kippetjes in de graftakkenloods aan het rennen te krijgen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hebben jullie ook het idee dat de playboyshoot verboden is door de regie?
Ik denk van wel... maar goed, dat word een welles nietes discussie.... In elk geval bij Emile word ze er hierdoor niet verder op aangekeken... Ze ziet ook wel dat Emile een leiderspositie heeft... Het balletje gaat zo wel rollen... word genoeg gefluisterd daar... En het gesprek begon met de 3 jongens, niet met enkel Emile... Ze kan moeilijk even Centraal gaan roepen dat ze opdracht heeft... of dat al dan niet waar is en/of het een advies/idee is wat ze van achter heeft gekregen, terzijde gelatenquote:Op woensdag 26 maart 2014 04:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gesprek daar enige invloed op heeft gehad of had kunnen hebben. Denk ook niet dat ze 'achter' heel blij zullen zijn met haar ontboezemingen. Als ze, zoals jij zegt, de schuld in de schoenen van de regie wilde schuiven was ze wel bij zoveel mogelijk mensen langsgegaan. En niet alleen een flapuit gesprekje waarin je duidelijk merkt dat ze niet in haar rol als kandidate zit.
Als ik dat zo hoor kon het nog wel eens enigszins gunstig voor je uitpakken. Ik help het je hopen iigquote:Op woensdag 26 maart 2014 04:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb me schuldig gemaakt aan wietteelt en bij inbeslagname troffen ze alleen dode stekjes aan.
Je zou bijna denken dat die door Andrea zijn geplaatst.
En dan ook nog eens op de slaapkamer van een maatje van me, hahahaha
Soms maak je hele domme keuzes en daar leer je van.
Maar bij het verhoor over de leeftijd was toch wel even een ijsbreker.
Levert dan wel weer mooie TV-beelden op,quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zou wel een hele zware straf zijn voor zo'n vergrijp
Begint ze weer te janken....is ook niets aanquote:Op woensdag 26 maart 2014 04:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Levert dan wel weer mooie TV-beelden op,
"Begin je nu weer tegen mij????"
En dan op z'n "Kees"
"Bevalt het je niet??? dan ga je toch lekker naar huis!!!"
Ja denk ook niet dat we het eens worden, maar dat is ook niet erg. Dat gesprek tussen Emil en Robin kwam op mij over als twee acteurs die even pauze hadden, waarbij de minder ervaren acteur even het hart luchtte bij de andere acteur. Alleen stonden toevallig de camera's aan. Maar dat is hoe ik het zie.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik denk van wel... maar goed, dat word een welles nietes discussie.... In elk geval bij Emile word ze er hierdoor niet verder op aangekeken... Ze ziet ook wel dat Emile een leiderspositie heeft... Het balletje gaat zo wel rollen... word genoeg gefluisterd daar... En het gesprek begon wet de 3 jongens, niet met enkel Emile... Ze kan moeilijk even Centraal gaan roepen dat ze opdracht heeft... of dat al dan niet waar is en/of het een advies/idee is wat ze van achter heeft gekregen, terzijde gelaten
Was gewoon foutje van de regie, verkeerde streamquote:Op woensdag 26 maart 2014 04:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja denk ook niet dat we het eens worden, maar dat is ook niet erg. Dat gesprek tussen Emil en Robin kwam op mij over als twee acteurs die even pauze hadden, waarbij de minder ervaren acteur even het hart luchtte bij de andere acteur. Alleen stonden toevallig de camera's aan. Maar dat is hoe ik het zie.
Weet ik niet... Ik kreeg de indruk dat het allemaal oude jongens krentenbrood was en ze dus wel degelijk een shoot wilde... Echter nu het er op begon te lijken dat niet de leukste jonge dames maar o.a. een Vanes en Andre de gegadigden bleken te zijn, kon er wel eens op aangestuurd te zijn om het te laten ploffen.... Makkelijk te doen door veel negatieve mail door te laten komen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hebben jullie ook het idee dat de playboyshoot verboden is door de regie?
Dat zal het niet geweest zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was gewoon foutje van de regie, verkeerde stream
Ik heb een foute keuze gemaakt om snel geld te willen verdienen om mijn zoontje te kunnen zien, die in het buitenland woont.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
Als ik dat zo hoor kon het nog wel eens enigszins gunstig voor je uitpakken. Ik help het je hopen iig
Altijd afschuiven op je ondergeschiktequote:
Ach met een beetje photoshoppen ziet het er een stuk beter uit. En dat blad is op sterven na dood met al dat gratis bloot op internet. Deze mogelijkheid laat PB echt niet liggen. Of bedoelde je aangestuurd door Talpa?quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:31 schreef Inodder het volgende:
[..]
Weet ik niet... Ik kreeg de indruk dat het allemaal oude jongens krentenbrood was en ze dus wel degelijk een shoot wilde... Echter nu het er op begon te lijken dat niet de leukste jonge dames maar o.a. een Vanes en Andre de gegadigden bleken te zijn, kon er wel eens op aangestuurd te zijn om het te laten ploffen.... Makkelijk te doen door veel negatieve mail door te laten komen.
Wat denk jij dan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Altijd afschuiven op je ondergeschikte
Dat denk ik, beeld had niet op hun mogen staan en robin,Emil en ??? dachten zeker dat ze niet gevolgd werden (of verstaan)quote:
Doet me denken aan een uitspraak van Huub hier laatst. Dat hij een hele fanfare het terrein af kon laten gaan en dat we dat niet zouden merken, als hij dat wou. In dat beeld past dit filmpje toch niet helemaal.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat denk ik, beeld had niet op hun mogen staan en robin,Emil en ??? dachten zeker dat ze niet gevolgd werden (of verstaan)
Ik heb volgens mij nog niet gezegd hoe ik het zie of wel? Maar ik verdedig wel een andere mogelijkheid iig... Zo heb je iig een discussiequote:Op woensdag 26 maart 2014 04:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja denk ook niet dat we het eens worden, maar dat is ook niet erg. Dat gesprek tussen Emil en Robin kwam op mij over als twee acteurs die even pauze hadden, waarbij de minder ervaren acteur even het hart luchtte bij de andere acteur. Alleen stonden toevallig de camera's aan. Maar dat is hoe ik het zie.
quote:forum
het forum zelfst.naamw.Uitspraak: ['forʏm] Verbuigingen: fo|ra, forum|s (meerv.) 1) Discussie plaats
Het blijft mensen werk, foutje is snel gemaaktquote:Op woensdag 26 maart 2014 04:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Doet me denken aan een uitspraak van Huub hier laatst. Dat hij een hele fanfare het terrein af kon laten gaan en dat we dat niet zouden merken, als hij dat wou. In dat beeld past dit filmpje toch niet helemaal.![]()
Je zal maar die betreffende persoon zijn geweest. "Euhh ja Robbie, dat was dus niet de bedoeling .. "quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het blijft mensen werk, foutje is snel gemaakt
Ik vond Huub ook best openhartig, eergisteren of die ene nacht.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het blijft mensen werk, foutje is snel gemaakt
Ja vuur maar een end weg, ik kaats ze wel terug.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog niet gezegd hoe ik het zie of wel? Maar ik verdedig wel een andere mogelijkheid iig... Zo heb je iig een discussie
[..]
Het brengt sowieso een hoop nuance.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vond Huub ook best openhartig, eergisteren of die ene nacht.
Hij gaf gewoon antwoord en er zaten ook vele bij waar je als streamer iets aan hebt.
Die is die andere jongen achterna, die van dat filmpje over Andrea die iets toevoegt aan het etenquote:Op woensdag 26 maart 2014 04:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je zal maar die betreffende persoon zijn geweest. "Euhh ja Robbie, dat was dus niet de bedoeling .. "
Naar mijn weten is het een Legaal beroep tegenwoordig... als je maar wel je centjes naar de belastingdienst overmaakt... Maar dat terzijde...quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb een foute keuze gemaakt om snel geld te willen verdienen om mijn zoontje te kunnen zien, die in het buitenland woont.
Ik heb me laten overhalen om biologische plantjes in mijn huis toe te laten.
Dat ik daarbij compleet ben bedonderd, bedreigd en alles meer, is mijn eigen schuld, want ik ben een volwassen man en weet dat het volgens de wet niet mag.
Meisjes weten ook dat ze niet in de prostitutie mogen, maar laten zich ook ronselen.
Zo heb ik me ook laten ompraten.
En het hoeft niet gunstig voor me uit te pakken, ik was fout en sentimentele reden speelt geen rol.
Ik heb een risico genomen en die was helemaal fout, want de situatie is nu vele malen slechter als toen ik eraan begon.
Misschien kunnen ze samen een bedrijfje starten met slecht getimede gemanipuleerde filmpjes.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die is die andere jongen achterna, die van dat filmpje over Andrea die iets toevoegt aan het eten
(un)LuckyUtopiaTVquote:Op woensdag 26 maart 2014 04:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze samen een bedrijfje starten met slecht getimede gemanipuleerde filmpjes.
Zoals Huub al zei. En ik geloof hem.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:41 schreef Paule33 het volgende:
Ik vind zo raar dat ze hun eigen mening/keuze zo snel veranderen!..ik moet geloven dat in utopia,een dictator zijn laatste woord zegt ! Dat stemmen ..??.Jimmy die zijn best doet,werkt hard en geen ruzies doet moet weg !...waarom? en dat een nieuwe bewonner moet ook vertelen wie na huis moet ,het is ook dom...Bijna iederen stemt Andrea weg ..en toch Jimmy na huis moet..
Dat is niet eerlijk.!
Naar mijn weten is de eigenaar van de PB ook voor een groot deel eigenaar van SBS en is alles dus mooi verweven... Denk dat de Deal te ongunstig word voor de PB als bv een Isabella er niet in staat... Alles aangrijpen okay... maar het moet natuurlijk wel rendabel voor ze zijn. Als je maar en paar extra nummers verkopen is het niet zinvol natuurlijk. dus gestuurd door de programmaleiding in overleg met de achterban. Althans dat was mijn stellingnamequote:Op woensdag 26 maart 2014 04:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach met een beetje photoshoppen ziet het er een stuk beter uit. En dat blad is op sterven na dood met al dat gratis bloot op internet. Deze mogelijkheid laat PB echt niet liggen. Of bedoelde je aangestuurd door Talpa?
quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoals Huub al zei. En ik geloof hem.
Er is geen script, er wordt wel gestuurd.
Daar is het "Carpe Diem"
DGK had ook geen script. daar werd het ook gestuurd.
Neem de situatie waar Jaap die tafel omver gooide bij het etentje van Huub en Clair...
[ afbeelding ]
Daar had Jaap van te voren ook toestemming voor aangevraagd. Huub en Claire wisten er niets van.
Dat is geen script, maar sturen, zoals Huub het noemt.
Eensch^quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat denk ik, beeld had niet op hun mogen staan en robin,Emil en ??? dachten zeker dat ze niet gevolgd werden (of verstaan)
Ik geloof het ook!quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar is het "Carpe Diem"
Neem de situatie waar Jaap die tafel omver gooide bij het etentje van Huub en Clair...
[ afbeelding ]
Daar had Jaap van te voren ook toestemming voor aangevraagd. Huub en Claire wisten er niets van.
Heb je daar meer van.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar is het "Carpe Diem"
[ afbeelding ]
Heel veel vertraging zit er geloof ik toch niet op de streams? Enkele momenten van onachtzaamheid en ze zijn de sjaak.... Weet niet hoeveel mensen daar in de regie zitten maar ook dat zijn mensenquote:Op woensdag 26 maart 2014 04:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Doet me denken aan een uitspraak van Huub hier laatst. Dat hij een hele fanfare het terrein af kon laten gaan en dat we dat niet zouden merken, als hij dat wou. In dat beeld past dit filmpje toch niet helemaal.![]()
Heb ik gemist... Wat was daar het verhaal mee dan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die is die andere jongen achterna, die van dat filmpje over Andrea die iets toevoegt aan het eten
Volgens mij is het ook best vermoeiend om 8 uur per dag naar die gasten te kijken....oh wacht.....quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
Heel veel vertraging zit er geloof ik toch niet op de streams? Enkele momenten van onachtzaamheid en ze zijn de sjaak.... Weet niet hoeveel mensen daar in de regie zitten maar ook dat zijn mensen
Die had een bewerkte video op de Utopia site gezet. Daarbij had hij het beeld achterstevoren gedraaid, zodat het leek alsof Dr. Dre iets in het eten stopte, in plaats van te proeven.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
Heb ik gemist... Wat was daar het verhaal mee dan?
ps linkje?
quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook best vermoeiend om 8 uur per dag naar die gasten te kijken....oh wacht.....
Ter verduidelijking: iets uit haar mond haalde en het terug in de pan deed.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die had een bewerkte video op de Utopia site gezet. Daarbij had hij het beeld achterstevoren gedraaid, zodat het leek alsof Dr. Dre iets in het eten stopte, in plaats van te proeven.
Ja alleen het was wel heel duidelijk met die stoom ernaast.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ter verduidelijking: iets uit haar mond haalde en het terug in de pan deed.
HaHa GEWELDIG!quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die had een bewerkte video op de Utopia site gezet. Daarbij had hij het beeld achterstevoren gedraaid, zodat het leek alsof Dr. Dre iets in het eten stopte, in plaats van te proeven.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
Heb ik gemist... Wat was daar het verhaal mee dan?
ps linkje?
Niet echt...weltrustequote:Op woensdag 26 maart 2014 05:01 schreef Inodder het volgende:
Bedtijd eigenlijk... Tenzij jullie nog iets zeer interessants hebben...
Geweldige stemmingmakerij toch!quote:
Ik zag ook wel dat het gemanipuleerd was, maar kon de grap er ook wel van inzienquote:Op woensdag 26 maart 2014 05:05 schreef Inodder het volgende:
[..]
Geweldige stemmingmakerij toch!
Ik hou er wel van
Thnx...quote:
Ja precies...het is maar net welke berichten je door laat. censuur heet datquote:Op woensdag 26 maart 2014 05:08 schreef Braindead2000 het volgende:
Ze zijn ook zo naief daar he. Ze weten dat de regie controle heeft over de mails e.d. die ze krijgen. Opeens krijgen ze allemaal verontwaardigde berichten van buiten over de playboyshoot terwijl ze over Andrea's capriolen niks binnenkregen en over de dagelijkse ponoshow van Ruud en Billy ook niet. Dan moeten ze toch weten dat het wel mee valt met de verontwaardiging van de buitenwereld.
Censuur en gezag van de regie. This is Utopia....... NOT.quote:Op woensdag 26 maart 2014 05:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja precies...het is maar net welke berichten je door laat. censuur heet dat
Real Manipulated Life Soap of Manipulated Real Life Soapquote:Op woensdag 26 maart 2014 05:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Censuur en gezag van de regie. This is Utopia....... NOT.
Nee, dit is niet 'jouw' Utopiaquote:Op woensdag 26 maart 2014 05:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Censuur en gezag van de regie. This is Utopia....... NOT.
Ja dat valt me wel een beetje tegen, niet alleen bij Utopia. Ik ben gek op realityseries zoals Storagewars, Goldrush Alaska, Hardcore pawn e.d en daar hoor je ook steeds vaker dat het gemanipuleerd is.quote:
Jep....als je de "making of" van Gold Rush hebt gezien denk je er heel anders overquote:Op woensdag 26 maart 2014 05:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja dat valt me wel een beetje tegen, niet alleen bij Utopia. Ik ben gek op realityseries zoals Storagewars, Goldrush Alaska, Hardcore pawn e.d en daar hoor je ook steeds vaker dat het gemanipuleerd is.
Het eerste seizoen van Goldrush vond ik echt geweldig, maar volgende seizoenen werd het steeds minder. Dat komt ook omdat ze veel geld krijgen van Discovery. Het eerste seizoen waren ze arm maar inmiddels zijn ze bijna millionair. Niet door het goud wat ze vonden maar door salaris van Discovery.quote:Op woensdag 26 maart 2014 05:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jep....als je de "making of" van Gold Rush hebt gezien denk je er heel anders over
Zijn gewoon een dag met opnames bezig om een truck te verzetten
Precies! maar volgens mij zond discovery ook die making of uit, dus ze zijn er tenminste eerlijk over.quote:Op woensdag 26 maart 2014 05:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het eerste seizoen van Goldrush vond ik echt geweldig, maar volgende seizoenen werd het steeds minder. Dat komt ook omdat ze veel geld krijgen van Discovery. Het eerste seizoen waren ze arm maar inmiddels zijn ze bijna millionair. Niet door het goud wat ze vonden maar door salaris van Discovery.
Zo ook voor je gasten van incasso bureau, met al die tatoo's ook nepquote:Op woensdag 26 maart 2014 05:29 schreef Braindead2000 het volgende:
Hetzelfde geld voor storagewars. Ik zat pas geleden te googelen op "networth storagewars" en kwam bij een site terecht waar stond hoeveel geld verschillende deeelnemers aan realityprogrammas hadden. Dat gaat om tonnen tot miljoenen.
Ja je hebt pawnstars en hardcorepawn. Pawnstars lijkt me realistischer. Hardcorepawn is gewoon volledig gescript naar mijn mening.quote:Op woensdag 26 maart 2014 05:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Precies! maar volgens mij zond discovery ook die making of uit, dus ze zijn er tenminste eerlijk over.
En Pawn shop ziet er gewoon nep uit.. iedereen is een klant die je in elkaar wilt slaan, right
Dat heb ik een enkele keer gezien. Ik vind ze irritant.quote:Op woensdag 26 maart 2014 05:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo ook voor je gasten van incasso bureau, met al die tatoo's ook nep
Ik zag laatst ook een nederlandse variant, dat is dan wel weer lachwekkend. Was in amsterdam ofzoquote:Op woensdag 26 maart 2014 05:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja je hebt pawnstars en hardcorepawn. Pawnstars lijkt me realistischer. Hardcorepawn is gewoon volledig gescript naar mijn mening.
Ja in Rotterdam ook. Ben daar wel is geweest. Is 400 meter afstand van waar ik hiervoor woonde.quote:Op woensdag 26 maart 2014 05:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook een nederlandse variant, dat is dan wel weer lachwekkend. Was in amsterdam ofzo
Lastig zoeken zoquote:Op woensdag 26 maart 2014 05:37 schreef Braindead2000 het volgende:
http://www.celebritynetworth.com/
Hier kan je kijken hoeveel geld ze hebben inmiddels.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 05:37 schreef HiDiHo het volgende:
Auction Kings vind ik dan nog wel grappig
WOWquote:Op woensdag 26 maart 2014 05:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lastig zoeken zo![]()
Dit zal Emil leuk vinden.....
Top 50 Richest Wrestlers
Browse the world's top richest Wrestlers.
Current Leader
Vince McMahon: $1.5 Billion
Ja preciesquote:Op woensdag 26 maart 2014 05:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Ik ken ze allemaal, die realityseries. Ik hou van echte mensen, echte emoties. Ik walg van (spelletjes)programmas met bekende nederlanders.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 05:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lastig zoeken zo![]()
Dit zal Emil leuk vinden.....
Top 50 Richest Wrestlers
Browse the world's top richest Wrestlers.
Current Leader
Vince McMahon: $1.5 Billion
Het begon eigenlijk een beetje met die realityserie over dat casino in Vegas (ben de naam vergeten) en later dat autoprogramma met Boyd (ook naam vergeten).Dat was echt geweldig.quote:
Dat zag er ook wel realistisch uitquote:Op woensdag 26 maart 2014 05:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het begon eigenlijk een beetje met die realityserie over dat casino in Vegas (ben de naam vergeten) en later dat autoprogramma met Boyd (ook naam vergeten).Dat was echt geweldig.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 05:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan ga je vanzelf zo lopen denk ik.![]()
Dat was op een gegeven moment zo spannend met dat gedrag van die dikke jongen. Je wist dat dat zou gaan ontploffen.quote:
Ja precies, hij kon af en toe het bloed onder hun nagels vandaan halen met zijn "streken"quote:Op woensdag 26 maart 2014 05:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat was op een gegeven moment zo spannend met dat gedrag van die dikke jongen. Je wist dat dat zou gaan ontploffen.
Jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 05:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja precies, hij kon af en toe het bloed onder hun nagels vandaan halen met zijn "streken"
Mocht hij een eigen auto bouwen.......Nee mocht niet ingeboxed
![]()
Jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 05:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja. Alles werd voor hem betaald en dan nog zo eigenwijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |