Dit.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:21 schreef awiebo het volgende:
gaan. Als je goed met hem kon. Je komt hem een laatste eer bewijzen, niet de familie.
De familie van mijn ex vertikte het om mij een kaart te sturen van het overlijden. Dus mijn ex kwam hem mij persoonlijk brengen. Was blij dat ik het kreeg en hem even kon steunen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:24 schreef maily het volgende:
[..]
Dit.
Heb je een kaart gekregen of het in de krant gelezen?
En je hoeft niet vooraan te zitten.
Als je nog twijfelt: overleg met je ex.
Je zult wel 'mijn ex en ik' bedoelen, neem ik aan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:18 schreef Double_Bubble het volgende:
Ik en mijn ex zijn al 3 jaar uit elkaar.
Wat Catkiller zegt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:27 schreef Catkiller het volgende:
Gaan jullie serieus naar een begrafenis voor de overleden persoon? Die merkt er over het algemeen vrij weinig van volgens mij, de nabestaanden die merken nog genoeg. Bijvoorbeeld als iemand er bij is die ze duidelijk hebben gemaakt dat ze haar nooit meer hoeven te zien.
.
Nou ik wil er wel graag heen. Ga zo even mijn ex bellen om te vragen of hij even wilt langskomen om dit te bespreken zodat hij zijn familie al kan op de hoogte stellen. En dan hopen dat alles zijn gangetje gaatquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:33 schreef Mr.ACE het volgende:
Probeer het erover te hebben met je ex. De overledene merkt het toch niet als je er wel of niet bent, en als ie dat wel doet snapt 'ie ook wel waarom je er niet bij bent dus
Wil je er echtecht sowieso heen, zou ik me wel beetje afzijdig proberen te houden dan. Maarrrrr dat is wat ik zou doen denk ik..
Waarom perse daarheen en niet later naar het graf? Afscheid nemen kan op 100 manieren.quote:
Denk je niet dat hij en z'n familie wat anders aan hun hoofd hebben?quote:Ga zo even mijn ex bellen om te vragen of hij even wilt langskomen om dit te bespreken zodat hij zijn familie al kan op de hoogte stellen. En dan hopen dat alles zijn gangetje gaat
Dit echt doen. Je zult er anders echt spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:21 schreef awiebo het volgende:
gaan. Als je goed met hem kon. Je komt hem een laatste eer bewijzen, niet de familie.
Het klinkt egoïstisch. Maar sorry ik wil die man een laatste dienst bewijzen. Is dat dan zo verkeerd?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:40 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Waarom perse daarheen en niet later naar het graf? Afscheid nemen kan op 100 manieren.
[..]
Denk je niet dat hij en z'n familie wat anders aan hun hoofd hebben?
Ik vind het eigenlijk erg egoistisch om te gaan als je weet dat de familie daar niet echt op zit te wachten vanwege zaken die in het verleden hebben gespeeld. Die mensen hebben het al zwaar genoeg, wil je daar ook nog boosheid bij gaan gooien alleen maar omdat jij perse bij de begrafenis wil zijn?
Dat denk ik dus ook. Ik moet het gewoon doen voor die man.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:45 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Dit echt doen. Je zult er anders echt spijt van krijgen.
Nee zeker niet, maar zoals ik al zeg: dat kan op allerlei verschillende manieren. Je kunt ook naar het graf gaan later met een mooie bos bloemen o.i.d., evt. samen met je ex. Dan heeft iedereen toch wat hij/zij het liefste wil?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:46 schreef Double_Bubble het volgende:
[..]
Het klinkt egoïstisch. Maar sorry ik wil die man een laatste dienst bewijzen. Is dat dan zo verkeerd?
Hij merkt toch niet of je bij de begrafenis bent of later langsgaat?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:47 schreef Double_Bubble het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Ik moet het gewoon doen voor die man.
Ik wil gewoon eens de mening van anderen horen wat zij zouden doen of wat zij denken dat het beste is. Maar wat ik doe is nog steeds mijn eigen keus.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:49 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hij merkt toch niet of je bij de begrafenis bent of later langsgaat?
Je stelt dus eigenlijk een vraag hier terwijl je het antwoord allang bedacht had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |