Voor zover ik begreep wilde hij alleen 2 bunnys die daar rondliepen. Misschien met het ronde bord ofso. Niet dat het lanceer evenement van Playboy Utopia op dezelfde dag was.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dit is me duidelijk zat, het gaat niet om de Playboy bij Emil, hij wil zijn worstelevent eraan koppelen wat is daar nou zo moeilijk aan om dit te begrijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat valt ook wel mee, die zaaddoos denkt dat ze alles weet maar het enige wat ze weet is hoe ze op de foto/film moet terwijl rienk veel dieper na denkt en kijkt naar de essentie van iets.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:02 schreef zwellever het volgende:
inmiddels 5-0 Robin-Rienk,of Vrijdenkers-bloemetjesjurken
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:05 schreef danilel het volgende:
och als Robin hier uit komt dan kan ze meteen bij privé in beeld aan de slag, als kopie van dezeJeetje ik wilde het net zeggen, inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat nergens dat ze niet mógen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja hee, mogen taalfouten ook niet meer in de COS nu?![]()
![]()
Mooi verhaal, maar je bent gewoon op zoek naar toyboysquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:02 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Klopt.
En met de mensen die nog willen gaan eten daar, kinderfeestje, biomarktbezoek...
Ik zou met een stel mensen naar de biomarkt gaan. Een paar hebben al afgehaakt. "Het kost me mijn werk," zei eentje. Zij wil niet geassocieerd worden met "wippen voor honderdzoveel camera's".
Ik begrijp haar. Met de Playboy heb ik geen probleem. Wel met het geheel. Met het minachtende gedrag naar klanten, zodra ze weg zijn. Met het gewip een wandje verderop als er gasten zijn. Met het gelanterfant en gebrek aan inzicht hoe je dingen moet organiseren (en te eigenwijs zijn om alle aangeboden hulp te accepteren, zie het gesprek met manager MM gisteren).
Ik heb ook een business en ik wil niet gezien worden als een ranzige tokkie die apies komt kijken en de spermavlekken in de lakens van Ruud komt bewonderen.
Ik ben een serieus geïnteresseerde bezoeker, ook van plan diverse waren te kopen. Net als de mensen die met me mee zouden gaan.
We zouden zeker een leuk bedrag van drie cijfers ingebracht kunnen hebben.
Ik twijfel nog een beetje, maar van onze groep is nog maar bar weinig over.
Gemiste kans, Utopianen.
Ruud heeft de afgelopen dagen al op iedereen behalve hemzelf en Bil gestemd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:06 schreef aimbotguru het volgende:
ruud geeft 3 stemmen op emil, zegt hij dat echt?
En jij was dan ook prima in beeld bij je laatste bezoek daar, niets aan de handquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:05 schreef -sabine- het volgende:
Als mijn bezoek aan Utopia mij mijn baan zou kosten, zou ik echt ander werk gaan zoeken.
Isa en Dre zijn klaar met dat geklef en gebef.
Yep, hij wilde ook playmates toch, als ronde missen tussendoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Als iedereen nou van de week goed geluisterd had naar Emil dan weten we toch waarom het Emil te doen is, hij wil patrick gebruiken ook voor zijn worstel event, hij wil het koppelen aan Pboy, niks zoveel geld binnen hij gaat voor eigen belang.
Hij wilde met Patrick verder in zee i.v.m. zijn worstel event, patrick ging kijken wat hij kon betekenen voor Emil, en ik ben niet anti Emil geloof me maar met dit is hij net een klein kind hij heeft het er alleen maar over hij wil het playboy verhaal er door drukkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:05 schreef lwmeffix het volgende:
[..]
Voor zover ik begreep wilde hij alleen 2 bunnys die daar rondliepen. Misschien met het ronde bord ofso. Niet dat het lanceer evenement van Playboy Utopia op dezelfde dag was.
Nee, donderdag is de beslissing.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:07 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nee morgen pas na de uitslag van het ziekenhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |